Derek vypadal půvabně jeho široká svalnatá ramena obepínala rudá košile přes kterou měl přehozené nádherné černé sako. Charisma z něj jen sálalo a já měl co dělat abych nezačal slintat.
...
,,Ano kapitol vypadá úžasně jen to není jako doma." Odpovídal Derek Caesarovi na otázku jenž jsem přeslechl.
,,Chybí ti tady něco? Rodina, přátelé nebo třeba nějaká omega?" Culil se Caesar jako sluníčko na hnoji, plný zájmu o urostlou alfu.
,,Převážně rodina a přátelé." Zachechtal se Derek a přitom ukázal část jeho zářivých tesáků. Nebyl to však ten úsměv který čas od času věnoval mě, ne tenhle byl falešný. Jeho oči nezářily radostí, to proto jsem to dokázal poznat.
,,Ale no tak neříkej mi že alfa s tvým vzhledem okolo sebe nemá tucty nápadníků. No tak, Dereku, myslel jsem si že jsme přátelé a přátelé si přeci nic netají." Rýpal do Dereka a já nedokázal poznat zda to bylo předem domluvené či ne.
,,Caesare, to jsi si špatně vyložil, já nikdy neřekl že se po mě ve dvanáctce neotáčejí všelijaké omegy a bety, to bych vážně lhal. Spíš jsem chtěl říct že ta omega za níž se otáčím já již léta o mě nejeví sebemenší zájem. Popravdě si myslím že před letošním sběrem splátců neměl tušení kdo jsem." Derekova slova působila tak důvěryhodně. A já jim i přesto odmítal věřit, přesto že jsem neměl sebemenší důvod proč.
,,Neopětovaná láska, ach, ano to musí být těžké ale neboj, Dereku, jsem si jistý že když letošní hry vyhraješ, tak tahle tvoje omega bude na tebe čekat doma s otevřenou náručí." Snažil se Caesar povzbudit Dereka který vypadal jakoby se mu pod rukami rozpadal celý svět.
,,Bohužel, Caesare, myslím že výhra mi v mém milostném problému ani při nejmenším nepomůže." Smutně vydechl černovlasý habán.
,,Jak to? Každý přeci miluje vítěze." Davem se ozvalo hlasité jásání, Derekův obličej však stále postrádal jakoukoli známku nadšení či souhlasu.
,,Vítězství mi v tohle případě nepomůže, protože sem do kapitolu přijel se mnou." Co prosím? Okamžitě jsem se otočil po Peterovi, který mi svým pohledem dával jistě najevo že jsem ho měl poslouchat a jít se převléct.
,,Tak a to byl Derak za dvanáctý kraj." Bylo poslední co jsem zaslechl před tím než jsem se rozeběhl ve svých patnácti centimetrových podpatcích směrem k východu z jeviště.
Nikdy bych si nemyslel že uvidím tuhle alfu vyděšenou a už vůbec nikdy by mě nenapadlo že já budu důvodem strachu v jeho očích. To však neměnilo ten fakt že ve mě momentálně zuřil vztek.
Ani ne během tří vteřin co se mi dostal pod ruce klečel na kolenou s tichým "Stilesi," na jazyku. Já však nehodlal cokoli takového poslouchat.
,,Celé dny mě ignoruješ a potom mě tady schodíš před celým Panemem? Huh, tak takhle chceš hrát? Dobře tak začneme tady a teď." Prskal jsem Derekovi do obličeje.
"Teď už nejseš takovej Casanova že?" Prskal jsem dolů na alfu, kterému uniklo několik neposedných bolestných stenů. Až když jsem je zaslechl uvědomil jsem si že jsem mu stál na prstech.,,Stilesi, okamžitě ho nech být! On to celý udělal kvůli tobě, chtěl ti získat více sponzorů tím že tě udělá neodolatelným a citově více dostupným." Snažil se mě uchlácholit Peter.
,,Nesmysl, to co na tom pódiu vypustil z úst jen zpečetilo naše osudy, pokud některý z nás vyhraje, budeme známi jakožto neštěstím prohánění milenci nebo tak něco. Umíte si sakra představit co by ti lidé byly schopní udělat aby získaly takový příběh?" Kapitolští nebyly lidé, byla to monstra. A já moc dobře věděl že by nepřestaly dokud by se daný člověk nezbláznil.
"A ty Dereku umíš si sakra představit co jsi sakra provedl? Doma na mě čeká kluk který mě požádal o ruku, dítě které nemá nikoho jiného aby se o něj postaral, aby ho ochránil, a otce který si sakra myslí že jsem se dobrovolně dal na smrt jen díky jeho problému s alkoholem." Všechno to bylo venku, vše co mě trápilo ze mě vypadlo, za doprovodu dvou slaných vodopádů.
,,Sti..." Ať chtěl říct cokoli mé uši ho nevnímaly, jediné co jsem v tu chvíli vnímal byla Peterova ruka okolo mých ramen vedoucí mě do malinké šatny kam jsem měl jít okamžitě co skončilo moje interview.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takže jak bych začala 😅 překonaly jsme 🎉 1k přečtení 🤩 čehož si nehorázně vážím a chci všem, stávajícím i budoucím čtenářům tohoto příběhu, hrozně poděkovat.
Zároveň bych vám všem chtěla oznámit že se konečně blížíme do druhé poloviny prvního dílu If you stay alive. Což znamená že se můžete těšit na spoustu akčních scének, rozvití vztahu Dereka a Stilese a spoustu nových postav.
Ještě jednou děkuji za vaší podporu a na další díl/y se můžete těšit 10 února.
ČTEŠ
If you stay alive (probíhá oprava příběhu)
ActionDržet při životě sám sebe je v rámci možností jednoduché. Snažit se však zachránit všechny okolo vás je něco skoro nemožné. I přesto však Stiles nehodlá nechat nikoho v prachu. To proto se při letošním sběru stane prvním dobrovolným splátcem z dvaná...