"Drž pořádně!,, Zaječel chlapec ze dvojky, říkaly mu Al, na chlapce držícího jeho jistící provaz. Prvně jsem se do toho nehodlal nijak pouštět když se však uviděl jak ruce kluka z pětky opustily lano kterého se tak urputně snažily držet posledních několik minut.
Než kluk z dvojky stihl dopadnout z té výšky na zem, jediné co se mi podařilo stihnout bylo odstrčit chlapce z pětky a na zem shodit duchnu která ležela opodál.
Ve chvíli kdy chlapcovo tělo dopadlo do středu duchny, mi ta rána dala dost dobře najevo že tenhle pád se nemohl stát bez aspoň jedné zlomeniny.
,,Ale, jsi v pořádku?,, Ptal jsem se při pokusu otočit to obří, dost těžké tělo, na záda.
,,Jseš mrtvej, kryso! Zakřičel Al ve chvíli kdy spatřil kluka z pětky, rychle však obrátil jeho pozornost na mě.
,,Tebe si ale nechám líbit, zachránce můj.,, Laškoval se mnou Al, já však pouze zkoumal to jestli byl v pořádku, tem zlomený nos nebylo nic co bych považoval za vážné.
,,Ty jak se jmenuješ?,,
,,Já?,, Nechápavě po mě švihl pohled chlapec z pětky.
,,Jo ty! Je tady snad ještě někdo? Běž sakra pro pomoc!,, Krysa, podle Ala, neodpověděl a rovnou běžel s vystrašeným pohledem pro pomoc.
,,Jeho jméno je Ratt, ale on tě teď zajímat nemusí, máš tady mě.,, Chvíly jsem litoval toho kluka pak jsem si ale uvědomil že on nebyl ten kdo se nacházel v prázdné místnosti z alfou tak velkou že bych proti němu bez zbraně nedokázal vůbec nic.
,,Nech toho, chci vědět jestli nejsi nijak víc zraněný, mohl by ses prosím postavit?,, Odstoupil jsem od něho a nechal mu tak dostatek místa na pokus o pohyb.
,,Pro takovej zadek se postavím velice rád.,, Zapředl, a mě poprvé do nosu uhodil ten odporný pach praskajících kostí a krve, nebyl to však opravdový pach byla to jen vůně kterou jeho alfa tak pyšně oplývala. Snažil jsem se nevšímat jeho slov a jeho pachu, bylo to však docela těžké.
,,Nechceš mi podat pomocnou ruku kotě?,, Zapředl když se mu ani po třetí nepodařilo ladně, ba ani neohrabaně, vyšvihnout zpět na jeho nohy.
Už jsem se napřahoval s úmyslem mu pomoci když se najednou přede mnou objevil Derek s pohledem který jsem na jeho tváři já sám ještě neviděl, úsměv milého trouby.
,,Myslím že můj spolu splátce by ti byl jako opora k ničemu, proč nezkusíš mou pomoc?,, Mluvil Derek, důkladně pokrývajíc každé jeho slovo medem.
,,Omego, jdi si uklidit ten bordel támhle, já se o něho postarám.,, Promluvil tentokrát na mě Derek s ostřím na jeho jazyku, nechápal jsem co tím sledoval nehodlal jsem se s ním však dohadovat a tak jsem se sebral a šel pokračovat ve svém tréninku dělání sítí na ryby.
ČTEŠ
If you stay alive (probíhá oprava příběhu)
AcciónDržet při životě sám sebe je v rámci možností jednoduché. Snažit se však zachránit všechny okolo vás je něco skoro nemožné. I přesto však Stiles nehodlá nechat nikoho v prachu. To proto se při letošním sběru stane prvním dobrovolným splátcem z dvaná...