Bylo půl osmé ráno, podle hodinek které mi Theo daroval v den sklizně. Okolí kapitolu tak ale nevypadalo, bylo sice temněji než normálně ale i tak nemít hodinky myslel bych si že je možná i poledne.
Vlhký vítr s lehkostí odvával slzy ladně stékající po mích tvářích. Dnešek byl před poslední den před odjezdem do arény a já se snažil psychicky nezhroutit, každý kdo by mě jen zahlédl mohl uhodnout že se mi tenhle pokus ani v nejmenším nepovedl.
,,Měl by ses sebrat Stilesi, doma na tebe čeká Liam, Thara, táta a spousta dalších.,, Opakoval jsem si pokaždé co se posunula ručička hodinek v mé ruce.
,,Celý kraj čeká že se budu prát co mi dech bude stačit, co když ale ani to nebude dost?,,
,,A i kdybych vyhrál co bude s ostatníma, jak bych se sakra mohl podívat komukoli z nich do očí?,, Mé hlasité tázání však přerušilo letmé bušení na kovový otvor vchodu na střechu. Nemusel jsem hádat dvakrát kdo tam byl a tak jsem si dal načas s tím než jsem přešel k poklopu a s trochou síly jsem ho odtáhl pryč. Pod poklopem stála Lydia s ustaraným pohledem, nic však o mém vzhledu neřekla pouze mě přitáhla do obětí a začala mi krok za krokem vysvětlovat co přesně se dnes bude dít.
,,Tvoje zranění není ještě pořádně zahojené takže se bohužel makeupu nevyhneš, budou ho ale dělat až pár minut před zahájením abys z toho nemusel bít hnedka tolik nervózní.,, Pokračovala dál Lydia a i přesto že musela jít po schodech a ne tou odpornou skleněnou bednou, udržovala na svém obličeji i nadále úsměv.
,,Malia pro tebe dokončila večer šaty po obědě si je budeš muset vyzkoušet.,, Mumlala dál a já jen souhlasně přikyvoval ve znamení souhlasu.
,,Teď se však podle Petera nemáš snažit myslet na nic kromě toho co tě čeká v tělocvičně. Chtěl ti to všechno povědět ale on a Derek spolu zase měli menší incident a já nechci aby na tebe ti dva přenášeli tu špatnou energii. Tohle si nalep na krk a na obě zápěstí, jsou to náplasti které neutralizují tvou omega vůni.
Je to klasický proces, ne všichni jsou zvyklí na tolik vůní mísících se do sebe a Kapitol chce všem dopřát fér podmínky, takže tak dlouho dokud tě vyloženě nepředvolají samotného, nesmíš si je dát dolů.,, Pověděla a já plnil vše co řekla.
,,Zpět ale k tomu co tě čeká, do devíti se máš společně s ostatními rozcvičit. Potom vás všechny vytahají z tělocvičny a po jednotlivcích vás tam budou zase pouštět. Až tam zavolají tebe, jako dvanáctka jdeš poslední, měl bys, podle Petera musíš, předvést něco výjimečného nebo aspoň poutavého, tak aby si tě zapamatovaly.,, Trochu jsem litoval že Peter nebyl na dosah, chtěl jsem totiž urputně vědět co sakra bylo pro lidi z Kapitolu výjimečné.
ČTEŠ
If you stay alive (probíhá oprava příběhu)
ActionDržet při životě sám sebe je v rámci možností jednoduché. Snažit se však zachránit všechny okolo vás je něco skoro nemožné. I přesto však Stiles nehodlá nechat nikoho v prachu. To proto se při letošním sběru stane prvním dobrovolným splátcem z dvaná...