Dnešek byl mým sedmým dnem v kapitolu a já ho opět a trávil u Deatona v klinice. Už zase mi odebral krev a tento krát však chtěl abychom s Paterem počkali na výsledky, což mimochodem trvalo celou věčnost. ,,Stejně nechápu na co potřebuje všechny tyhle krámy. Ve dvanáctce jsme rádi za skalpel, desinfekci a nějaký bylinky.,, Bručel jsem jen tak do prázdna, nečekajíc žádnou odezvu, díky tomu že ti dva si mezi sebou špitaly o něčem z jejich minulosti.
,,Myslím že i zdravotníci u vás doma mají víc než tyhle tři pomůcky.,, Ukončil najednou doktůrek rozhovor s Peterem.
,,Ne to nemají. Vím to z vlastní zkušenosti.,, Odsekl jsem ho rychle, on však nehodlal přestat.
,,Chceš mi říct ze kdyby někomu u vás amputovaly nohu dělaly by to skalpelem?,, Ptal se nevěřícně Deaton.
,,Jasně že ne, vykrvácel by dřív než bychom se dostali vůbec ke kostem. Vzít sekeru politou alkoholem je mnohem rychlejší a bezpečnější.,, Deaton na mě jen nevěřícně zíral a Peter po mě šlehal blesky z očí, jeho obličej mi nával jasně najevo že pokud budu pokračovat doktůrek to asi nerozdýchá. Deaton se však stále vyptával a mě přišlo neslušné mu neodpovědět.
,,Pokud by muselo dítě porozeno císařským řezem jak by se o to vaši doktoři postaraly?,,
,,Vodorovně nad stydkou kostí přejedu skalpelem, čímž otevřu dělohu ze které následně vytáhnu dítě i s placentou následně díky absenci dalších doktorů v kraji budu bojovat s časem a doufat že rodící nevykrvácí dříve než se jejich dítě nadechne a já tak budu moc co nejdříve zašít otce či matku. Snažím se tomuhle postupu však vyhýbat díky minimální šanci toho že přežijí oba dva.,, Odříkal jsem doktorovy krok po kroku zdravotnický proces při kterém jsem ztratil tři rodiče. Jejich ztráta mě najednou opět zasáhla a já ztratil veškerou chuť k tomu strašit Deatona průběhem procedur v našem kraji. Tohle cinklo až moc blízko srdce.
,,Thomas je jediný doktor v sloji, třetí v celé dvanáctce a snad jediný kdo u nás v kraji přivádí na svět děti, samozřejmě je v okolí i pár porodních bab ty však vědí maximálně jak porodit zcela zdravé dítě. Pokud by bylo jen třeba otočeno špatným směrem ztratily by nad matkou veškerou naději a i přesto že nic neudělaly by si řekly o slušnou sumu.,,
,,Proč se tedy přihlásil jako...,, Deaton si rychle uvědomil že jeho otázka nebyla na správně načasovaná. Narozdíl tedy od výsledků krve které svůj příchod oznámili velice hlasitým pípnutím.
https://tellonym.me/minlee28 💛
ČTEŠ
If you stay alive (probíhá oprava příběhu)
ActionDržet při životě sám sebe je v rámci možností jednoduché. Snažit se však zachránit všechny okolo vás je něco skoro nemožné. I přesto však Stiles nehodlá nechat nikoho v prachu. To proto se při letošním sběru stane prvním dobrovolným splátcem z dvaná...