♠︎ČTYŘIADVACET ♠︎

62 3 0
                                    


"Thomasi, co tě to popadlo střílet na možné investory? Já myslela že jsem konečně dostala pár slušných splátců ale ne já mám prostě smůlu."

Litovala se Lydie už přes půl hodiny. Narozdíl od ní Peter vypadal spokojeně. Seděl rozvalený v křesle s nealkoholickým drinkem v ruce a pomaličku překlikával televizní programy, když tu najednou se celou místností rozezní hlas Caesara Flickermana.

,,Milé dámy, milí pánové, vítejte u před večerního programu Hladových her!" Jásal z vesela muž na obrazovce.

,,Dnes dopoledne byly naši letošní splátci podrobeni zkoušce při které předvedli své nejlepší schopnosti. Kapitolští sponzoři byly svědky těchto zkoušek svědky a následně každému z nich věnovali hodnocení."

,,Neboj všechno bude v pohodě." Zašeptal mým směrem Derek pokládajíc jeho ruku na má záda.

,,První kraj Avery... jeho skóre je devět. První kraj Luca, její skóre je ... osm." A tak to šlo dále dvojka měla skóre deset a sedm, trojka pět a osm. Všechny kraje se drželi dost vysoko a tak jsem se po šestém kraji smířil s tím že tyhle hry budou až neskutečně obtížné.

,,Nikols za jedenáctý kraj skóre deset! Ivy z jedenáctého kraje má skóre pět! A jako poslední v řadě tu máme dvanáctku! Máme tady Dereka s půvabnými devíti body a Thomase z dvanáctky se skórem... jedenáct!" V místnosti bylo pár vteřin naprosté ticho vzápětí přerušené hlasitým jásáním Lydie a Petera.

,,Myslel jsem že mě naprosto potupí." Pověděl jsem Derekovy. Ten se však rychle zvedl a s tichým ,,blahopřeju" opustil obývací pokoj. Derek prostě odešel, veškeré momentové nadšení z jedenáctky na obrazovce ze mě okamžitě opadlo. Jeden z mála lidí kteří mi pomohli k tomuto výsledku mě opustil a já nevěděl proč.

,,Stilesi, nech ho být. Myslím že potřebuje chvilku na to uvědomit si co mohl udělat jinak. A ty bys měl udělat to samé, v tuhle chvíli ti na zádech Kapitol vytvořil tak výrazný terč že se ho každý bude snažit zasáhnout. 

If you stay alive (probíhá oprava příběhu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat