Ve chvíli kdy jsem konečně vyběhl až do našeho patra došlo mi že si nejsem popravdě vědom toho co jsem mu vlastně chtěl povědět. Měj jsem v plánu s ním uzavřít jakousi dohodou vzájemném krytí zad ale co přesně jsem po něm chtěl?
Moc jsem nad tím nakonec nemusel přemýšlet vzhledem k tomu co se dělo za dveřmi do apartmá dvanáctky. Jen co jsem to tiž vešel do dveří praštil mě do nosu pach vytočených Alf, ze kterého se mi popravdě dost zvedl kufr, následovaný opravdovou ránou do obličeje, od některého z alf můj mozek viníka nezaznamenal.
,,Co tady sakra děláte, vy dva idioti!,, Zaječel jsem a přitom jsem si stíral krev z mého zbudu nově roztrženého rtu. Jejich pohledy, které na mě hodili ve stejnou chvíli, mi jasně dávaly najevo že bych měr radši nechat ta dvě přerostlá děcka být a hledět si svého. Což jsem nakonec taky udělal.
Schoval jsem se u sebe v koupelně. Z hlavice sprchy se řinula velice horká voda, která se absolutně nelíbila mým zbrusu novým šrámům a ani mně, připadal jsem si však jako v transu ve kterým jsem nemohl ovládat žádnou ze svých končetin.
,,Thomasi? Můžu vejít?,, Zazněl najednou hlas Lýdie s ustaraným hlasem. Má pusa se sice otevřela nic z ní však nevyšlo. Lydia to ještě dvakrát zkusila klidně a na počtvrté s hrůzou v hlase vrazila dovnitř mé skrýše.
,,Pane bože, Thomasi! To je vroucí voda!,, Vyjekla hned poté co si opařila vlastní ruku za účelem vypnout sprchu. Následně mě obalila jedním z mnoha huňatých ručníků, z komody pod umyvadlem a posadila mě na okraj vany.
,,Nemusíš nic říkat, ano? Já se teď o tebe postarám a potom si dáme něco na uklidnění nervů. Myslím že sklenička vína a jahody v čokoládě neublíží ani jednomu z nás.,,
Jak řekla tak udělala, pečlivě mi vysušila a následně i upravila vlasy, navlékla mě do obrovského růžového trička a kraťasů, které mi sahaly až po kolena. Následně mě odvedla k sobě do pokoje kde už na nás čekaly ní zmíněné lahůdky, hned co jsem je viděl došlo mi že jsem celý den hladověl.
,,Nechala jsem donést i normální jídlo a jestli nechceš víno mám tedy v lednici určitě nějaký džus.,, Sdělila Lydia předtím než mě posadila do prostřed její postele. Po chvilce jejího zmateného poletování se usadila vedle mě a s uklidňujícím úsměvem zapnula obří televizi.
,,Máš nějaký oblíbený žánr? Rovnou ale říkám na horory ani na dojáky nekoukám.,,
ČTEŠ
If you stay alive (probíhá oprava příběhu)
ActionDržet při životě sám sebe je v rámci možností jednoduché. Snažit se však zachránit všechny okolo vás je něco skoro nemožné. I přesto však Stiles nehodlá nechat nikoho v prachu. To proto se při letošním sběru stane prvním dobrovolným splátcem z dvaná...