mediadaki- Gece
İKİNCİ SEZON
Gece, düşmanının elini tuttuğunu hiç bilmiyordu. Güzel gülümsemesini Ateş'e verirken ardında onu izleyen mavi gözden habersizdi. Ayaz elini yumruk yapmış öfke ile bakıyordu Gece'ye. Ben seni bu kadar çok özlemişken, sen nasıl başkasına gülersin? Diye geçirdi içinden. Kıskançlık duygusu onu ele alırken ne yapacağını bilmiyordu. Elinde olmadan sevdiğini düşman ellere daha da itecekti. Öfkeydi her şeyin kötüleşmesini sağlayan. Ateş avını yakalan avcı gibi mutluydu. Seninle çok eğleneceğim Gece KARADAĞ diye geçirdi içinden. Üstünün dediklerini bir bir uygulayacaktı. Önce Gece'yi zayıflatacak sonra yok edecekti.
''Yeni mi geldiniz bu okula?'' diye sordu Gece. İlk defa uzun süreden sonra birini merak etmişti. Ateş gülümseyip ''Evet, yeni öğrenciyim. '' dedi. Gece biraz daha onunla sohbet ettikten sonra aynı sınıfta olduklarını öğrenmişti. Hala ona öfke ile bakan Ayaz'dan habersizdi. Ateş ile okula beraber girip sınıfa doğru yol aldılar. Ateş sürekli Gece'ye bakıp onu etkilemeye çalışıyordu. Birinci kural dostuna yakınsan düşmanına daha yakın ol...
Bu kuralı uygulayacaktı. Sonra da zevk alarak bir tek kendi öldürecekti Gece'yi. Gece ile sınıfa girdiklerinde Ayaz kinden başka tek bir sıra boştu. Gece'ye acı veren içini yakan sıra. Efe'nin sırasını titreyen elleri ile gösterdi Gece. Dolan gözlerini saklayamadı Ateş'ten. Şimdi Efemin yeri başkasının mı olacak? Diye geçirdi içinden. Ateş umursamadan kuruldu Efe'nin sırasına. Çağrı, Ege, Taner ve Gece hüzünle baktı o sıraya. Hiçbiri artık gözlerindeki yaşı saklayamadı düşmanlarından. Ateş merakla bakarken öldürdüğü adamın yerinde oturduğunu bilmiyordu. Hoş bilse de ona fark etmezdi. Gece'nin nemli gözleri kapıdan giren öfkeli Ayaz'a döndü. Ayaz Gece'ye hiç bakmadan oturdu yerine. Canımı artık yakamayacaksın Gece diye geçirdi içinden. Gelecekte olacakları hiç bilmeden... Gece, heyecanla, özlemle baktı sevdiğine. Bir umut onunda dönmesini bekleyerek... Ama Ayaz dönmüyordu ona. Gece'nin kulaklarında ''Seni görmek istemiyorum.'' Kelimeleri yankılandı. Ayaz'ın onu görmek istemediğini hatırlayınca kalbine bir yumruk yemişti. Nefes alması zorlaşırken hızla kalktı sırasından. İçeri giren hocasını takmadan attı kendini sınıftan. Çantasında ki ilacını hızla içerken şişe suyunu da dikti kafasına. Elini göğsünün üzerine yerleştirdiğinde derin derin nefes almaya çalışıyordu.
''Güçlü olmalıyım... Güçlü olmalıyım... Ben zayıflarsam tüm sevdiklerim ölür.'' diye geçirdi içinden. Artık kimliği biliniyordu. Ve daha dikkatli olması gerekiyordu. Ateş Gece çıkınca telefonundan kırmızı alarmı verdi. Onun alarmını bekleyen adamları hazırlanıp emri uygulamak için harekete geçtiler. Ateş yerinden kalkıp Gece'nin ardından çıktı. Ayaz'da şüphe ile kalktı yerinden. Bu adamdan hiç haz etmemişti. Gece sırt çantasını takıp okuldan hızlı adımlar ile çıktı. Aklı fikri hala yaşanılan kötü anılardı. Gözleri isyan edercesine süzdü yaşlarını. Hiçbir şey geçmiyordu işte. Geçti sandığı an her şey tokat gibi çarpıyordu yüzüne. Artık medet umma gönlüm diye geçirdi içinden. Gelen tehlikeyi fark etmeden... Kahve topuklu botlarının üstünde emin adımlarla yürümeye başladı. Az sonra ona yaklaşan kırmızı maskelilerden habersiz. Yüzleri açıktı bu kez. Sokak serserisi kılığında motorları ile Gece'nin etrafınısardılar. Gece hiç korkmadan baktı serserilere. Ateş planını uygulamak için çıktı okul bahçesinden. Onun ardında da Ayaz.
''Huuuhhuuu... Kıza bakın beyler!'' diye bağırdı serseriler. Gece uğraşmak istemiyordu onlarla. Başına saplanan ağrı yetiyordu zaten. Tedaviye hala başlamamış olması yüzünden rahatsızlığı gittikçe artıyordu. Adımları çıkış bulmaya çalışırken motorlar daire şeklinde durdular. Birkaç tanesi inip Gece'ye yaklaştı. Gece çantasını yere atıp ''Yine başlıyoruz.'' diyerek gözlerini dikti onlara. Biri kolunu uzatırken Gece o kolunu yana kırıp ayağına tekme attı. Diğer bir adamın da karnına savurdu tekmesini. Vurdukları yere düşerken biri fena yumruk attı Gece'ye. Gece dengesini kaybedip düşerken Ateş gülümseyip koşarak girdi araya. Yüzünü ciddi tutup ''Uzak durun lan kızdan!'' diyerek kendince Gece'yi koruyordu. Ayaz'da okuldan çıkınca gördükleri ile oraya doğru koşmaya başladı. Ama yaklaştığında gördüğü şeyler ile sinirleri harap olmuştu. Gece o adamla sırt sırta vermiş kavga ediyordu. Biri elinde ki sopayı Gece'ye çevirdiğinde Ayaz yetişemeden Ateş siper etti o sopaya sırtını. Gece endişe ile baktı Ateş'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN HÜZNÜ
AcciónGECENİN KARANLIĞINDA YERE DÜŞEN GÖZ YAŞLARI. KIRILAN UMUTLAR. YAŞANILAN ACI KAYIPLAR. İNTİKAMIN VE DÜŞMANLIKLARIN ESİR ALDIĞI BİR AŞK HİKAYESİ. AYAZ İLE GECE'NİN ACI DOLU SIRLARI. BİRBİRİNE DÜŞMAN OLAN BU İKİLİ NASIL BİRBİRLERİNE AŞIK OLACAKLAR? PE...