Pov Kira
Obudziłam się ze świetnym humorem. Szczęśliwa dosłownie wyskoczyłam z łóżka. Zaczęłam nucić sobie pod nosem bliżej nieokreśloną melodię i tanecznym krokiem podeszłam do szafy. Uznałam, że skoro dzisiaj mam tak dobry humor ubiorę się w coś lekkiego, a jednocześnie pasującego do mnie. Wybrałam więc to:
Od razu wyszłam z dormitorium i zobaczyłam Scorpiusa. Znowu siedział nad książkami.
-Hej Kotek - uśmiechnęłam się do niego promiennie i usiadłam na fotelu obok.
-Cześć - odpowiedział nawet na mnie nie patrząc.
-Ehh... Czemu znowu siedzisz z nosem w książce? - spytałam z lekkim wyrzutem w głosie.
-Cóż... Może dlatego, że mamy dzisiaj egzaminy i chce powtórzyć materiał? - spytał retorycznie, a ja zachłysnełam się powietrzem. Mój dobry humor wyparował ze mnie w mniej niż sekundę. Dzisiaj egzaminy?! Na śmierć zapomniałam!
-Eeee... Kotek? A może byś mi trochę pomógł? - spojrzałam na niego błagalnie.
-Nie uczyłaś się? - spojrzał na mnie szczerze zdziwiony.
-Nie miałam czasu - powiedziałam niezbyt przekonująco.
-Nooo... - spojrzał na mnie niepewnie - Zgoda - w końcu się poddał i zrobił mi miejsce obok siebie. Następne dwie godziny spędziliśmy przy książkach.***
Uff... I już po egzaminach. W sumie było nawet spoko. Chyba będę miała nawet jeden Wybitny...
***
Ok. Mamy już wyniki egzaminów. Zobaczmy...
Transmitacja- Powyżej Oczekiwań
Eliksiry-Wybitny
Zaklęcia-Powyżej Oczekiwań
OPCM- Powyżej Oczekiwań
Historia Magii-Nędzny
Astronomia-Zadowalający
Zielarstwo-ZadowalającyNo. W sumie to nie jest najgorzej. Spodziewałam się czegoś o wiele gorszego. Mam co prawda jeden Nędzny. Ale to tylko Historia Magii. Najważniejsze, że zdałam do kolejnej klasy. Teraz już tylko oficjalne zakończenie roku i można się wyluzować na wakacjach.
Tak na dobry początek dnia 🙂
CZYTASZ
Ninjago w Hogwarcie
FantasyTytuł chyba mówi wszystko. Będzie to normalny Hogwart, ale nauczycielami będą Ninja, a uczniami ich dzieci. Poznajcie przygody nowego pokolenia. Będą one pełne miłości, przelotnych romansów, zdrad, kłutni i oczywiście magii. Postaciami pobocznymi bę...