Pov Wera
Ostatnie dni roku szkolnego dłużyły się niemiłosiernie. Zwłaszcza od kiedy szkole obiegła wiadomość o narodzinach Matt'a. Wszyscy chcieli go zobaczyć. Pani Pomfrey w końcu zamknęła skrzydło szpitalne i wpuszczała tylko wujka Kai'a i Kirę. A skoro gółwne źródło wiedzy na ten temat zostało odcięte, uczniowie znaleźli nowy sposób na dowiedzenie się czegoś. Zaczęli wypytywać nas. Od rana do wieczora słyszę te same pytania. "Jak barodz jest malutki?" "Jaki ma kolor oczu?" "Do kogo jest bardziej podobny?". Zaczynało mnie to wykańczać. A kiedy próbowałam od tego odpocząć i ukrywałam się w pokoju nauczycielskim, dorośli również rozmawiali tylko o tym: "Ciekawe kiedy będzie dość duży żeby trenować" "O ile Lena zechce by mały też był ninja" "Mnie zastanawia po kim Matt odziedziczył moce, jeśli w ogóle będzie je miał"...
Tak więc po tym wszystkim bardzo się cieszyłam wyjazdem. Rok szkolny się skończył i mogłam w końcu odpocząć. Kiedy tylko wieczorem przekroczyliśmy próg klasztoru, pognałam do pokoju. Rzuciłam się na łóżko i od razu zasnęłam.
***
Obudził mnie okropny wrzask.
Poderwałam się z łóżka z prędkością światła. Wybiegłam z pokoju i zobaczyłam że nie ja jedna przeżyłam koszmarną pobudkę.
-Jeste 2 rano! - wrzasnął Sota.
-Czy wam odbiło?! - zawturowala mu Lily.
-Aaaaa.... A co wy tu robicie dzieciaki? - spytał wujek Jey, wychodząc z pokoju obok.
-Co my robimy? Kto tak wrzeszczy?! - krzyknęła Mei.
-Hy? O! To Matt. Obudził się i jest głodny. To normalne u dzieci - wyjaśnił. Spojrzeliśmy na niego zdziwieni.
-Dobra. Ale czemu nikt z dorosłych, oprócz rodziców Matt'a, się nie obudził? - spytała spokojnie Freja.
-Bo my już się do tego przyzwyczailiśmy przy was, kiedy wy byliście mali. Wiemy że trzeba nałożyć na pokuj zaklęcie wyciszające - powiedział tonem mówiącym że to oczywiste.
-Czyli tak będzie codziennie? - spytałam dla pewności.
-Tak - potwierdził wujek i zniknął za drzwiami.Czyli horror z Hogwartu się skończył. Więc pora zacząć nowy. Ciekawe kiedy Matt z tego wyrośnie...
CZYTASZ
Ninjago w Hogwarcie
FantasiTytuł chyba mówi wszystko. Będzie to normalny Hogwart, ale nauczycielami będą Ninja, a uczniami ich dzieci. Poznajcie przygody nowego pokolenia. Będą one pełne miłości, przelotnych romansów, zdrad, kłutni i oczywiście magii. Postaciami pobocznymi bę...