18. Bölüm

816 55 0
                                    

Canlarım! Bu bölümü diğer bölümlerden farklı yapacağım umarım hoşunuza gider:)

Meridia nın ağzından:

Anneeeeeeee!
annem bu sefer cümlesini tamamlamıştı, b-bu ne anlama geliyordu? Ter içinde kalmıştım, hemen Fenrys'e söylemem gerekiyor, duşa girdim, elbiselerimi giyip saçımı taradım, ve hızla yemek odasına indim, Fenrys masada yerinde oturuyordu diğerleride aynı şekilde, Fenrys'e bakıp başımla benimle gelmesini işaret ettim, ne demek istediğimi hemen anladı, boğazını temizledi "size afiyet olsun çocuklar"  "nereye?" Dedi Rowan, "birazdan gelirim" dedi beni göstererek, Fenrys yine beni çalışma odasına götürdü, kapıyı arkamdan kapattım, koltuğa geçip oturdu, bende karşısına oturdum.

"Evet dinliyorum birşeymi oldu?" Dedi ciddiyetle, biranda dün akşam aklıma geldi, gerçekten kendimi uzun zamandır o kadar iyi hissetmemiştim, "Meridia" sesiyle yerimden sıçradım, "hı?"  "Sırıtıyorsun" sırıtıyormuydum? Ahh "Ne hayır"  "evet"  "hayır dedim"  "evet sırıtıyordun"  "ha- off Fenrys aklımı karıştırma" güldü "tamam ne oldu?" Ciddileşerek konuya daldım "Annem"  "Eee" "Annem yine rüyama geldi"  "sonra?"  "Bana sen Melez Alfasın dedi"  "Ne?"  Dedi yerinden sıçrayarak, "neden öyle bir tepki verdin?" Boğazını temizleyip kendini toparladı "Sen devam et, herşeyi anlat" dedi ciddiyetle.

"Herşey diğer seferki gibi devam ediyordu, sonra annem kızım sen bi Alfasın dedi, ne demek istediğini anlamamıştım, ne demek istiyorsun anne dedim, bana, sen son Alfasın ve melez bir alfasın dedi melez derken neyi kastediyorsun dedim ona bana"  "niye durdun"  "Bana ben bir periyim dedi, sence doğrumudur?"  "Devam et" çok tedirginleşmişti, "tamam, bana: bak kızım ben bir periyim baban bir insandı, sende yarı peri yarı insansın, ama bunu unutma seni kullanmak isteyen çok kişi olacak çünkü sen perilerin en güçlüsüsün kendine iyi bak kızım, dedi ve arkasına canavar geldi ama canavar ona birşey yapmadı bekliyordu sanki, annem arkaya doğru adım atmaya başladı ben onu durdurmaya çalıştım ama gölgenin içinde kaybolup gitti, bunların hepsi ne anlama geliyor Fenrys annem bana sen bir perisin dedi, annem gerçekten perimi? Alfada ne demek oluyor? Ben gerçekten melezmiyim? Cevaplarını istiyorum Fenrys" Fenrys buz kesilmişti sanki, öylece dona kalmıştı, rengi gitmişti.

"Fenrys bana söyle" dedim sessizce, başımı kaldırdım "Fenrys söyle ben kimim?" Dedim bağırarak, Fenrys bana baktı "doğru Meridia"  "Ne doğru?"  "Sen o sun" dedi "ben kimim"  "bak bunu sana söylemicektim ama söylemem gerek, sen Melez Alfasın, Alfa olduğunu az önce anlattıklarından öğrendim, seni kötüye kullanmak isteyen çok kişi olacak, artık hiç bir yerde güvende değilsin, ama ben zarar görmene izin vermeyeceğim, belki öyle bir zaman gelecekki seni ben bile koriyamiyacağım sadece sen kendini koruyabilirsin Meri, sende en güçlü perilerde olan veya olmayan güçler var Meridia, sen sandığından da çok güçlüsün, senin gibi olanlar vardı hepsi dünyayı ele geçirmeyi istiyordu, önlerine gelenleri öldürürlerdi ama yapamadılar çünkü zayıflardı, sen hem melez hemde Alfasın, Alfalar özel olurlar, melezlerinde çok ayrı ve özel gücleri olur, yani melez olmanda sana extra güç katıyor, senin, senin diğerleri gibi kötü olmanı istemiyorum"

İstemeden gözümden yaşlar akmaya başladı, "b-b-ben, ben özel falan olmak istemiyorum, ben o sandığınız kişi değilim"  Fenrys elimi tuttu, "sakin ol, kendine hakim ol!"  Elimi hızla çektim, "ben o güçlü ve kötü kalpli canavarlar gibi olmak istemiyorum, ben öyle biri değilim" dedim bastırarak "öyle olmak zorunda değilsin Meri"  "Ya istemeden çevremdekilere zarar verirsem, ben kimseye bir şey yapmak istemiyorum"  dedim ağlayarak, Fenrys yanıma gelip arkadan sarıldı, çenesini başıma dayadı "hışş! Öyle birşey olmayacak"   bana sarılı olan bileğinden tuttum, "ben kimseye zarar vermek istemiyorum Fenrys"  "Sen kimseye zarar vermeyeceksin"...

2 HAFTA SONRA
Fenrys son 2 haftadır beni sürekli kızdırmaya çalışıyordu ama bi yandanda beni teselli ediyordu.
Fenrys ne kadar beni sakinleştirmeye çalışsada aklımdaki çoğu soru cevapsız kalmıştı, ne yapmam gerektiğini bilmiyordum, öylece kalmıştım, son günlerde pek birşey yemiyordum sık sık uyuyordum, belki bu olanların hepsi rüya dır uyicam kalkıcam herşey eskisi gibi olacak, ablamların yanında olacağım diye hep uyumak istiyorum.

Ondamdaydım öylece yatağa yaylanmış tavanı izliyordum, kapı çaldı, cevap vermedim, tekrar çaldı, hı dedim, kimseyle konuşmak istemiyordum, sadece ölmek istiyordum, kapı açıldı, "bu gün nasılsın?" dedi Fenrys kafamı biraz eyip göz ucuyla baktım, "bu soruyu sormayı bırakırmısın?" "Sana nasılsın diye soruyorum, ölüyormusun diye sormuyorum"  "ölmek istiyorum"  "offf, ölmekle birşey değiştiremezsin"  "ama kendimden kurtulabilirim"  "evet mantıklı, ama ölmek hiçte mantıklı değil"  "Rowan ve Teresa nın dırdırından kurtuldum derken sen geliyorsun"  "bak Rowan, Teresa, Ben yani biz sana yardımcı olmaya çalışıyoruz" kendimi toparlayıp yatağa oturdum "ben kimim? benim, annem kim? Neden ben? Ve daha birsürü cevapsız soru, bana yardımcımı olmak istiyorsunuz o zaman bana cevap verin" 

"Bak ufaklık bu cevapları kendi kendine öğreneceksin zaman alacak ama öğreneceksin" dedi, oflayıp odadan çıktım bu aralar Rowan la fazla konuşurduk, Rowan tam benim kafadandı onu tanıdıkça kendime benzetiyorum, onun yanına gitmek istiyordum, odasına gittim yoktu, çalışma odasına gittim, orada masanın üzerinde oturmuş kılıcını parlatıyordu, başını kaldırmadan konuşmaya başladı, "hoş geldin Küçük alfa"  "öyle demeyi kes"  "gel, gel otur"  "sana bir şey sorucam"  "dinliyorum küçük Alfa"  "Ben sorularımın cevaplarını nasıl bulabilirim?"  "Hım, zamanla" "daha hızlı ve net bir şekil soruyorum"  "hımm, bak bu değişik" kılıcını bırakıp yüzüme baktı, "bi yolu var ama"  "neymiş söyle"  "tehlikeli hemde çok, olmaz Fenrys beni öldürür"  "aramızda kalacak"  "tamam bi peri var adı Sryi, o tüm sorularının cevabını verir"  "onu nerde bulabilirim?"  "Ormanın derinliklerine in dümdüz ilerle, küçük bir su kemeri göreceksin bak Sryi su kemerlerinden korkar, eğer bir terslik olursa direk oraya doğru koş su kemeri onu oyalar, ama çok hızlı olmalısın çünkü Sryi sandığından 50 kat daha hızlı, işaret bırak, yardıma ihtiyacın olursa seslen gelirim, çok dikkatli olman lazım bu peri çok açtır yanında büyük bir parça ekmek götür yiyeceğin kokusunu 3 ila 4 km uzaktan bile alırlar hemen gelir, pusu kurman gerek çok akıllıca davran"  "sana ne diye sesleneyim?"  "Hımm, yakışıklı diye bağır"  "Ne, boş boğaz diye bağırsam"  "gelmem"  "gelirsin gelirsin, anlaştık"  "anlaştık" kapıya doğru yürüdüm.

Yazarın ağzından:

Meridia kapıya doğru yürümeye başladı, yüzü gülüyordu, Teresa içeri girdi, Meridia ya gülümsedi, Meridia da ona gülümsedi, Rowan Meridia nın arkasından sırıtarak cesur kız diye mırıldandı, "hey Rowan nereye gidiyor böyle?"  "Neden?"  "Apar topar çıktı ve heyecanlı gibiydi"  "Sryi avına çıktı" Rowan hala arkasından bakarak sırıtıyordu, "ne sen delirdinmi, bu çok tehlikeli" dedi Teresa, Rowan ın koluna yumrukla vurarak, "hey acıttın, merak etme birşey olmaz, eminim orada önüne bir şeyler çıkacaktır, güçlerini keşfetmesi gerek"  "bunu gören olursa kızın başına gelmeyen kalmaz biliyorsun değilmi, ve Fenrys öğrenirse seni mahveder"  "abartma, birşey olmayacak", Teresa oflayarak odadan çıktı...

Meridia nın ağzından:

Yayımıda alayım oldu, kemerimi boynuma taktım, oklar tamam, yayım sağlam, ağ ıda aldım, ekmek Ah ekmek, mutfağa gidip Luc a görünmeden ekmek aldım, çantama tıkıştırdım, Darya yı almicam, perinin atımı yemesini istemiyorum, kimseye görünmeden çıktım, çıkış kapısını yavaşça açıp ormana doğru yürüdüm, hiçbirşey yok korkma Meridia, içimden şarkı söyleye söyleye gittim. Galiba fazlasıyla ormanın derinine indim, ama Rowan ın söylediği şu su kemerini göremedim, neyse biraz daha ilerliyim, elime uzun bir dal parçası aldım, biraz ilerledikten sonra su kemerine ulaştım elimdeki dal parçasıyla ıslak olan yere boş boğaz yazdım, ve dalı oraya sapladım, kemerin üzerinden atlayarak ilerledim...

Ağacın üzerinde odun oldum vallah, iki saattir bekliyorum, tuzağımı kurdum umarım işe yarar, birden rüzgar esmeye başladı, kargalar uçtu, sanki hızla büyük bir şey geliyormuş gibi, bir şey gördüm kambur birşeydi, siyah kapşonlu bir pelerin giymiş birşeydi, yeri koklaya koklaya geliyordu, nefesimi tuttum, tam altımdan geçti, öyle bir rüzgar esti ki az daha ucacaktım, mecaz anlamda söylemiyorum, aradan 5 saniye sonra bir çığlık duydum.

Oy vermeden geçmeyin canlar!!!
《♥︎♡》 : )

MELEZ ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin