A történet eleinte a múltban fog történni, de jelezni fogom mikor ugrunk vissza a "jelenben". Köszönöm SheilaBarnesStark a segítséget.
K/Sz: kedvenc színed
K/H: kedvenc hamburgered
K/T: kedvenc turmixod
16 évvel korábban
[Fred szemszöge]
Mary-vel borzasztóan csalódottak voltunk. Már egy ideje próbálkozunk a gyerek vállalással, de sehogy sem akar összejönni. Végül megbeszéltük, hogy megkérem az egyik legjobb barátomat FP-t, hogy segítsen. FP mosolyogva vette le a bukósisakját, mikor leparkolt az otthonunk elé. Egy baráti ölelésbe zárt, majd bementünk és leültünk az étkező asztalhoz, FP velem és a feleségemmel szemben ült le.
– Akkor miben is kell a segítségem? – Kérdezte FP kedvesen, megfogtam Mary kezét és felsóhajtottam.
– Tudod FP már egy ideje próbálkozunk a gyerekkel. Sajnos sehogy sem jön össze és...
– Arra gondoltunk Fred-del, hogy mesterséges megtermékenyítéssel téged kérnénk meg. – Fejezte be helyettem Mary, FP kicsit ledöbbent.
– Hát végül is régi jó barátok vagyunk. Szívesen segítek nektek. – Megkönnyebbülten sóhajtottam fel.
– Köszönöm FP. Hálásak vagyunk. – Mosolyogtam a legjobb barátomra és megráztuk egymás kezét.
Néhány hónappal később
Már megvolt a megtermékenyítés és meg volt a pozitív teszt is és épp egy ultrahang vizsgálatra mentünk és kiderült, hogy Mary-nek ikrei lesznek. Idegesen mentünk el FP lakókocsijához tekintve, hogy csak egy petesejtet termékenyítettek meg a New York-i kórházban. FP mosolyogva nyitott ajtót, kicsit meglepődött, hogy mi vagyunk azok.
– Sziasztok gyertek be. – Jobban kinyitotta az ajtót, hogy bemehessünk, leültünk a kanapéra. – Van valami baj? – Kérdezte FP rögtön leülve velünk szemben egy karosszékben.
– Hát...
– Ikreket várok. – Mondta ki Mary egyszerűen mellettem. FP egy másodperc alatt elfehéredet.
– De...de ez lehetetlen nem igaz? Mármint csak egy petesejtet termékenyítettek meg a kórházban nem? – Kérdezte rögtön fentebb ülve a fotelban. Mi Mary-vel csak bólintottunk, majd elkezdtük megbeszélni, hogy mi legyen. Végül arra jutottunk, hogy amikor a picik megszületnek, akkor apasági vizsgálatot fogunk végezni. Mikor elérkezett az orvosok által kiírt december 22-ke gyorsan hajtottam a kórház felé. Ahogy Mary-t bevitték a szülészetre felhívtam FP-t. Szerencsére hamar ideért, az apasági vizsgálatot szerencsére az orvosok diszkréten kezelték főleg, mikor elmondtuk nekik, hogy mi is a helyzet. Így kiderült, hogy nekem van egy fiam, FP-nek pedig van egy lánya Jughead mellett. Mary, FP és én megegyeztünk, hogy mikor Archie és T/N tizennyolc évesek lesznek elmondjuk nekik az igazságot, Jughead-del együtt.
Jelenben
[Olvasó szemszöge]
Nevetve léptem be az otthonomba az ikerbátyámmal és Jug-gal az oldalamon. Kicsit meglepődtem, mikor apa Mr. Jones-sal ült az étkező asztalnál. Egymással szemben ültek és FP elég idegesnek tűnt.
– Apa?
– Apu? – Kérdeztem én és Jughead egyszerre. Felénk néztek és apu elmosolyodott.
– Sziasztok, menjetek fel nyugodtan. Nekem még beszélnem kell FP-vel.
– Fred nem hazudhatunk nekik tovább! – Mondta az idősebb Jones és közben rácsapott az asztalra. – Két év ide vagy oda már nem számít. 16 éve hazudunk a gyerekeink szemébe! – Mondta idegesen FP, mi hárman csak kérdőn néztünk össze.
YOU ARE READING
Riverdale Preference & Oneshots
FanfictionJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást