Malachai ~4

105 10 1
                                    

[Olvasó szemszöge]

– Csak hogy jól értsem. – Kezdtem, ahogy felegyenesedtem és a kocsimnak támaszkodtam. – Kell a kocsim, mert fogadtál valami őrült bandavezérrel a drogokról? – Kérdeztem Jughead-et, aki csak bólintott egyet.

– Szükségünk van a kocsira T/N. – Kezdte Archie.

– Bocs, hogy ezt mondom fiúk, de egyikőtökre se bíznám a járgányomat. – Jug csak egy sóhajtás kíséretében bólintott, majd lehajtott indult kifelé. – Viszont milyen barát lennék, ha nem segítenék. – Juggie döbbenten mégis vidáman fordult felém. Mosolyogva néztem rá.

– Akkor ideadod? – Kérdezte a déli barátom.

– Nektek? Soha. Viszont segítek. Én vezetem a kocsimat a versenyen. – Jones már közbe szólt volna, de felemeltem a kezem, hogy ne szóljon közbe. – Erről nem nyitok vitát Jonesei. Vagy én vezetem a kocsit vagy senki. – Végül az újdonsült bandatag beleegyezően bólintott.

Timeskip, mert a Lidércekben akkor a lehetőség lett volna

Kicsit idegesen járt a lábam, miközben a kocsimnak támaszkodtam. Vártam, hogy megjöjjön a másik versenyző. Végül nagyon kocsi búgással megjöttek a Lidércek. Egy piros kocsi parkolt le az enyém mellett. Jughead elindult felém, majd együtt mentünk oda a másik bandavezérhez. A férfi vigyorogva nézett végig rajtam, én csak megforgattam a szemem.

– Ejnye hercegecske, ki ez a szemre való északi?

– Állj le Malachai. T/N a Kígyók versenyzője.

– Északi fog versenyezni nektek? – Elkezdett nevetni. – Már alig várom, hogy a Féregben parádézzak. – Mosolygott szélesen, közelebb léptem hozzá. – Ahhoz előbb le kell győznöd szép fiú. – Kacsintottam, dobtam neki és visszasétáltam a kocsimhoz. Éreztem a döbbent tekinteteket a tarkómon. Beültem a kocsiba, megnéztem a sebváltót. Szerencsére minden rendben volt. Ahogy Cheryl meglengette a piros kendőjét ráléptem a gázra. Mosolyogva vezettem, végig szoros volt. Ahogy a hídhoz értünk Malachai ijedten látta, hogy nem fogok lassítani, azért, hogy ne legyen baleset a fékre taposott. Én nevetve hajtottam át a hídon. Egy fél kört leírva parkoltam le a kiindulási helyen. Mosolyogva szálltam ki a kocsimból. Az összes Kígyó ujjongva jött oda hozzám. Jughead megölelt és folyamatosan hálálkodott nekem. Nem sokkal utánam befutott a Lidércek kocsija. A göndör hajú vezér idegesen szállt ki és elindult felénk. Én mosolyogva néztem rá, vett egy mély levegőt. Kinyújtotta a kezét nekem, mosolyogva fogadtam el.

– Gratulálok. Jó voltál. – Mondta nekem, kicsit meglepődtem. Mosolyogva fogadtam el a kezét és megráztam.

– Nem is rossz egy északitól mi?

– Nem, egyáltalán nem. Szívesen beszélgetnék veled. Mondjuk Pop's-ban?

– Nekem jó. – Mosolyogtam rá kedvesen, amit viszonzott.

– Akkor Pop's-ban.

Timeskip, mert Malachai mosolya olyan kisfiús

Azóta az egy találka óta lassan egy év telt el. Morogva keltem ki az ágyból az iskola első napján.

– Na...maradj még T/N. – Morogta Kai az ágyban feküdve.

– Nem lehet iskola van.

– Ugyan az első nap tuti nem tanultok igazán kimaradhatnál.

– Nem fogok azért lógni, hogy egésznap lustálkodj.

– Ugyan már cukiság légyszi. Maradj velem ma.

– Nem maradok. – Mosolyogva ültem le az ágyra és adtam egy puszit neki. Vigyorogva mélyítette el a puszit egy csókká. Mosolyogva cirógattam az arcát.

Riverdale Preference & OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora