Jughead
[Olvasó szemszöge]
Mikor felkeltem egyedül feküdtem Jug ágyában. Megdörzsöltem a szemem, ahogy körbe fordultam. Összekötöttem a hajam, felvettem Jughead egyik pólóját és kisétáltam a konyhába. A tűzhely mellett Mr. Jones sürgölődött, a párom már az asztalnál ült és reggelizett. Halkan kuncogtam egy sort, majd leültem mellé.
– Tudhattam volna, hogy a reggeliért még mellőlem is felkelsz. – Súgtam a fülébe, ahogy egy puszit nyomtam az arcára. Juggie csak vigyorogva nézett rám és csókot nyomott a homlokomra. Mr. Jones mosolyogva tett le elém egy tányér szalonnás, sajtos rántottát, két szelet vajas pirítós társaságában.
– Jó reggelt drágám. – Köszönt nekem vidáman.
– Jó reggelt és köszönöm.
– Ugyan semmiség. – Legyintett egyet nem törődöm stílusban. Készített egy adagot magának is majd leült hozzánk reggelizni. Ahogy befejeztük mindhárman felöltöztünk. Szerencsére szombat volt így nem kellett haza mennem. A nappaliban néztünk tv-t. Jughead-del a kanapén ültünk, míg Mr. Jones a káros székben foglalt helyett. A fejemet a párom ölébe hajtottam, aki lustán simogatta, miközben a műsort nézte.Charles Smith
[Charles szemszöge]
Mikor felkeltem T/N a tegnap rajta látott ingemben aludt a kezeim között. Mosolyogva simítottam ki egy tincset az arcából. Óvatosan megpusziltam az arcát, majd kikeltem az ágyból és reggelit készítettem kettőnknek. Mikor elkészültem egy tálcára tettem T/N-ét, beléptem a szobámba letettem az enyémet az éjjeli szekrényre. Óvatosan elkezdtem T/N arcát cirógatni. Lassan kinyitotta a szemét és rám mosolygott amit szélesen viszonoztam.
– Jó reggelt. – Suttogta.
– Jó reggelt, csináltam reggelit. – Mosolyogva rázta a fejét, miközben felült. Az ölébe tettem a tálcát tele palacsintával. Visszaültem mellé az ágyba, hogy együtt reggelizzünk. Közben bekapcsoltam a tv-t. mikor végeztünk T/N a vállamnak döntötte a fejét úgy nézte a műsort. Boldogan simogattam közben a hátát.FP Jones
[Olvasó szemszöge]
FP szorosan a karjaiban tartott reggel. Ha akartam volna se tudtam volna kiszabadulni. Mosolyogva fordultam meg a karjaiban. Mosolyogva haraptam az ajkamba, ahogy figyeltem az arcát és az össze-vissza álló haját. Óvatosan megigazítottam a haját, és elkezdtem simogatni azt. Fél szemmel rám nézett, majd visszacsukta. Halkan kuncogtam egy sort.
– Hogy nem vagy fáradt? – Kérdezte még mindig csukott szemmel. Elvigyorodtam és megcsókoltam.
– Hát bocsi vénember, veled ellentétben én fiatal vagyok, friss és üde. – Mondtam kitakaróztam majd ki akartam kelni az ágyból. Tenni akartam egy lépést, de összeestem. Ijedten néztem FP-re, aki gyorsan kinyitotta a szemét. Felült és mosolyogva nézett le rám.
– Mi a baj drágám? – Kérdezte ártatlan hangon szélesen mosolyogva.
– FP... – Hisztiztem, mire felnevetett. Kiszállt az ágyból és felszedett a földről.
– Hogy is volt az a vénemberes mondatod? – Én nem néztem fel rá. Átöleltem a nyakát és a vállába fúrtam a fejem. FP velem a karjaiban sétált ki a konyhába. Leültetett a pultra, ezután elkezdett reggelit csinálni. Mikor kész volt az ölébe ültetett és így reggeliztünk.Fangs
[Fangs szemszöge]
Mikor felkeltem T/N már nem feküdt mellettem. Megdörzsöltem az arcom, belebújtam a boxerembe. Kisétáltam a konyhába. T/N zenét hallgatva készített bundás kenyeret. A kedvencemet. A kabátom volt rajta és a melltartója, a haját egy magas kontyba szedte. Vigyorogva haraptam az ajkamba. Megtámaszkodtam az ajtófélfában. Mikor kész volt mögé lopóztam, átöleltem a derekát és csókot nyomtam a nyakára.
– Olyan édes és szexi vagy így. – Suttogtam a fülébe, mire felnevetett. Egymas kezét fogva ültünk le reggelizni.Sweet Pea
[Olvasó szemszöge]
Mikor felébredtem az ágyamban Pea tegnapi szürke pólója volt rajtam. A hajam össze-vissza állt. Sweets mindkét karja a derekam körül voltak. Óvatos kopogás volt az ajtómon és apa mosolyogva nézett be hozzánk.
– Jó reggelt Kincsem. Kész a reggeli, nyugodtan jöhet Sweet Pea is. – Mondta halkan, mosolyogva bólintottam egyet. Apa ezek után távozott, megfordultam Sweetie ölelő karjaiban. Kisimítottam a haját a szemei elől, mosolyogva haraptam az ajkaimba. Eszembe jutott, ahogy este felém tornyosult. A kedves semmiségek amiket a fülembe suttogott. Óvatosan közelebb hajoltam és megcsókoltam. Egy pár perc után elmosolyodva viszonozta. Szorosabban tartott a karjai közt, a hátára fordult és a mellkasára húzott. Belekuncogtam a csókba, mikor elváltunk összeérintettük a homlokunkat.
– Jó reggelt.
– Bizony, hogy jó reggel. – Mosolygott rám szélesen. Elkezdtünk készülődni, mikor felöltöztem a ruháimba magamra vettem Pea bőrkabátját. Kézen fogva sétáltunk le, egymás mellé ültünk le. Apa, mint mindig most is sok fajta reggelit készített elő. Gyorsan megraktam a tányéromat, ahogy Sweet Pea és Archie is tette. Apa csak elnéző mosollyal nézett ránk. Archie furán nézett rám amiért Kígyó dzsekiben ültem az asztalnál.
– Enano visszakaphatom a dzsekimet? – Kérdezte mosolyogva Pea, Archie épp beleivott a narancslevébe.
–Nem tudom visszakapom a szüzességemet? – Kérdeztem ártatlanul, mire Archie kiköpte az innivalóját. Sweets sűrűn pislogott és tátogott mint egy hal a szatyorban.
– Inkább nem mondok semmit. – Motyogta és elkezdett enni.
– Majd én. – Köszörülte meg a torkát Arch. – Hozzá ne érj még egyszer a húgomhoz.
– Jaj ne már! – Mondtam kicsit idegesen. – A Fekete Csuklyás miatt többet feküdtél le Veronica-val, mint amennyiszer én puszit adok Pea arcára naponta.
– Ugye csak viccelsz? – Nézett rám Sweets döbbenten. – Ugye csak viccel? – Fordulta a bátyám felé, aki elpirulva hajtotta le a fejét. – Nem vagy kispályás Vöröske. – Nevetett fel Sweet Pea, apa csak lemondóan rázta a fejét.Malachai
[Malachai szemszöge]
Nagyon élveztem, hogy kicsit megviccelhettem T/N-t. Mikor felkeltem T/N-n a köntösöm volt. Mosolyogva figyeltem, ahogy békésen aludt mellettem. Kisimítottam egy tincset az arcából. Rendeltem Pop's-ból reggelit és az ágyban feküdtem T/N mellett. Kurtz nyitott be az ikonikus fehér zacskóval a kezében. A szám elé tettem a mutató ujjam, hogy maradjon csendben. Kurtz bólintott és hatalmas csend közepette odaadta nekem a rendelt ennivalókat. Biccentettem neki, ő ezek után távozott. Kipakoltam az ételeket. T/N a szemét dörzsölve ült fel. Mosolyogva nyomtam egy csókot a homlokára.
– Jó reggelt Mademoiselle.
– Jó reggelt. – Mosolyogva nézett rám. – Hozattam reggelit. – Mosolyogva adott egy rövid csókot. Fültől fülig mosolyogva húztam az ölembe. Majd elkezdtem sült krumplival etetni.Reggie
[Olvasó szemszöge]
Ahogy felkeltem Reggie sehol sem volt. A Bulldog dzsekije a széke háttámláján pihent. Rajtam Reg egyik pólója volt. Megfésültem egy kicsit a hajam, majd mivel hideg volt belebújtam a focista kabátba. Lesétáltam a lépcsőn a garázs felől halk zene szólt. Összevont szemöldökkel indultam el az ajtó irányába. Ahogy benyitottam hatalmasat nyeltem. Reggie éppen húzódzkodott póló nélkül egy rövidnadrágban. Próbáltam megszólalni, de nem tudtam levenni a szememet a kocka hasáról. A meg-megfeszülő bicepszéről. Reggie tíz perccel később vehetett észre. Mosolyogva engedte el a rudat, amit a kora reggeli edzéshez használt.
– Jó reggelt édes. – Köszönt nekem kissé kapkodva véve a levegőt. Megtörölte az arcát egy kis törölközővel.
– J-jó reggelt. – Mondtam piros arccal. Felvett egy pólót és mosolyogva sétált oda hozzám. Adott egy puszit a homlokomra.
– Gyere csinálok reggelit.
– Inkább csináljuk együtt jó? Legalább nem fogok megfagyni. Miért van ilyen hideg.
– Apa mindig ilyen hőmérsékletre állítja be, így biztos felkelek edzeni. – Jegyezte meg vállat vonva. Megszorítottam a kezét, mosolyogva nézett le rám. Fogta magát és a vállára dobott, majd berohant a konyhába. Együtt kezdtünk elfőzni. Reggie végig mögöttem állt, fél kézzel a derekamat ölelve.
ESTÁS LEYENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást