[Olvasó szemszöge]
Épp a klubszobában olvastam zenét hallgatva, mikor valaki kivette a könyvet a kezemből. Kivettem a fülesemet és Reggie Mantle-lel találtam szembe magam.
– Mi jót olvasol? – Kérdezte tőlem fél kézzel tartva a könyvemet.
– Tudok egyesek könyven csúfolják. – Mondtam megforgatva a szememet, Mantle felnevetett.
– Úgy értettem milyen könyvet T/N?
– Neked nem tetszene Reggie.
– Miért miről szól?
– Annak a férfinak a naplója alapján készült, aki kifejlesztette a gázkamrákat. – Mondtam eltéve a fülesemet a táskámba. Reggie döbbenten pislogott a kezében tartott könyvre.
– Te komolyan szereted ezt? – Nem rossz könyv. – Válaszoltam vállat vonva. – Mikor mély letargiában vagyok, akkor ezt olvasom.
– Hogy még mélyebbre süllyedj? – Kérdezte félig felvont szemöldökkel, halkan felnevettem.
– Nem szoktam mélyebbre süllyedni. Láttom, hogy milyen undorító tud lenni az emberiség és ebből erőt merítek.
– Nagyon erős lány vagy ugye tudod? – Lépett hozzám közelebb, miközben visszanyújtotta a könyvemet. Eltettem a könyvet, összeszedtem a holmimat és elindultam órára. Reggie gyorsan utánam sietett.
– Reggie miért nem csapod a szelet olyas valakinek, aki értékeli? – Kérdeztem hátra pillantva a vállam felett.
– Mert azok a lányok imádják, hogy fel akarom szedni őket és értem is rajonganak. Te viszont más vagy és...igazából magam sem tudom miért csak érzem, hogy randiznom kell veled. – Magyarázta a kezeivel kalimpálva, félig felvont szemöldökkel mosolyogva néztem rá. – Szóval igen. Eljönnél velem egy randira, kérlek?
– Reggie Mantle használja a kérem szót ez kész csoda. – Mondtam szélesen vigyorogva, játékosan forgatta meg a szemét. – Végül is egy randi nem a világ vége. – Megvontam a vállamat, mire Mantle megölelt.
– Köszönöm szépen T/N. Ígérem nem fogod megbánni. Megbeszéltük, hogy suli után megyünk Pop's-ba. Délután hamar összepakoltam Reggie az ajtó mellett várt rám mosolyogva.
– Mehetünk? – Kérdezte tőlem vidáman, mosolyogva bólintottam egyet. Kiléptünk az iskolából, odaléptünk Reggie Chervrolet-hez. Kinyitotta nekem az ajtót, majd a kocsi másik oldalához sietett. Elindultunk az otthonos kajálda felé. Az út alatt kellemes csendben ültünk egymás mellett. Reg kinyitotta nekem Pop's ajtaját. Leültünk egy boksz-ba egymással szemben. – Neked hogy ment a töri? – Kérdezte.
– Jól, de ahogy láttam ez rád nem volt annyira igaz. – Elkezdtünk nevetni.
– A töri soha nem volt a kedvenc tantárgyam, nem is értem hogy tudod élvezni.
– Honnan veszed, hogy élvezem?
– Ugyan már T/N. Úgy nézel a tanárra, mikor az anyagot mondja, mint Jones Cooper-re. Szó szerint iszod minden szavát a tanárnak. – Kicsit elpirultam, a fülem mögé tűrtem egy H/Sz tincset. Reggie mosolyogva fogja meg a kezem, ami az asztalon pihent. Pop szélesen mosolyogva lépett oda hozzánk.
– Szervusztok fiatalok. Mit hozhatok?
– Nekem egy dupla sajtos baconös hamburgert és egy gyömbér sörös turmix-ot.
– Én egy K/H és egy K/T kérek, köszönöm Pop.
– Igazán nincs mit T/N. Máris hozom a rendélesetek. – Kedvesen mosolyogva néztünk az idős férfira. Újra elkezdtünk az iskoláról beszélgetni. Mikor besötétedett Reggie haza vitt és a hűvös idő miatt a vállamra terítette a Bulldog-os kabátját.
– Nagyon jól éreztem magam Reg. Köszönöm. – Mosolyogtam rá, amit viszonzott.
– Én is. Remélem megismételjük.
– Igen az jó lenne. Holnap találkozunk. – Adtam egy gyors puszit az arcára, majd besiettem az ajtónkon.
ESTÁS LEYENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást