[Olvasó szemszöge]
Reggie-vel már a gimi első évében összejöttünk. nem azért jött velem össze, hogy betegyen a játékkönyvbe, hanem azért mert tetszettem neki. Mikor hallottam, hogy átjönnek a Kígyók rögtön jelentkeztem arra, hogy segítsek a beiratkozásukkal. Mosolyogva rendezgettem a papírokat Veronica mellett, mikor Jughead vezetésével besétáltak az új déli diákok. Mosolyogva intettem egy aprót Jughead-nek, aki csak halványan elmosolyodott. Épp mikor elkezdtük volna osztani az órarendeket, mikor megjelent Cheryl. Legnagyobb megdöbbenésemre Reggie mellette sétált. Bennem kicsit felment a pumpa még mielőtt Archie léphetett volna a közeledő Bulldogok és Bestiák elé meg álltam a folyosó közepén karba tett kézzel.
– Most jön a fekete leves a focicsapatnak. – Kuncogott fel halkan Jug mögöttem. Ha nem lettem volna mérges még én is kuncogtam volna egy sort.
– T/N állj félre. – Mondta Cheryl fölényeskedő hanggal. Én csak félig felvont szemöldökkel néztem rá.
– Blossom, ha nem veszel vissza a stílusodból véglegesen ferdítem el az orrod. – Mondtam neki, mire érzetem a kérdő tekintetek hadát a tarkómon. – Ja és Reggie, próbálj meg beszólni nekik és nem javítom meg Bellát csak, ha kifizeted a költségeket. – Az összes Bulldog kerekre nyílt szemekkel nézett rám. Mivel egy pár vagyunk ingyen szoktam javítani a kocsiját. Reg sűrűn pislogva nézett rám, szinte magam előtt láttam Jughead vigyorgó arcát.
– Tudod, mit Cheryl? – Kezdte Reggie. – Meggondoltam magam. Nem lesz itt baj a Kígyók-kal. – Mondta Reggie Cheryl csak tátott szájjal nézett rá.
– Mekkora egy papucs vagy Mantle. – Mondta a vörös lány és mielőtt még bármit is hozzá szólhattam volna elsétált. A Bulldogok is elmentek és egyedül Reg maradt. Én csak visszasétáltam az asztalhoz és elkezdtük kiosztani az órarendeket.
– Ez nagyon rendes volt tőled. – Lépett hozzám egy srác mosolyogva. Tüsis fekete haja volt és barna szeme.
– Ugyan nem tesz semmit. – Mosolyogtam rá, mire kinyújtotta felém a kezét.
– Fangs Fogarty.
– T/N V/N. Remélem még találkozunk Fangs. – Mosolyogva intett egyet majd elindult megkeresni a szekrényét.
Timeskip, mert Fangs olyan aranyos mindenkivel
Már eltelt pár hét és szerencsére a Bulldogok egész jól kijönnek. Épp Fangs-sel beszélgettem a klubszobában.
– Sweet Pea tényleg ilyen jó billiárdban? – Fangs csak mosolyogva bólintott. – Kérlek szólj, hogy ne hagyjam Reggie-t játszani vele. – Nevettem fel halkan. Fangs mosolyogva tűrt egy tincset a fülem mögé.
– Mantle nagyon szerencsés veled T/N. – Súgta a közelség miatt, én hatalmasat nyeltem. Fangs hirtelen közelebb hajolt és megcsókolt. Én lefagyva ültem mellette. Eltoltam magamtól és kirohantam a klubszobából.
– T/N várj! – Kiáltott utánam, de én csak futottam tovább. Befutottam a fiú öltözőbe, mivel tudtam, hogy edzésük lesz. Mindenki furán nézett rám, Reggie aggódva sétált hozzám.
– Édesem mi a baj? – Kérdezte tőlem.
– Én...Fangs... – Kezdtem, de egyszerűen nem tudtam elmondani. Reggie vett egy mély levegőt és elindult megkeresni Fangs-t.
[Fangs szemszöge]
A hajamba túrva ültem a kanapén. Basszus! Tönkre tettem mindent! Egyszerűen nem bírtam tovább! Amióta megláttam T/N-t és Reggie-t mindketten tetszenek. – Mi a fészkes fenét csináltál a barátnőmmel? – Kérdezte idegesen Reggie, ahogy felrántott az ülő helyzetemből.
– Én...nem akartam rosszat. – Mondtam nagyot nyelve.
– Akkor mi történt?
– Mi csak beszélgettünk és... – Inkább nem fejeztem be, mert tudtam, hogy Reggie megütnie.
– És mi? T/N kedvel téged, akár milyen meglepő, de én is. – Mondta Reggie.
– Nekem tetszettek. Te is és T/N is. – Motyogtam lehajtott fejjel. Reg az állam alá nyúlt és megcsókolt. Most én lepődtem meg úgy ahogy az előbb T/N tette. Egy perc után viszonoztam a csókot. – Maradjunk annyiban, hogy erről az egészről beszélek T/N-val-vel, rendben? – Mondta nekem Reggie én csak hevesen bólogattam. Mantle mosolyogva adott egy rövid puszit, majd ment az edzésre és remélhetőleg beszélni a barátnőjével.
YOU ARE READING
Riverdale Preference & Oneshots
FanfictionJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást