Fangs ~3

118 8 1
                                    

[Fangs szemszöge]

Morogva léptem be a legjobb barátom oldalán el kellett ismernem a suli jobban nézett ki, mint a miénk, de más előnyét nem igazán láttam. Megálltunk egy kedvesen mosolygó lányt.

– Üdv a Riverdale gimiben. Jó újra látni téged Juggie. – Kacsintott az elöl álló Jonesra.

– Téged is T/N. – Mosolygott Jughead.

– Szóval T/N vagyok. Megkértem az igazgatót, hogy hadd legyek én a fogadó bizottság. – Mosolygott ránk kedvesen. Kicsit meglepődtem, de nagyon örültem. – A Bulldogokkal és Bestiákkal ma már nem lesz gond. – Mosolygott angyalian.

– Jézusom T/N mit csináltál? – Sóhajtott fel Jones.

– Én? Semmit sem tettem Jughead. – Mosolygott. – Csak egy kismanó gondoskodott arról, hogy legalább az első napotok jó legyen. – Jug csak nevetve rázta a fejét. T/N vidáman kiosztotta mindenkinek a lapokat, mindenkinek mondott valamit kedves. Kinek az ékszereit, kinek a ruháit dicsérte meg. A magas legjobb barátomnak a nyaktetkóját dicsérte meg, Toninak a rózsaszín tincseket a hajában. Valahogy én voltam az utolsó aki odalépett hozzá. Próbáltam kedvesen mosolyogni rá.

– Tessék a papírjaid és tök cuki a mosolyod. – Mondta nekem kedvesen, csak szélesebb lett a mosolyom. Délután T/N leült közénk, vidáman beszélgetett velünk és kedvesen hallgatott minket. Én csak mosolyogva néztem rá. Sweet Pea mindent tudó vigyorral figyelt engem.

– Te miket szoktál csinálni T/N? – Kérdezte Toni.

– Videójáték. – Mondta Jughead kuncogva, mire T/N fejbe vágta.

– Egyébként Jonesnak igaza van. Imádok videójátékokat játszani.

– Fangs is jól játszik. – Mondta Pea átölelve a vállam. Én alig láthatóan az oldalába vágtam a könyököm. Továbbra is mosolyogva nézett T/N-ra-re.

– Ez tök jó. Valamikor játszunk együtt Fangs?

– P-persze. – Mondtam kissé elpirulva, T/N mosolyogva nézett rám.

Hétvégén átmentem T/N-hoz, mivel meghívott magához. Kicsit ideges voltam, mivel nem tudtam mire kellene számítani T/N szüleitől. Hatalmasat nyeltem, ahogy bekopogtam. T/N nyitott ajtót, mosolyogva.

– Szia Fangs. Gyere csak be nyugodtan. – Mosolygott rám kedvesen, mosolyogva sétáltam be. T/N elmondta, hogy az édesanyja New Yorkban volt szakács egy étteremben, amíg az apja étel kritikus volt, emiatt nem volt otthon. Felmentünk T/N szobájába, leültünk játszani. Sokat nevettünk és kicsit húztuk is egymást játék közben. T/N próbálta elterelni a figyelmemet úgy, hogy a lábával bökdösött. Elkezdtem nevetni, mikor megbökte az oldal T/N vigyorogva kezdte azt a pontot piszkálni. Nevetve dőltem el így T/N elkezdett csikizni. A hasamon ült és úgy csikizett. Mosolyogva néztem fel rá, mikor abba hagyta.

– Olyan gyönyörű vagy. – Suttogtam és adtam egy puszit az arcára. T/N mosolyogva viszonozta a gesztusomat. Egymást ölelve feküdtünk el a földön és filmet néztünk.

Riverdale Preference & OneshotsWhere stories live. Discover now