Fangs ~2

139 10 2
                                    

Szóval nem lesz a legvidámabb fejezette. Nagyon sajnálom, hogy csak most teszek fel részt. Megpróbálom majd a többi könyvet is frissíteni. Mindenkinek jó olvasást.


[Olvasó szemszöge]

Nagyon meglepődtem, mikor Kevin engem jelölt meg Carrie-nek. Nagyon örültem ezek mellett. A próbák jól mentek és már minden készen állt. Azért is örültem ennek a szerepnek, mert így még közelebb kerültünk a párommal, Fangs-sel. Idegesen járkáltam fel-alá az öltözőben, Fangs mosolyogva nyitott be.

– Hé mi a baj? – Kérdezte és belépett az öltözőmbe.

– Fangs nekem ez nem megy...nem fogok tudni kiállni annyi ember elé.

– Dehogy nem. T/N, drágám. Te egy fantasztikus tehetség vagy. – Két keze közé fogta az arcomat. – Minden rendben lesz. Képzeld, hogy csak én vagyok odakint rendben? Csak én és senki más. Ha akarsz elképzelhetsz meztelenül. – Kacsintott rám vigyorogva mire elkezdtem nevetni. – Ez az én jó kedvű barátnőm. Most már megyek. – Megcsókolt, majd mosolyogva távozott. Vettem egy mély levegőt. Leültem és elkezdtem megigazítani a sminkem és a hajam. Mosolyogva néztem a telefonomra. Fangs küldött egy üzenetet, hogy még inkább felbátorítson. Mikor már csak húsz perc volt hátra így elindultam volna a helyemre. Kiakartam nyitni az ajtót, de valaki kulcsra zárta. Elkezdtem rángatni az ajtót, a szabad kezemmel csapkodtam a falapot.

– Engedjenek ki! Nem maradhatok itt! – Hiába volt minden, már mindenki a színpad közelében volt, hogy időben felépjenek majd.

[Fangs szemszöge]

Kevin kétségbe esetten rohant oda Midge-hez és hozzám. Sajnáltam a lányt, hogy csak beugró, viszont büszke voltam a barátnőmre.

– Midge be kell lépned T/N helyére.

– Tessék? Mégis miért? – Kérdeztem összevont szemöldökkel.

– Cheryl azt mondta, hogy nincs jól és kiment levegőzni.

– Megyek megkeresem. – Mondtam és elindultam kifelé. T/N nem volt a szokásos helyein ezért visszamentem az épületbe. Az öltözők irányba indultam el.

[Olvasó szemszöge]

Szipogva ültem az ajtó tövében, a hátamat a hideg fának támasztottam. A fejemet neki ütögettem az ajtónak.

– T/N? – Hallottam meg a párom hangján. Gyorsan felálltam s újra elkezdtem ütni az ajtót.

– Fangs itt vagyok!

– Jól van drágám máris kiszabadítalak. Lépj félre jó? – Arrébb álltam az útból és Fangs berúgta az ajtót. Szorosan megöleltem, elakartam indulni a színpad felé Fangs viszont megfogta a kezem. – Drágám...Kevin már megkérte Midge-t, hogy ugorjon be helyetted. Cheryl azt hazudta, hogy nem érzed jól magad gondolom bezárt ide. Nagyon sajnálom tudom mennyit készültél.

– Semmi baj...nem tehetsz róla. – Motyogtam, majd kézen fogva indultunk a többiekhez. Mindent elmondtunk nekik, miközben Mrs. Cooper énekelt. Összevontuk a szemöldökünket, mikor Midge nem kezdte el a saját részét. Ekkor valaki felsikított a nézőtérről. Kisiettünk a színpadra és teljesen lefagytunk, mikor megláttuk mi történt Midge-gel.

 Kisiettünk a színpadra és teljesen lefagytunk, mikor megláttuk mi történt Midge-gel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

– Visszatértem a halálból. Akik ezelőtt megmenekültek előlem, meghalnak. F-Cs. – Olvasta fel Betty, mire Fangs a mellkasához húzott, hogy ne lássam, mit történt. A színház hamar kiürült, csak mi szereplők maradtunk.

– Ez az egész a te hibád. – Mondtam könnyes szemmel és ránéztem a vörös hajú Blossom lányra.

– Mégis miről beszélsz?

– Ha nem zársz be az öltözőbe én lettem volna ott helyette. Én tudok védekezni! Midge viszont nem. A halála a te lelkeden szárad Blossom. – Köptem az utolsó szavakat, majd kisiettem a teremből. Fangs utánam jött szorosan a karjai közé zárt.

– Minden rendben lesz ígérem drágám. – Elkezdtem sírni és szorosan hozzábújtam.

Riverdale Preference & OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin