ReginaOrss8 kérésére készült remélem tetszik. Mindenkinek jó olvasást
[Olvasó szemszöge]
Megforgattam a szememet az apám és a bátyám már megint a Lidércek miatt hisztiztek.
💀Kai 👻: Helló édes egy óra múlva nálam?
👑Hercegnő🐍: Felejtős...épp azt hallgatom itthon, hogy milyen borzalmas vagy
💀Kai 👻: Végül is van benne ráció. Nincs nálam rosszabb kerek-e világon 😉😜
Mosolyogva néztem a telefonomra, Jughead kikapta a kezemből.
– Hé add vissza! – Mondtam és próbáltam vissza venni a mobilomat az ikerbátyámtól. Jughead mosolyogva tartott el félkézzel és közben az üzeneteimet olvasgatta mosolyogva. Hirtelen elkomorult, megfogta a kezem és kihúzott a lakókocsiból. Apa csak kérdőn pislogott utánunk.
– Elmagyaráznád, hogy miért beszélgetsz a Lidérc vezérrel?! – Kérdezte halkan, mégis indulatosan. Lehajtottam a fejemet és a cipőmet vizslattam.
– Juggie...én... – Az ajkamba haraptam, a testvérem megfogta az arcomat és kedvesen mosolygott rád.
– Rákényszerített valamivel? Megfenyegetett? Ha segítség kell akkor apa és a Kígyók biztos közbe avatkoznának.
– Jughead én...Malachai nem kényszerít semmire sem. Találkoztunk egyszer Pop's-ban és elkezdtünk beszélgetni...
– Együtt vagytok? – Kérdezte tőlem döbbenten. Óvatosan bólintottam egyet, Jughead letaglózva ült le az egyik lépcsőfokra. Leültem mellé, elmagyaráztam neki mindent. Nagyon féltett attól, hogy Kai-tól, hiába mondogattam neki, hogy nem lesz semmi bajom. Végül a száját elhúzva engedett el menni Kai-hoz. Mosolyogva léptem be a Holtak Házába, a párom az egyik kanapén ült. Ahogy meglátott szélesen vigyorogva sétált hozzám.
– Szervusz hercegnőm. – Magához húzott és megcsókolt, átöleltem a nyakát. Vigyorogva húzott még közelebb magához. – Mi újság van otthon?
– Hát a bátyám elvette a telefont és elolvasta az üzeneteinket. – Válaszoltam felsóhajtva, miután leültünk a kanapéra
– Nagyon kiakadt?
– Nem vagyis nem teljesen. Már majdnem leszervezet egy Kígyó csapatot, hogy megvédjenek tőled. – Kuncogtam egy sort, Kai az ölébe húzott.
– Ó szóval a drága bátyóka tényleg aggódik érted. Milyen bájos. – Forgatta meg a szemét a végén, a karjára csaptam. – Inkább engem kellene megvédeni tőled. – Mondta megjátszva magát, hangosan felnevettem és a nyak hajlatába fúrtam a fejem.
– Lehetetlen vagy Kai.
– Tudom, de te így szeretsz.
– Igen, nagyon is. – Megcsókoltam közben az arcát cirógattam.
– Malachai most azonnal le kell állnod a drog árusítással! – Rontott be az apám az ajtón. Ijedten kaptam oda a fejem, apa kerekre nyílt szemekkel nézett ránk.
– Apa...
– Ne most T/N. Malachai vedd le a kezedet a lányomról. Most.
– Ahogy látom ő ül az ölemben. Én csak vigyázok, hogy ne essen le. – Vigyorgott szélesen az apámra. A tenyereimbe temettem az arcomat és Kai mellkasának dőltem.
– T/N haza megyünk.
– De apa én szerettem Kai-t.
– Erről nem nyitok vitát haza megyünk és kész! – Megfogta a kezemet és elkezdett kirángatni. Mikor haza értünk iszonyúan összevesztünk apával. Nem értette meg, hogy szeretjük egymást Malachai-val. Szipogva rohantam be a szobámba, Kai egyik elcsent pólóját öleltem magamhoz. Halk kopogásra lettem figyelmes, az ablakra nézve megláttam a kedvesen mosolygó Malachai-t. Kinyitottam az ablakot és óvatosan bemászott a szobámba és szorosan magához ölelt. Körkörösen simogatta a hátamat.
– Jól van semmi baj...nem lesz semmi baj drágám. Minden rendben lesz, rendben? Akkor is vigyázni fogok rád, ha ez az apádnak nem fog tetszeni. – Egymást ölelve feküdtünk az ágyamban, Megnyugtatóan simogatta a hátamat és kedves szavakat súgott a fülembe.
ESTÁS LEYENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást