Jughead
Tekintve, hogy Jughead bízik benned semmit nem tesz, eleinte, legalábbis. Ha a srác nem veszi a lapot, akkor bizony az Úr kegyelmezzen annak a fiúnak. Az elején csak nyugodtan figyel titeket a távolból, néha-néha gyilkos tekintettel néz a fiúra. Mikor ez nem elég odasétál hozzátok és átöleli a válladat. Végül a fejedre adja a sapkáját és puszit ad a szád szélére. Rád bár mosolyog a fiút villámokat szóró tekintettel méregeti. A fiú azonban csak akkor jön rá, hogy ideje távozni, mikor Jughead úgy fordul hátra, hogy látszik a banda logó a kabátján. Miután a fiú elszalad, te csak felnevetsz és megpuszilod a kissé féltékeny fiú arcát.
Charles Smith
Charles eléggé védelmező típus és van fegyvere is. Kell még ennél több?
Senki nem mer úgy közeledni feléd, sőt a fiúk tartják a fél méteres távolságot, nehogy olyan helyzetben találják magukat, ami nem szerencsés. Charles komor arccal figyeli őket, karba tett kézzel. A zakóját direkt kigombolja, hogy jól látszódjon, a fegyver az övén. Ha Charles féltékeny mély levegőket vesz és a haja kicsit oldalra esik, amit mindig megigazítasz neki. Ilyenkor egy pillanatra ellágyul a tekintette, de hamar visszatér a kemény FBI-os tekintett. Annak érdekében, hogy Charlie ne menjen neki senkinek ilyenkor megfogod a kezét és puszit adsz az arcára. Próbálva elterelni a figyelmét az esetleges udvarlódról. Ha a fiú végre nem áll félelemtől lefagyva előttetek Charles elkezd bocsánatot kérni. Elmagyarázza, hogy benned bízik csak fél, hogy megint teljesen egyedül marad. Te megnyugtatod, hogy ettől igazán nem kell félnie.
FP Jones
Ő a Kígyók Királya, ki lenne olyan ostoba, hogy megpróbálja elvenni a Királynőjét? Ha van is olyan az egyik Kígyó, akár fiatal, akár idős leadja a drótot neki. Ha a srác nem áll le, akkor egy fél tucatnyi Déli Kígyó vesz körbe az élükön a pároddal. Vagy baseball ütő vagy zsebkés van mindegyik kezében. Hiába próbálsz megszólalni egyik sem hagyja, miközben különböző módokon fenyegetik meg szegény srácot. Mikor a fiú pánikolva elmenekül, te csak megforgatod a szemed és elsétálsz tőlük. FP persze rögtön utánad siet és próbál magyarázkodni. Mikor megunja, hogy a falnak beszél, megfogja a kezed. Maga felé fordít téged puszikat ad, az arcod minden egyes pontjára és elmondja mennyire szeret téged. Végül elmosolyodva adsz egy puszit a borostás állára, innen tudja, hogy megbocsátottad neki a féltékenységét.
Fangs
Fangs egy igazi kedves srác és tekintve, hogy Kígyó fiú és velük lógsz nehéz kihozni őt a sodrából. Mikor ez sikerül általában távolabb áll tőled. Tekintve, hogy bízik benned nincs veled 0-24-ben. Ha egy fiú csapja a szelet neked, olyankor megfeszülnek az izmai, az ajkába harap. Mikor a srác már közelebb lép hozzád egyszerűen mögéd sétál. Kihúzza magát, megfeszíti az izmait. Érzelemmentes arccal figyeli a srácot. Előveszi a zsebkését és vág egy kis szelet almát, amit egy puszi kíséretében feléd nyúlt. Ezt te persze soha nem veszed észre, mert jól burkolja a féltékenységét. Mikor Fangs a fiúra néz a szemével szinte ölni lehetne.
Sweet Pea
Sweet Pea egy nagyon kedves, nagylelkű fiú. Egészen addig, amíg nem akar egy fiú beszélgetni veled. Sweets-ben hamar felmegy benne a pumpa. Ha egy fiú beszélgetni kezd veled, akkor ökölbe szorítja a kezeit. Leveszi a kabátját és odasétál hozzád. és a válladra teríti a ruhadarabot. Átöleli a derekad és belecsókol a nyakadba. Ha a fiú továbbra is beszélni akar veled, akkor Sweet Pea könnyen és egyszerűen felemel a vállára. Nem törődve az ellenállasoddal elsétál. Leül az egyik fotelba, az ölébe ültet téged. Megcsókol és a nyakadba fúrja a fejét. Hiába játssza a kemény legényt nagyon fél attól, hogy egy északi miatt elhagyod. Te csak mosolyogva kezded elsimogatni a magasabb fiú haját.
Malachai
Malachai kicsit hasonló Sweet Pea-hez. Nagyon fél, hogy egyszer megunod, hogy ő egy bandavezér és egy északi Bulldog-hoz szaladsz majd. Mindennap a kocsival vitt el az iskolába és vitt haza a Holtok Házába. Mikor egy fiú társaságában léptél ki a kocsiból, olyankor hátra nyúlt a szögecses baseball ütőjéért. Mosolyogva nézett rád, az ütőt a vállára dobva sietett eléd. Mikor odaér megcsókol és kissé őrülten vigyorog a srácra, aki erre az életét féltve rohan el. Félig felvont szemöldökkel nézel rá, kinyújtod a kezed és Malachai bele helyezi a különös ütőt. Hiába veszed el tőle minden egyes alkalommal. Mikor érted megy mindig van nála egy másik, hogyha kell, akkor megtudja védeni azt ami, az övé.
Reggie
Reggie a kéretlen udvarlók elkerülése érdekében mindig rád adja a Bulldog-os dzsekijét. Ha az viszont nincs rajtad a meleg idő miatt, olyankor a fiúk igenis bepróbálkoznak. Általában Moose-nak és Archie-nak kell lefognia Reggie-t, hogy ne verje meg az veled flörtölő fiút. Mikor sikerül – valamennyire – lenyugodnia, ha törik, ha szakad rád adja a kabátját. Ezután egy percre sem mozdul el tőled. Melletted marad, ha rajta múlna az összes közös óráitokon az ölébe ültetne. Mikor már túl sok, hogy ennyire féltékeny megragadod a fülénél fogva és egy üres terembe rángatod. Két kezed közé fogod az arcát és elmondod neki, hogy mennyire szereted. Ez lenyugtatja a felborzolódott kedélyeit, mosolyogva ad egy puszit neked, majd sokkal nyugodtabban távoztok a teremből.
ESTÁS LEYENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást