Első szeretlek

330 10 14
                                    

Jughead

Borzalmasan éreztem magam. A legtöbben elég idegenül viselkedett velem. Nem igazán tetszett nekik, hogy Jughead-del egy párt alkottunk. Épp a szekrényemhez akartam sétálni, mikor egy kisebb tömeg volt a folyosón.

– Kevin mi folyik itt? – Kérdeztem a fiút, mikor sikerült a tömeg közepéig elérnem. Kevin csak aggódva nézett rám, felsóhajtott, megfogta a kezemet és elkezdtünk előre tolakodni. A tömeg két fiút fogott közre, ahogy verekedtek. Reggie volt felül és folyamatosan ütéseket osztogatott. Megláttam egy szürke sapkát, mire kikerekedett a szemem. Nem érdekelt semmi elkezdtem a két fiú felé sietni.

– Reggie hagyd békén! – Kiáltottam el magam és megpróbáltam lerángatni a Bulldog-ot a szerelmemről. Szerencsére erre már Archie és Kevin is kapcsolt és lefogták Reggie-t, míg én letérdeltem Jug mellé.

– Juggie, jól vagy? – Jug csak bólintott, segítettem neki felállni és betámogattam a klubszobába. Gyorsan előhalásztam az egyik elsősegély dobozt. Leültem elé az asztalra és elkezdtem ellátni a sebeit.

– Mégis miért vert összeennyire Mantle ennyire? – Kérdeztem bele se nézve a szemeibe. Jughead nem válaszolt csak csendben ült előttem, amíg dolgoztam. Mikor kész lettem elraktam a dobozt és a Jones fiúval szemben leültem. Óvatosan megfogtam az arcát. – Kérlek Jughead. Mond el mi történt.

– Semmi komoly és hála neked jól vagyok. – Mosolygott rám halványan, elkezdtem cirógatni az arcát. Belepuszilt a tenyerembe és megfogta a másik kezemet. – Reggie összeakarta barmolni a szekrényedet, amit nem hagyhattam.

– Miért nem Jughead? Inkább lenne tele a szekrényem undorító dolgokkal, mintsem, hogy így néz ki.

– Mert szeretlek! – Kiáltotta el magát, lekapva a sapkáját. – Nem hagyhattam, hogy azt tegye, amit tervezet. – Halkult el a hangja, mosolyogva hajoltam közelebb és óvatos csókot nyomtam az ajkaira.

– Én is szeretlek, de legközelebb egy Pop's-os turmix elég, hogy kifejezd az érzéseidet. – Jug felnevetett, majd az ölébe húzott. – Ígérem legközelebb nem összeveretéssel fejezem ki, hogy mennyire szeretlek. – Az jó, mert, akkor én is összeverek valakit. – Mosolyogtam rá, Jug megfogta az arcom és adott egy csókot a homlokomra.

FP Jones

FP épp nálunk volt, mivel apa sokáig dolgozott, Kevin elment Betty-vel Pop's-ba kajálni utána pedig Joaquin-nal fog találkozni titokban. Láttam, hogy az ikertestvérem milyen boldog a Kígyó fiúval, ezért én is falazok neki. Szokásunkhoz híven biliárdoztunk és négy kört játszottunk. Minden kör megnyerésével a nyertes dönti el a következő randi részelteit. Én szívesen mennék vissza abba a kunyhóba, ahol az első randink volt. FP ezzel szemben az autósmoziba szeretne menni, hogy ne kelljen annyira hazudni az apámnak.

– Tudod, ha nem ismernélek jobban azt mondanám, hogy direkt nem lőtted be, hogy engem elemezhess. – Nézett fel rám vigyorogva. Nekem oldalra volt döntve a fejem, hogy nézhessem, ahogy FP ráhajolt az asztalra, hogy beüssön egy golyót.

– Hé! Épp az emberi testet vesszük bioszból. Nem tehetek róla, hogy így nézel ki. Eltereli a figyelmemet a tananyagra. – Vigyorogtam én is rá. FP felnevetett, de azért betalált.

– Ó szóval az én hibám. – Egyenesedett fel, mire én bólogattam. Odasétált hozzám. – Sajnálom, hogy negyvenkét éves korom ellenére ilyen jó formában vagyok.

– Sajnálhatod is. – Bólogattam komoly arccal, bár elég nehéz volt elfojtani a mosolyom. FP csak kuncogva rázta meg a fejét és közel húzott magához. A mellkasába fúrtam a fejem és én is átkaroltam őt. FP belepuszilt a hajamba, mire elmosolyodtam, puszit adtam a mellkasára a pólón keresztül.

Riverdale Preference & OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora