Jughead: Táncos vagy
[Jughead szemszöge]
T/N segített a cikkekel, de egy órája eltűnt és még a hívásaimra se válaszolt. Kicsit idegesen indultam el keresni a barátnőmet. A tornateremből zene szűrődött ki, viszont nem olyan, mint amire a Bestiák szoktak gyakorolni. Összevont szemöldökkel léptem be a terembe. Tátva maradt a szám, ahogy megláttam a táncoló barátnőmet. Mosolyogva dőltem neki az egyik lelátónak T/N nagyon vidámnak tűnt. Mikor vége lett a dalnak megtapsoltam. T/N ijedten kapta felém a tekintetét, majd elpirulva hajtotta le a fejét. Odasétáltam hozzá és megcsókoltam. Átöleltem a derekát, közel húztam magamhoz.
– Csodás táncos vagy T/N. – Megpusziltam a homlokát, közben a haját simogattam. – Miért nem mondtad soha, hogy táncolsz?
– Valahogy soha nem került szóba. – Mondta vállat vonva, vigyorogva néztem rá.
– Remélem tudod, hogy néhány egyszerűbb lépést nekem is meg kell tanítanod.
– Tudom. – Nevetett fel a végén és szorosan megölelt.
FP Jones: Nagyon jól tudsz lőni
[FP szemszöge]
Tom kitalálta, hogy elmehetnénk egy kis családi paintball meccsre. Nem igazán értettem, hogy miért akarta ezt, tekintve, hogy csak ő meg én tudok egyedül lőni. Talán Jughead egy kicsit. Mindannyian felvettük a védőfelszeréleseket. Mi ketten voltunk Jug-gal, míg a három Keller alkotta a másik csapatot.
– Drágám biztos szeretnél beszállni? – Kérdeztem T/N-t, kicsit aggódtam, hogy baja esik a védőruhák ellenére. T/N mosolyogva nézett rám és puszit adott az arcomra.
– Nyugi vénember. Jó móka lesz. – Mondta vidáman, én csak sóhajtottam egyet. Végül mind a két csapat elhelyezkedett a megfelelő kiindulási pontra. Elkezdődött a menet és a fiúk már kiestek. Tom-ot majdnem eltaláltam, de sajnos elvétettem. T/N-t még egyszer sem láttam a kezdés óta. Éppen egy fának támaszkodva pihentem, mikor a fejem mellett csattant szét egy festék golyó. Ijedten ugrottam ki a takarásból mire egy paintball golyó eltalálta a szemüvegemet. Sóhajtva indultam el a pihenő helyre. Tom már a fiúkkal beszélgetett. Összevont szemöldökkel néztem rá.
– Tom? Nem te lőttél le?
– Nem, én voltam. – Szólalt meg mögöttem vidám hangon a barátnőm. Kicsit ijedten ugrottam egyet. T/N csak kuncogott egy sort Tom viszont vigyorogva nézett ránk.
– Te voltál? Tudsz lőni?
– Hm meglőttem a fát és utána előjöttél könnyű volt. Apa haza kéne mennünk. Reggie megkért, hogy korrepetáljam.
– Rendben kincsem máris indulunk. – A Keller család összeszedte a holmiját, Jughead-del döbbenten meredtünk egymásra.
– T/N van valami amit még nem tudok rólad? – Kérdeztem kissé aggódó hangon. T/N viszont nem válaszolt. – T/N? Drágám? – Szóltam utána ijedten és utána siettem, hátha választ kapok.
Charles: Kiváló divattervező vagy
[Olvasó szemszöge]
Charles-nak el kellett mennie FP-vel és Jug-gal valahova így egyedül pihentem otthon. Épp a házimat fejeztem be, mikor Charles jött be a nappaliba. Csupa sár volt és a haja is össze-vissza állt.
– Jó így a hajad. Többször is lehetne így. – Vigyorogtam rá széles, Charlie vett egy mély levegőt, már épp leült volna az egyik karos székbe. – Eszedbe ne jusson leülni! Csupa sár vagy!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást