Sz/Sz: szemed színe
Jughead
[Jughead szemszöge]
T/N mostanság olyan távolinak tűnt. Hiába vagyunk kettesben Pop's-ban, a klubszobában vagy akár nálam otthon.
– T/N minden rendben? – T/N mintha meg sem hallotta volna, hogy hozzá szóltam, felsóhajtottam és megfogtam a barátnőm vállat. T/N felém fordult és mosolyogva nézett rám.
– Bocsi Juggie nem figyeltem. Meg ismételnéd? – Kedves volt a hangja mégis annyira távolinak tűnt.
– Csak azt kérdeztem, hogy minden rendben van-e. Mostanság olyan furcsa vagy. Mintha egy másik világban járnál.
– Nincs...semmi Juggie.
– T/N nem kell hazudnod. A barátod vagyok, bármit elmondhatsz nekem. – Megfogtam az arcát és elkezdtem az ujjbegyeimmel cirógatni. T/N belesimult az érintésembe. Sz/Sz íriszekbe könnyek gyűltek.
– Én...én...benne vagyok a könyvben... – Motyogta T/N, összevontam a szemöldök. Mikor leesett, hogy mire gondol a barátnőm szorosan megöleltem.
– Jól van, semmi baj. Itt vagyok, nem lesz baj. – Suttogtam T/N fülébe, lepusziltam a könnyeket az arcáról. Másnap villámokat szóró szemekkel rontottam be a Bulldogok öltözőjébe.
– Halljam melyik idióta rakta be a barátnőmet abba a nyamvadt könyvbe?! – Kiabáltam ökölbe szorított kézzel, nem érdekelt az sem, ha egyesével kell megvernem az összeset. Trev vigyorogva emelte fel a kezét, mire Chuck és Reggie elkezdett ujjongani.
– Mit fogsz csinálni ez ügyben déli? – Kérdezte kihívóan Brown, közelebb sétáltam hozzá.
– Ezt. – Mondtam és behúztam neki egyet. Ahogy Trevor a földre került fölé kerekedtem, újra és újra megütöttem ott ahol értem. Moose és Archie rángatott le a földön fekvő fiúról. – Azonnal szedjétek ki a könyvből! A barátnőm nem egy játékszer! – Kiabáltam, ahogy elkezdtek kitolni a focicsapat öltözőjéből.
Charles Smith
[Charles szemszöge]
Ma elég sokáig dolgoztam és bár randink lett volna T/N-val-vel, de valami oknál fogva lemondta. A székem támlájáról vettem fel a zakómat, mikor Jughead és Betty jött le Kevin társaságában eléggé sietve.
– Segíthetek valamiben? – Kérdeztem a három fiatalt összevont szemöldökkel.
– Figyelj Charles. El fogunk mondani valamit, de meg kell ígérned, hogy nem fogsz kiakadni. T/N-nak-nek ehhez semmi köze ő csak a...körülmények áldozata. – Kezdte Betty, mire furán néztem rájuk. Leültem és intettem nekik, hogy tegyenek ugyan így.
– Akkor beavattok?
– A Bulldogok nagy része vezet egy könyvet, amibe beleírják egy lány nevét és pontozzák őt. – Mondta Jughead közelebb hajoltam hozzájuk.
– Hogy értitek azt, hogy pontozzák a lányokat? – Kérdeztem kissé oldalra döntött fejjel. Kevin felsóhajtott, miután ők hárman váltottak egy mindentudó tekintetett.
– Pontozzák a lány, stílusát, belső tulajdonságait...és a külsőjét is. – Teljesen ledöbbentem, az orrnyergemet kezdtem el masszírozni, ahogy összeállt a kép. Ezért mondta le a randinkat, bekerült ebbe a hülye könyvbe. Nem akarta, hogy faggassam a rossz közérzete miatt.
– Köszönöm, hogy elmondtátok. Bocsátsatok meg, de mennem kell. A barátnőmnek szüksége van rám. – Ismét felálltam, a testvéreim követték a példámat, végül Betty-ék előttem sétáltak fel. Én csak beültem a kocsimba, megvettem T/N kedvenceit Pop's-ban, utána meg sem álltam T/N otthonáig. Tudtam, hol van a pótkulcs, így beengedtem magam és felsétáltam a barátnőm szobájába. T/N az ágyán feküdt, magához ölelte az egyik itt hagyott pulóveremet. Felsóhajtottam az éjjeli szekrényre tettem a Pop's-os zacskót, lefeküdtem T/N mögé és magamhoz öleltem. T/N megfordult és szorosan magához ölelt.
ESTÁS LEYENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást