Sweet Pea ~9

123 9 3
                                    

Köszönöm az ötletelést SheilaBarnesStark, mindenkinek jó olvasást.

[Olvasó szemszöge]

Apával már Pop's-ban vártuk Archiet. Mosolyogva intettem neki amit viszonzott.

– Megyek kezet mosok. – Mondta ahogy a mosdó felé intett. Apa mosolyogva bólintott egyet.

– Jobb is, hogy meg mossa a kezét Casanova. – Mondtam, a testvérem után nézve. Apám csak nevetve borzolta össze a hajamat, majd átölelte a vállam. Szokás szerinte egymás mellett ültünk. A teámba kortyoltam, mikor nyílt az ajtó, csukott szemmel döntöttem a fejem az apám vállára. Rögtön kipattant a szemem, mikor valaki felpattant a pultra. Ijedten néztem, ahogy megragadta Pop Tate-et és fegyvert fogva rá. Archie ekkor lépett ki és ránk nézett. Apám nemlegesen rázta a fejét. Mikor apa felállt, őt féltve pattantam fel én is. Apa felemelt kézzel állt, ahogy a férfi ráfogta a fegyvert. Mikor meghúzta a ravaszt próbáltam apa elé állni. A golyó súrolt, de a golyó apát teljesen eltalálta. Levettem a pulcsimat és a sebre szorítottam. Pop mentőt Archie addig a kocsit hozta, mikor a mentő nem jött. Az apám kedvesen mosolygott rám, ahogy Archie a kórházhoz sietett. A nővérek rögtön elvitték apát. Az egyik még a Sheriffet is felhívta, ugyan ez a nővér meglátta a karom.

– Kedvesem ezt el kell látni.

– Jól vagyok, apának kell segíteni. – Mondtam, viszont a nővér nem hagyta annyiban. Egy szobában összevarrták és bekötötték, rögtön kirohantam Archiehoz.

– Megvagy húgi?

– Persze, remélem, hogy apa rendbe jön. – Mondtam sóhajtva, Tom Keller után besietett a fia. Utánuk pedig a Bulldogok, végül a Betty-Veronica-Jughead páros. Természetesen Cheryl is befutott a Bestiákkal. Képtelen voltam a kérdésekre válaszolni. Kicsit félre vonultam, lehunytam a szemem és próbáltam összeszedni a gondolataimat. Mr. Keller már kikérdezett és mindent elmondtam neki. Mellém lépett valaki, de nem néztem fel. Leültek mellém, a hátamra terítettek valamit. Felnéztem és Reggie mosolygott rám kedvesen.

– Szia...nagyon sajnálom. Hogy vagy kicsi Andrews? – Én könnyes szemmel néztem rá, mire megölelt. Nagyon jól esett. – Hé...T/N nyugi. Rendbe fog jönni.

– Az orvosok szerint nincs sok esély. Sok vért vesztett, mire beértünk. – Motyogtam. – Mi van, ha nem éli túl?

– Erre ne gondolj. Viszont, ha megtörténik, akkor itt leszünk és támogatunk titeket. – Sóhajtva bólintottam és hozzábújtam.

[Reggie szemszöge]

T/N elaludt, ahogy vártuk, hogy végezzenek a műtéttel. Óvatosan a karját simogattam, ahogy hozzám bújt.

– Kösz haver. – Mondta halkan Archie, ahogy felénk jött miután Keller Sheriff őt is kikérdezte.

– Ugyan....szüksége van egy támaszra. – Óvatosan puszit adtam a hajába.

Timeskip mert Charles és Jordan világi jó barátok

[Olvasó szemszöge]

Reggievel bár nem mondtuk ki hivatalosan úgy viselkedtünk, mint a párok. Borzasztóan összevesztem a testvéremmel és Reggievel is a videó miatt, amit a Csuklyásnak. Borzasztóan felhúztak így úgy voltam vele, hogy a másik bátyámhoz megyek. Igaz Jugheaddel vér szerint nem voltunk rokonok, de olyan volt nekem, mintha a bátyám lenne. Könnyedén bejutottam a fémdetektor kapun és az étkező felé mentem. Valahogy Jug mindig megtudott nyugtatni. Bementem az étkezőbe és láttam, hogy Jug egy asztal előtt állt. Megöleltem hátulról.

– Ez az északi mit keres itt?

– T/N mi a baj?

– Archie egy idióta... – Motyogtam Jughead csak sóhajtva simogatta a hátam.

– Édesem, hidd el én jobb vagyok, mint a sapkás Kígyó. – Hátra néztem és egy fura fickó állt.

– Tűnj innen. – Morogta, egy magas Kígyó felállt, bár nem nézett rám. Gondoltam, hogy ez egy ellentét kettejük között.

– Ugyan hadd döntsön az édes kis virágszál. – Eltoltam Jugheadet és a srác elé sétáltam. Vigyorogva kacsintott, én mosolyogva mostam be neki.

– A virágszál köszöni szépen, de döntött. Egy ideig nem keresi a fiúk társaságát. – Betörtem az orrát és elrohant. Mikor visszafordultam a Kígyók döbbenten néztek rám. – Az apád a legjobb önvédelem tanár Jughead. – Mosolyogtam rá, megrázta a fejét.

– Le is ülhet, nem igaz? – Döbbenten bólogattak. Mosolyogva ültem le az asztalhoz. Morogva hajtottam le a laptopot.

– Csak nem láttad már?

– Rosszabb az az idióta vörös a bátyám....

– T/N te vagy az idősebb egy perccel.

– Meg is látszik. – Mondtam sóhajtva, a magas srác kuncogott egy sort.

– Komolyan?

– Ja egy perccel idősebb vagyok.

– Úgy értettem, hogy komolyan ikrek vagytok?

– T/N Andrews. – Mosolyogva mutatkoztam be, a magas srác megfogta és megrázta a kezem.

– Sweet Pea.

Timeskip, mert Sweet Pea kívül belül édes

Imádtam, mikor a déliek átjöttek. Peavel nagyon jól kijöttem. kedves volt és a testvérem legnagyobb meglepetésére igazán udvarias volt. Mosolyogva készítettem elő mindent. Készítettem kígyós kulcstartót mindenki, az órarendhez kötöttem. Mosolyogva intettem neki.

– Sziasztok, üdv az új gyermeki pokol bugyorban. – Erre felnevettek, elkezdtem kiosztani az órarendeket, ahogy az iskoláról meséltem. – Ó és biztosra mentem, hogy a Bestiák és a Bulldogok békén hagyjanak ma titeket. – Mosolyogva néztek rám.

– Imádni való vagy. – Mondta Pea és megcsókolt. Egy pillanatra lefagytam, majd mosolyogva viszonoztam. Pea vigyorogva kapott fel. Nevetve néztem le rá. – Elmegyünk Pop's-ba suli után?

– Nagy örömmel. – Mosolyogva csókoltam meg újra.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 04, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Riverdale Preference & OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora