[Reggie szemszöge]
Eleinte kicsit fura volt, hogy Sweet Pea-vel osztoztunk T/N-n. Viszont mostanra már nagyon élveztem. Pea meg én ugyan annyira akarjuk védeni T/N-t. Mikor beköszöntött a tél Sweets egyre többet volt beteg. Ez teljesen érthető volt, mivel a táborukban nem igazán tudtak rendesen fűteni.
– Annyira sajnálom Sweetie-t. – Sóhajtott fel T/N mellettem, elkezdtem cirógatni a karját.
– Én is nagyon sajnálom édesem, de sajnos nem tudom mit tehetnénk. – Mondtam neki és puszit adtam a hajába.
– Mi lenne ha beköltözne valamelyikünkhöz? – Kérdezte tőlem, felém fordulva miközben továbbra is szorosan hozzám bújt. Mosolyogva adtam puszit az orrára miután bólintottam egyet. Szerencsémre az apám január végéig nem jön haza. Anyukám pedig kedveli T/N-t és Pea-t is így ebből nem lenne baj. Ebédszünetben felhívtam anyát, hogy beköltözhet-e hozzánk Sweet Pea, mivel nem szeretném, ha jobban megbetegedne. Ő természetesen igent mondott. Délután vidáman indultunk el a Kígyók táborába összepakolni Pea holmiját és elmondani neki miket vettünk eddig. T/N ragaszkodott hozzá, hogy mindennap elmenjünk az óriás párunkhoz. T/N lépett be elsőként a kis lakókocsiba utána pedig én. Pea halványan ránk mosolygott miközben jól be volt takarózva.
– Szia Sweets.
– Sziasztok. – Szólalt meg rekedt hangon. T/N leült az ágyára addig én fogtam a sport táskámat és elkezdtem elpakolni Pea ruháit és egyéb holmijait. – Reg mit csinálsz? – Kérdezte tőlem és kicsit fentebb ült az ágyában.
– Hát hozzám költözöl. – Mondtam egyszerűen.
– Reg.
– Nincs de és nincs apelláta. – Szólt közbe T/N. – Olyan rossz, hogy szinte mindig beteg vagy. Szeretnénk, hogy meggyógyulj. – Mondta T/N lebigyesztett ajkakkal. Sweets felsóhajtott és mosolyogva bólintott. T/N vidáman ölelte meg én csak mosolyogva néztem őket. Mikor összepakoltam Pea felöltözött és beült hátra. T/N a rádiómmal együtt énekelt, mi csak mosolyogva hallgattuk a drága nyaktetkós fiúval. Mikor megérkeztünk az édes anyám rögtön ágyba parancsolta a nálam is magasabb fiút. Mi felmentünk a vendégszobába ami az enyém mellett volt. T/N Pea mellett ült az ágyon én az ágy másik végében ültem. Így szoktunk tanulni, mikor kész volt minden házink elkezdtünk filmet nézni. T/N kettőnk között feküdt, a kezeimet a dereka köré fontam, Pea ugyan ezt tette a barátnőnk vállaival.
– Úgy imádom ezt. – Sóhajtott fel T/N, ahogy közelebb bújt hozzánk. Pea-vel összenéztünk és mosolyogva adtunk neki puszit. Én a nyakába, Sweets a hajába.
– Aludj nyugodtan Enano. – Mondta Sweets. – Tudom, hogy milyen keveset alszol mostanában. – Kezdte elcirógatni a karját. T/N ásított egy nagyot, majd lassan elaludt. – Aludj te is Reg. Tisztában vagyok vele, hogy te is keveset alszol miattam. – Mosolygott rám és puszit adott a homlokomra. Átöleltem T/N-t, adtam egy puszit Sweets orrára, majd én is elaludtam.
[Sweet Pea szemszöge]
Mosolyogva figyeltem a karjaimban alvó párjaimat. Már nem is figyeltem mi ment a tv-ben, nem mintha nagyon érdekelt volna. T/N és Reggie a legjobb dolog, ami valaha történhetett velem. Tudom Reggie-vel eléggé döcögősen indult a kapcsolatunk, de szerencsére magunk mögött tudtuk hagyni. Reggie édesanyja néha benézett ránk. Soha nem leszek boldogabb és nagyon jól tudom, hogy ez két különleges északinak köszönhető.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást