Ez egy kissé parental lesz Reggie- Veronica párossal ReginaOrss8
[Reggie szemszöge]
Gyűlölöm az apámat. Soha semmi nem elég jó neki, amit én csinálok. Legszívesebben alkotórészeire szedném szét azt a nyamvadt piros kocsit. Az egyetlen jó dolog, amit az apámtól kaptam az Bella. Tisztában vagyok vele, hogyha nem lenne Veronica már megőrültem volna. Jól el voltunk és az apja se gyűlölt engem annyira, mint Archiet. Vettem egy mély levegőt és megráztam a fejem. Gyorsan összepakoltam a szobámban, mert Veronica átjön tanulni a kémia dolgozatra. Pont ahogy befejeztem csengettek, vidáman mentem le. Ahogy kinyitottam az ajtót lefagyott a mosolyom. Egy számomra ismeretlen nő állt az ajtóban. A késői húszas éveiben járhatott.
– Jó napot....öhm segíthetek valamiben?
– Marty itthon van? – Kérdezte köszönés nélkül, ami miatt összevontam a szemöldököm.
– Nem, az apám nincs itthon. – Mondtam összefont karokkal. Minél hamarabb le akartam rázni. Nem tűnt túl udvariasnak és félre érthető helyzetbe se akartam kerülni Veronicaval. Pont ekkor parkolt le Veronica, kérdőn nézett rám, mire vállat vontam.
– Mikor jön haza? Meg várom odabent. – Mondta idegesítő hangon mire elé álltam.
– Először is ki maga? Másodszor nem jöhet be, amíg nincs rá engedélye. Harmadszor az apám csak jövő héten jön haza tehát, ha üzenni akar neki valamit, azt rajtam keresztül teheti meg. – Mondtam keményen, időközben Veronica mellém sétált. A nő megforgatta a szemét, érthetetlenül motyogott, majd a kocsijához ment. Azt hittem, hogy már megy is, mikor az anyósüléshez ment. – Gyerünk szállj ki. – Mondta monoton hangon, oldalra lépett és egy négyéves forma kis lány lépett ki. Kérdőn néztünk össze a párommal. A nő elindult vissza hozzánk, a lánya kissé félénken követte.
– Ő Marty és az én lányom. Négy éven keresztül vigyáztam rá, most már az apja dolga. – Mondta egyszerűen és ott hagyott minket. A fűre kidobott egy kis táskát majd elhajtott. Kerekre nyílt szemekkel néztem a nő után. Felkaptam a fejem, ahogy meghallottam a szipogást. Gyorsan leguggoltam a lány elé.
– Hé...nincs semmi baj. – Mondtam neki kedvesen és felemeltem a fejét, az álla alá nyúlva. Letöröltem a könnyeit, mosolyogva néztem rá. – Hogy hívnak apróság?
– T/N...
– Gyönyörű név. Tudod az apukád az én apukám is. A bátyád vagyok és vigyázni fogok rád rendben? – T/N bólintott egyet, mire mosolyogva vettem a karjaimba és puszit adtam a hajába. Felvettem a táskáját, majd elindultam befelé. Veronica kedvesen cirógatta T/N karját, közben óvatosan kérdezgette. A húgom halkan válaszolgatott neki, de erősen markolta a pólómat. Anyám nem kicsit akadt ki és nem is akart semmit sem csinálni valaki más lányával. Én mérgesen veszekedtem vele, mert nem akartam az Irgalmas Nővéreknek adni.
– Nem maradhat itt!
– T/N nem tehet róla, hogy apa megcsalt! A Nővérekhez megbiztos nem fog kerülni! – És ugyan miért nem?!
– Mert azok a nők őrültek! Bántani fogják fizikálisan és mentálisan is! Haragudni akarsz valakire? Haragudj apára! Ő csalt meg és T/N nem hibás. Tehát marad, ha kell én magam fogok gondoskodni róla. – Mondta majd felviharoztam a szobámba. Ahogy beléptem rögtön megnyugodtam. Veronica mosolyogva fésülgette T/N haját, ahogy mesét néztek. Közben T/N a dugi édességeimet majszolt. Csupa csoki volt az arca, ahogy csillogó szemekkel nézte a tv-t. Kuncogva Vettem elő a nedves törlő kendőmet és megtöröltem az arcát és puszit adtam az orrára, mire kuncogott egy sort. Vee befonta a haját, majd elmentünk venni néhány dolgot Mr. Lodge kártyájával. Szereztünk gyerekülést, ruhát, tisztálkodási szereket és játékokat T/N-nak/-nek. Végül beugrottunk Pop's-ba. Magam mellé ültettem T/N-t és felolvastam neki, hogy mi van az étlapon, majd rendeltünk. T/N vidáman nézett körbe, ekkor jöttek be nagy hanggal a Kígyók. T/N ijedten sikkantott egyet és a karomba fúrta a fejét. Szúrósan néztem rájuk. Vee áthajolt az asztalon és megsimogatta T/N haját.
– Megyek beszélek velük, hogy kicsit halkabban legyenek. – Mondta lágy hangon. – Ne félj T/N nagyon rendesek. – Veronica felállt és a déliekhez sétált. Ők persze halkabbra vették a dolgot T/N átmászott Vee mellé és megölelte. Veronica mosolyogva nézett rám majd szorosan viszonozta az ölelést. Mosolyogva néztem rájuk.
Timeskip mert Reggienek Bella csak második
T/N már pár hónapja velünk élt. Pop megengedte, hogy dolgozzak nála. Veronica apja annyira nem örült, hogy költöttük a pénzét, de megértette. Weatherbee megengedte, hogy T/N velem maradjon a suliban T/N csendes volt és nagyon okos volt. Senkit nem zavart a tanárok is oda voltak érte. Legnagyobb meglepetésemre T/N imádta Sweet Peat annak ellenére is, hogy először megijedt tőle. Ebédnél két tálcával egyensúlyoztam, az egyik T/N-é volt. A húgom a pólómba kapaszkodott. Hirtelen elengedte és elrohant, aggódva kapkodtam a fejem.
– Sweet Pea! – Kiáltotta vidáman és felugrott, a magas Kígyó nevetve kapta el.
– Szevasz kicsi Mantle. Hol hagytad a focista bátyádat? – T/N csak rám mutatott, Sweet Pea kuncogva vette fel, majd a nyakába ültette és visszasétált hozzám. – Mizu? – Kérdezte vigyorogva.
– Élvezed mi? – Kérdeztem vissza, ahogy mindent rátettek a tálcákra.
– Ó de még mennyire Bulldog. – Mondtam Vidáman, T/N a haját piszkálta, amin muszáj volt nevetnem. Át rakta az én nyakamba és elvette a két tálcát. Hálásan biccentettem neki, amit viszonzott. Végül leültünk a már vegyes baráti társaságunkhoz. Valahogy T/N még Cheryl szívét is megtudja olvasztani. Leültettem magam mellé, szokás szerint az ölembe mászott. Vidáman eszegetett, ahogy én a barátaimmal beszélgettem. Vee leült mellénk puszit adott T/N homlokára és nekem is adott egy puszit. Mosolyogva fordítottam át egy csókká.
– Fúj. Undi vagy bátyus. – Mondta T/N mire mindenki elkezdett nevetni. Kuncogva adtam puszit a hajába, amit utána összeborzoltam.
– Meg lehet, de a te undi bátyád vagyok. – Mosolyogtam rá megpöckölve az orrát.
VOUS LISEZ
Riverdale Preference & Oneshots
FanfictionJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást