Charles ~4

104 5 3
                                    

Imádok veled ötletelni SheilaBarnesStark, mindenkinek jó olvasást. Tudom kicsit rövid és korai. Remélem ettől függetlenül tetszik.

[Olvasó szemszöge]

Hamarosan itt a karácsony és szinte az egész város már ünnepi hangulatban volt. A minap Mr. Andrews segített feltenni az utca fényeket. Gyönyörű volt, mikor este haza sétáltam Charles-tól. Cheryl már mindenki fülébe beleültette a bogarat, hogy húzzuk ki a neveket. Igaz még jó sok időnk volt ajándékot venni. Hiába kellett segítenem Charles-nak a költözésben. Épp hozzá tartottam délután és figyeltem, hogy egyre több ház van kidíszítve, készülve a fény ünnepére. Összevontam a szemöldökömet ahogy észrevettem, hogy Charles házán semmi nem volt látható. Se ajtódísz, se kivilágítás. Felsétáltam azon a pár lépcsőfokon, majd bekopogtam az ajtón. Charles vidáman nyitott ajtót, mosolyogva nyomott egy rövid csókot a homlokomra.

– Szia drágám.

– Szia Charlie. Hogy-hogy nincs se kívül se belül kidíszítve a ház? – Kérdeztem tőle oldalra döntött fejjel.

– Nem tudom csak sose volt normális karácsonyom. Mármint először Chic-csel éltem, utána meg tanultam a vizsgákra. Szóval nem tudom mit kellene csinálnom.

– Gyere majd én segítek. Menjünk be New York-ba vásárolni. – Mondtam neki és a kocsi felé húztam. Mosolyogva húzott kabátot és hozta magával a kocsikulcsot is. A rádióban elkezdtek egy régi klasszikus karácsonyi zene mire elkezdtem énekelni. Charles csak mosolyogva nézett engem. Mikor megérkeztünk New York-ba Charles szája tátva maradt. Már eléggé hamar sötétedett így már New York kivilágított utcán hajtottunk a megfelelő irányba. Láttam ahogy döbbenten és boldogan csillognak a szemei. Vigyorogva néztem, ahogy kapkodja a tekintetét a különböző ünnepi fények között. Mikor odaértünk a bolthoz, már Charles rángatott engem és nem én őt. Egyre több és több díszt és fényfűzéreket.

– Charles...nem lesz ez sok? – Kérdeztem mikor már a harmadik színes fény fűzért tette a két meleg fényű fűzérek mellé.

– Hát kintre és bentre. – Mondta teljesen egyértelműen.

– Mit szólnál, ha belülre meleg fényt tennénk kivéve az étkezőbe és kint is meleg fény lenne? – Ajánlottam neki, Charles hevesen bólogatott, hogy egyet ért velem. Mindent megvettünk, ami kellett, majd egy kicsit sétáltunk a városban. Csináltunk jó néhány képet közösen és a fényekről. Mikor elindultunk haza Charles betakart a kabátjával, adott egy puszit a homlokomra, majd elindult haza az újonnan vett díszekkel.

Riverdale Preference & OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora