Sweet Pea ~1

255 10 2
                                    

Ez a történet megtalálható SheilaBarnesStark Riverdale preferences & oneshot könyvében Born into the wrong side címen. Innen is köszönöm, hogy megírhatom, mindenkinek jó olvasást.

[Olvasó szemszöge]

Szokásomhoz híven Pop's-ban tanultam, tekintve, hogy Reggie-vel szemben lakok otthon nem igazán tudok tanulni. Lassan egy órája voltam a kajáldában, FP letett egy újabb pohár turmixot. Mosolyogva biccentettem egyet, amit viszonzott, majd ment tovább dolgozni. A Kígyók Királya pár hete kezdett el dolgozni a falatozóban. Egyszer csak szinte kivágódott az ajtó, egy csapatnyi fiatal Kígyó lépett be.

– FP! Holnaptól a Riverdale gimibe fogunk járni! – Kiáltotta el magát a legmagasabb fiú. Elmosolyodtam a boldog kurjantásuk és arcuk miatt. Mr. Jones csak boldogan nézett a fiatalabb bandatagokra. Látszott rajta, hogy örül a hírnek. Egyszer csak egy kis csörömpölést hallottam magam mellől. Cheryl ült mögöttem és a cseresznyés turmix, amit rendelt a földön volt. Megforgattam a szemem, mivel elég nyilván való volt, hogy direkt csinálta. Ugyan az a Kígyó, aki megosztotta Mr. Jones-sal a jó hírt, már közbe lépett volna, de a két Jones megállította. Az idősebb Jones készített egy másik cseresznyés turmix-ot fogott egy felmosót és feltakarította a vörös hajú lány okozta rumlit. Vettem egy mély levegőt és összepakoltam.

– A turmix természetesen a házon van. – Mosolygott szerintem túlságosan is kedvesen Mr. Jones, a Blossom lányra. Ezek után visszament dolgozni épp a fiatal Kígyók-nak vitte ki a rendelésüket, mikor ég egy csörömpölést. Megfordulva láttam, ahogy Cheryl mosolyogva önti a kóláját is a már földön lévő turmix-ra. Megfeszítettem az állkapcsomat, elvettem néhány szalvétát. Odasétáltam és elkezdtem feltakarítani. Éreztem Cheryl jeges tekintetét a tarkómon. Nem kellett sok idő és Mr. Jones is mellettem térdelt. Hálásan nézett rám, én csak mosolyogva pillantottam fel egy pillanatra.

– T/N te mégis mit művelsz?

– Feltakarítok néhány bunkó északi után. – Felnéztem a Blossom lányra. – Úgy tűnik ez kezd szokásommá válni. Mármint leszedtem a vörös köröket, amiket Archie rajzolt a déli oldalon és most ez. – Vontam vállat és folytattam a takarítást. Összeszedtem az elhasznált szalvétákat. – Add nyugodtan ide T/N a szalvétákat, majd én kidobom őket.
– Nem szükséges Mr. Jones. Már tudok is egy tökéletes helyet neki. – Mosolyogtam az férfira, kisétáltam Pop's-ból és Cheryl 1961-es Chevrolet Impala-hoz és a vezető ülésre dobtam őket. Hiába volt csukva az ajtó, hallottam, ahogy a vörös Bestia felsikított. Mosolyogva sétáltam vissza a vállamra kaptam a táskámat és lettem a megfelelő összeget az asztalra. – Mégis mit műveltél. Tekintve, hogy vörös festék bombát tettem Archie öltöző szekrényébe, még olcsón megúsztad. – Mosolyogva integettem neki és kisétáltam. Mr. Jones utánam sietett.

– T/N! Várj! 5 dollárral többet adtál. Nem adtam többet. – Döbbenten nézett rám, majd mosolyogva rázta meg a fejét.

– Ugye tudod, hogy én is többet fogok adni, mikor legközelebb megszereled az egyik Kígyó motorját?

– Ugyan Mr. Jones, mintha hagynám. – Vigyorogtam rá, majd felvettem a bukósisakomat és elindultam haza a saját motoromon.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Másnap reggel épp a szekrényemhez igyekeztem, mikor egy csapatnyi Kígyó dzsekit viselő déli állta utamat. Kicsit megforgattam a szemem, hogy Veronica épp itt állította fel az asztalát. Udvariasan elkezdtem átfurakodni magam, hogy a szekrényemhez jussak. Lehet azt hitték én is Kígyó vagyok, mert a motorozás miatt rajtam is bőrkabát volt. Egyszer csak valaki hatalmasat taszított rajtam hátulról és nem készültem fel rá, szépen eltaknyoltam. Néhány hátul lévő Kígyó elkezdett nevetni. Mikor egy kicsit sikerült feltornázni magam láttam, hogy Vee és a többiek aggódva néztek rám. Jughead gyorsan kapcsolt és a kezét nyújtotta, hogy felállhassak. Hálásan fogadtam el.

– Kösz Jones.

– Nincs mit. Amúgy jól vagy? – Én csak megvontam a vállam, kibújtam a kabátomból.

– Te is tudod, hogy a Bulldogok miatt estem ennél már jóval nagyobbat is. – Válaszoltam a sapkás fiúnak, majd a szekrényemhez sétáltam, kivettem a könyveket, majd betettem a kabátot. Becsuktam a szekrényajtót és neki támaszkodtam a fém ajtónak. Nem hiszem, hogy Cheryl meg elégszik azzal, hogy megalázta Mr. Jones-t. Nem is tévedtem nagyot, Veronica éppen csak befejezte az üdvözlő szövegét, mikor a Bestiák és Bulldogok indultak el az újonnan érkezett diákok felé. Az élükön Cheryl és az én drága szomszédom Reggie Mantle. Mikor elég közel értek mosolyogva álltam eléjük. Cheryl csak megforgatta a szemét, Reggie pedig kérdőn nézett rám.

– Jaj most mit akarsz csinálni T/N? Most nem a kocsimat öntöd le, hanem a ruhámat? – Kérdezte Blossom keresztbe tett kézzel.

– Csábító ajánlat, de legnagyobb bánatomra nincs olyan undorító keverék az egész világon, ami illene a személyiségedhez. – Blossom vörösre festett ajkai tányér nagyságúra nyíltak. Hallottam, ahogy mögöttem többen is felkuncognak. – Jobban teszitek, ha még most leálltok vagy én állítalak le és akkor se foci se pomponlányok. – Mondtam komoly arccal és én is összefontam a karjaimat magam előtt.

– Képes lennél tönkre tenni a focit ezkért? – Kérdezte Reggie, miközben undorodva mutatott hátra.

– Igen, mert ugyan olyan emberek mint mi. Sőt a Kígyók többsége emberibb, mint az északiak.

– T/N ezt nem gondolhatod komolyan. – Lépett hozzám közelebb Reggie.

– Nem szokásom sem hazudni, sem valótlant állítani. – Szűrtem ki a fogaim között, farkasszemet nézve a nálam magasabb Bulldog-gal. Reggie és Cheryl dühösen távoztak.

– Semmit sem változtál T/N. – Mondta Jughead miután visszafordultam feléjük. – Ezt úgy mondod, mintha rossz dolog lenne. – Kacsintottam rá mosolyogva, a legmagasabb déli érzelemmentes arccal sétált oda hozzám.

– Először nem hagyod megszégyenülni FP-t, most pedig minket védsz meg a Bulldogok-tól. – Hiába volt jóval magasabb nálam nem féltem tőle. Kihívóan néztem rá. Halványan félmosolyt villantott és kinyújtotta felém a kezét. – Furcsa egy északi vagy te. – Mosolyogva fogtam el a kezét, láttam, hogy Jughead és többi Kígyó is döbbenten néz ránk.

– Nem furcsa csak normális.

– Sweet Pea.

– T/N V/N.

– Valamikor eljöhetnél velem a Féregbe, élveznéd.

– Örömmel, főleg, ha elverhetlek biliárdban. – Kacsintottam rá a magas fiúra, majd elindultam órára.

Riverdale Preference & OneshotsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang