Jughead: Elmegy az étvágya
[Olvasó szemszöge]
Épp otthon írtam házit, Jughead a Kígyó gyűlésen volt, így nem akartam zavarni. Meglepődtem, mikor Mr. Jones neve villant fel a képernyőmön és megszólalt a Champion, The Score-tól. Gyorsan felvettem a telefont.
– Jó estét Mr. Jones.
– Szia kölyök. Figyelj a fiamért tudnál jönni?
– Persze, de mi a baj?
– Kissé sokat ivott. – Felsóhajtottam, mondtam, hogy megyek. Gyorsan összepakoltam, vettem egy kis Pop's-os kaját és elindultam a Kígyók törzshelyére. Ahogy beléptem láttam, hogy FP Jug mellett ült az egyik kanapén a billiárd asztalok mellett. Elindultam feléjük, mosolyogva intettem a Kígyók-nak. Leültem Jughead másik oldalára.
– Szia Juggie.
– Szia... – Motyogta és a vállamra hajtotta a fejét.
– Hoztam nektek egy kis ennivalót. – Mutattam fel a papírzacskókat, Jughead csak undorodva mordult és elkezdte eltolni magától a papírzacskókat.
– Fiam jól vagy? – Kérdezte FP.
– Nem vagyok éhes. – A mellettünk biliárdozó Fangs-Sweet Pea páros megállt.
– Mikor utasít vissza kaját?
– Gőzöm sincs. – Ráztam a fejem mosolyogva.
– Még akkor sem, ha beteg. – Kuncogott FP, mire a fiúk felnevettek, Jughead csak morogva bújt hozzám közelebb.
Charles: Villog azzal, hogy a barátnője vagy
[Olvasó szemszöge]
Épp a La Bonne Nuit-ben voltunk ünnepelni FP születésnapját. Mindannyian nagyon boldogok voltunk. Sokat beszélgettem az osztálytársaimmal és a Kígyók-kal is. Épp Reggie-vel beszélgettem a pultnál egy alkoholmentes koktéllal.
– Miért nem iszol valami alkoholosat? – Kérdezte Reggie.
– Mert valakinek haza kell majd vinnie az ittas FBI ügynököt. – Mosolyogtam a Bulldog-ra, aki halkan felnevetett. Elvettem a színes gyerek barát koktélt és FP-hez sétáltam. Ő csak félig felvont szemöldökkel nézett rám. – Alkohol mentes. – Mosolyogva bólintott. Ekkor Charles lépett a színpadra.
– Szeretném elmondani, hogy milyen csodás barátnőm van.
– Te jó ég. – Motyogtam, ahogy Charles elkezdte taglalni, hogy milyen különleges vagyok. Könyörögve néztem FP-re, aki csak nevetve ment a színpadra, hogy leszedje onnan a fiát. Már a Five Seasons-ben jártunk, Charles-t támogattam a szobája felé.
– Gyönyörű, okos, bátor és őszinte. – Sorolta mosolyogva.
– Miről beszélsz Charlie? – Kérdeztem mosolyogva.
– A csodás barátnőmről. – Mondta, majd kissé furán nézett rám. – Nagyon védelmező. Nem örülne, ha meglátna minket így. – Mondta, mire felnevettem.
– Charles én vagyok a barátnőd.
– Ó tényleg. – Elvigyorodva húzott közelebb magához. – Annál jobb. – Adott puszit a nyakamba.
FP: Őszinteségi roham tör rá
[Olvasó szemszöge]
Apa és FP épp focit néztek, addig én átmentem Betty-hez tanulni. Mikor végeztem és a meccsnek is vége volt beléptem. Még hallottam beszélgetést foszlányokat, mosolyogva ráztam meg a fejem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást