Ez a történet megtalálható SheilaBarnesStark prefernece könyvében is. Mindenkinek jó olvasást.
[Olvasó szemszöge]
Dühösen indultam el az anyám irodája felé, ami a roncstelepen volt.
– Normális vagy?! – Kérdeztem tőle idegesen.
– Most mégis mit követtem el? – Kérdezte Gladys egy sóhajtás kíséretében, fel sem nézve rám.
– Engem nem érdekel, hogy illegális üzelmeid is vannak, de megmondtam, hogy hagyd ki belőle JB-t.
– Nagy lány már eltudja dönteni, hogy mit akar.
– Akkor nem, ha manipulálod úgy, mint Jughead-et. Azt hiszed nem tudom, hogy mindig hazudsz Jellybean-nek apáról? Soha nem ütött meg téged, Jug-ot vagy engem. Hiába ivott minket nem bántott!
– Azt teszem, ami a legjobb neki!
– Nem! Azt teszed, ami a legjobb neked! Ugyan úgy apa ellen fordítod, mint Jughead-et! – Gladys az asztalra csapva állt fel.
– Azt ajánlom, hogy vegyél vissza a stílusodból. Az anyád vagyok.
– Az anyám? – Gúnyosan felnevettem. – Egy anya nem szakítja szét a családját. Egy anya nem szakítja el a lányait az apjuktól! – Kiabáltam az arcába, mire felpofozott. A fejem oldalra lendült és anyám gyűrű miatt ki is csattant egy pár helyen.
– Takarodj innen.
– Ezer örömmel. – Mondtam majd kiviharoztam az irodájából. Gyorsan összepakoltam néhány holmit, írtam egy levelet JB-nek, bár tudtam, hogy nem nagyon fog hinni nekem. A sebeimmel nem foglalkoztam, lefotóztam az arcomat. Felvettem a bukósisakomat és elindultam vissza Riverdale-be. Vissza haza.
Boldogan léptem be a Féreg-be, a fejembe húztam a kapucnimat. Minél később látja meg az apám az arcom annál jobb.
– Ez a hely nem északiaknak való. – Szólalt meg egy számomra ismeretlen hang. Ránéztem és egy irtó magas nyak tetkós velem egy idős sráccal találtam szembe magam. Nem messze mögötte ott állt Tall Boy is. Halványan elmosolyodtam.
– Tall Boy miért nem állítod le a tanoncodat, mielőtt baja lesz?
– T/N? – Kérdezte döbbenten és elindult felém.
– Az egyetlen. Telefonáltam volna, de nincs mivel. – Nevettem fel, a végén viszont felszisszentem.
– T/N...az apád...
– Mi van apával? Ma nincs bent? Beszélnem kellene vele, mert én vissza nem megyek Toledoba.
– Börtönben van. – Szólalt meg a bárpult mögött Hog Eye.
– Tessék? – Kérdeztem, lekaptam a fejemről a pulóverem kapucniját. Villámokat szóró szemekkel néztem a jelenlévő idősebb bandatagokra. – Hogy hagyhattátok, hogy ez legyen?!
– Nem a mi hibánk! Az apád döntött így!
– Ó igen?! Szóval csak azért, mert az apám egy idióta, makacs barom ti nem szóltok közbe?! – Egyik Kígyó se mert a szemembe nézni. Tall Boy felsóhajtott.
– T/N nézd, igazad van. Meg kellett volna akadályoznunk, hogy apád börtönbe kerüljön, de a múlton nem változtathatunk. – Szólalt meg Tall Boy békítő jelleggel. Vettem egy mély levegőt és bólintottam. – Mi történt veled? – Kérdezte a magas Kígyó a fény felé fordítva a fejem.
– Az anyámnak csúffolt nőszemély. Szép pofont tud adni mi? Főleg gyűrűkkel. – Mondtam kicsit összerándultam, mikor Tall Boy végig simított az egyiken.
KAMU SEDANG MEMBACA
Riverdale Preference & Oneshots
Fiksi PenggemarJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást