Sweet Pea ~4

190 9 1
                                    

[Olvasó szemszöge]

Sweet Pea és én egy kapcsolatban vagyunk azóta, hogy a Kígyók átjöttek a Riverdale gimibe. Ezzel egyetlen egy baj van, hogy mindenki azt hiszi, gyűlöljük egymást. A telefonomon lévő ébresztő hangosan szólalt meg, kikapcsoltam az ébresztőt. Nyújtózkodtam egyet, de egy kéz volt a derekamon, hirtelen kipattantak a szemeim.

– Basszus kulcs. Basszus, basszus, basszus. – Motyogtam folyamatosan.

– Mi az? – motyogta Sweet Pea csukott szemmel.

– Itt aludtál nálam az van. – Mondtam neki és kimásztam a karja alól, elkezdtem készülődni. Gyorsan összeszedtem azokat a ruhákat, amiket ma fogok viselni. – Sweets tudod, hogy szeretlek, de még haza kell menned átöltözni. – Mondtam az ágyamban terpeszkedő fiúnak. Adtam egy puszit az arcára, megakarta fogni a kezem, de kicseleztem.

– Ne mááááár...T/N. – Halkan kuncogtam egy sort.

– Te is tudod, hogy mi ketten öljük egymást a suliban. Mivel egyesek túlságosan féltenek egy játék függő-től. – Mondtam neki a fürdőszobából, ahol a hajamat fésültem.

– Kurtz igen is veszélyes. Te is láttad mit művelt Fangs-sel. – Mondta és hallottam, ahogy a ruháival matatott. Hamar elkészültünk mindketten, váltottunk egy utolsó csókot. Ő elindulta az otthona felé én pedig az iskola irányába indultam. Hamar odaértem és mosolyogva üdvözöltem a már itt lévő barátaimat. Hamarosan a déli barátaink is megérkeztek és én megforgattam a szemem, ahogy Sweet Pea besétált, ő csak fintorogva nézett rám.

– Miért utáljátok egymást ennyire? – Kérdezte Toni leülve Cheryl mellé, én csak megvontam a vállamat.

– Idegesítő, plusz folyton kéztámasznak akar használni. – Találtam ki valamit, Toni halkan felnevetett.

– Tudod mit? Jogos.

– Ha északi lenne Sweet Pea és Reggie puszipajtások lennének. Mindkettőnek akkora arca van. – Mondtam hátra simítva a hajamat.

– Az tuti. – Nevetett fel Kevin, Fangs mosolyogva ült le a kedvenc északija mellé.

– Veled mi történt? – kérdezte Toni, kérdőn vontam össze a szemöldökömet.

– Mire gondolsz? – Kérdeztem értetlenül.

– Van néhány szép lila folt a nyakadon. – Mondta Fangs vigyorogva.

– Hogy mim van és hol? – Kérdeztem kerekre nyílt szemekkel. Cheryl lefotózta és megmutatta nekem. Tátva maradt a szám.

– Ahogy látom T/N-nak-nek jól telt az estéje. – Mosolygott rám szélesen és kissé kedvesen a Blossom lány.

– Van valakid, és nem is mondtad el nekem? Nekünk? – lepődött meg Kev, elpirultam egy kicsit.

– Esküszöm keresztapát csinálok belőle. – Morogtam a tenyerembe temettem az arcom.

– Ki az? Légyszi mondd el! – Nézett rám kis kutya szemekkel Veronica.

– Nem mert akkor Jones Sheriff tudja, hogy kiölte meg.

– Naaa, kérleeek! Ki az? Nem mondom el senkinek. – Könyörgött Topaz.

– Komolyan mondom, hogy nem árulom el. Reggie az unokatesóm kitekerné a srác nyakát, ha meglátná a nyakam. – Mondtam és eltakartam a hajammal a lila foltokat.

– Szóval déli? – kérdezte Cheryl, már épp ellenkeztem volna, mikor Reggie lépett oda hozzánk.

– T/N miért parkolt este egy motor a házatoknál?

Riverdale Preference & OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora