Sweet Pea ~6

147 9 5
                                    

H/Sz: hajad színe

Sz/Sz: szemed színe

[Olvasó szemszöge]

Hiram Lodge eltitkolt lányának lenni nem valami séta galopp. Ez hogy jött össze, kérdezitek. Hát ez egy olyan kérdés, amire sose kapok választ. Az anyám egy columbiai étteremben volt pincérnő. Hiram egyszer ott evett és valahogy így. Valami oknál fogva az anyámat ki nem állhatja, de engem nagyon is kedvel. Mikor Hermione értem jött, hogy velük kell költöznöm Riverdale-be legszívesebben neki estem volna, de anyukám meggyőzött, hogy nem lesz semmi baj. Így kerültem New York-ból a kisvárosba. Mikor meghallottam, hogy a déliek idefognak járni nagyon megörültem.

– Miért várod ennyire a délieket? – Kérdezte tőlem Veronica, mivel elrángatott, hogy segítsek neki.

– Porque soy de Brooklyn, Veronica. Por sus relatos, tenemos un estilo similar. (Mert én Brooklyn-i vagyok Veronica. A meséitek alapján hasonló a stílusunk) – Mondtam és megvontam a vállam.

– Jaj már T/N. Muszáj spanyolul beszélned? Tudod, hogy csak én tudok a suliban spanyolul.

– Lo suficiente. (Pont elég) – Mondtam ahogy hátra simítottam a H/Sz hajamat. Hamarosan megérkeztek a déliek, mosolyogva intettem Jughead-nek. Jug mosolyogva biccentett egyet. Veronica mosolyogva nézett a déli diákokra.

– Barátaim! A Riverdale Gimi diákjai és tanárai nevében üdvözlünk titeket az új iskolátokban! – Köszöntötte őket Veronica én csak megforgattam a szemem a nyálas duma hallattán. – Hogy megkönnyítsem a dolgokat, felállítottunk egy regisztrációs asztalt, ahol megkapjátok az órarendet, szekrénykombinációkat, illetve a sport-és szakkörök listáját.

– Félre, Eva Paron. – Hallottuk meg Cheryl hangját.

– Por qué vino este estúpido ganso aquí? (Minek jött ide ez a hülye liba) – Morogtam az orrom alatt.

– Cheryl, senki nem hívta meg a fasiszta Barbie-t a buliba! – Jegyezte meg a féltestvérem, mire halványan elmosolyodtam. A pompon lányok és focisták elindultak felénk. Mikor elénk értek Blossom folytatta.

– Tévedés! Senki nem hívta meg a csőcseléket a Southside-ból! Figyeljetek, toprongyok! Nem fogom hagyni, hogy a suli átlaga szenvedje meg, hogy a termek túlzsúfolódnak gyengeelméjűekkel. Már ígyis van egy idióta itt, aki még csak nem is beszéli a nyelvet. – Mondta a vörös hajú lány mire mérgesen álltam meg előtte.

– Beszélem a nyelvet csak nem vagyok hajlandó pazarolni az energiámat olyanokra, akik nem érdemlik meg Blossom. – Mondtam neki mérgesen, mindenki döbbenten nézett rám. – Szóval mielőtt teljesen átmegyek volverse loco (őrültbe) húzzatok innen! – Csattantam fel a végén. Cheryl csak sűrűn pislogva nézett rám. – Cheryl te juro que si no te apartas de mí te voy a arrancar todos tus pelos rojos uno a uno y te los voy a hacer comer. (Cheryl esküszöm, ha nem húzol el előlem én egyesével tépem ki az összes vörös hajszáladat és megettetem veled) – Mit mondott a féltesód Lodge? – Kérdezte Blossom. – Ööö....nem akarod tudni Cheryl. – Mondta Veronica és én csak elmosolyodva néztem, ahogy a Bulldog, Bestia csapat elsiet. Én csak mosolyogva integettem utánuk.

– Hát téged sem akarlak felhúzni. – Szólalt meg mögöttem Jones, mire felé fordultam.

– Nem én mondtam. – Kacsintottam rá, majd mosolyogva öleltem meg. – Jó, hogy újra itt vagy Jonsie. – Mondtam neki, Jughead csak mosolyogva rázta meg a fejét.

– Ez rajtam marad igaz?

– Nekem mindig Jonesie maradsz. – Öleltem meg újra, mosolyogva intettem egyet, majd elindultam órára.

[Sweet Pea szemszöge]

Mikor az az alacsony H/Sz hajú lány beszólt a pompon lánynak teljesen ledöbbentem. Nem is tudtam, hogy az északiak ilyenek is lehetnek. Mikor spanyolul mondta hogy mit akar csinálni Blossom-mal, majdnem hangosan felnevettem.

– Nem semmi a kis csaj. – Rázta a fejét mosolyogva Fangs. – Mit mondott? – Kérdezte tőlem.

– Csak annyit, hogy fogja megetetni Blossom-mal a saját haját, ha nem hagyj minket békén. – Válaszoltam mosolyogva, közben folyamatosan a lányt néztem. Délután oda akartam menni hozzá, mikor kilépett Hiram Lodge állt egy kocsinál. Mosolyogva nézett az iskola felé. Veronica vidáman sietett hozzá T/N viszont lassan sétált oda.

– Mis queridas hijas (drága lányaim) milyen napotok volt? – Kérdezte Lodge kedvesen és a többes számnál kicsit ledöbbentem.

– Papá, por qué estás aquí? (apa miért vagy itt)

– Nem jöhetek a lányaimért? – Kérdezte ártatlanul, mire T/N karba tett kézzel állt meg előtte. – Igazából tudni akartam, hogy minden rendben ment-e a déli diákokkal.

– Todo estaba bien. Por qué no iba a serlo? Son muy ordenados. (Minden rendben volt. Miért ne lett volna? Nagyon rendesek) – Erre a mondatra elmosolyodtam. Vettem egy mély levegőt és odasétáltam hozzájuk. Mosolyogva néztem rájuk, mire a legidősebb Lodge furán nézett rám.

– Elnézést a zavarásért. – Kezdtem és belenéztem a Sz/Sz íriszekbe. – T/N öhm...szerettem volna megköszöni, hogy kiálltál értünk. Lenne kedved egyszer mondjuk Pop's-ban enni velem? – Kérdeztem idegesen a tarkómat vakargatva. T/N döbbenten nézett rám, majd mosolyogva bólintott. Mosolyogva néztem rá. – Fantasztikus. Mondjuk most szombaton? – Kérdeztem.

– Nekem jó.

– Akkor szombaton. – Mondtam és integetve távoztam.

[Olvasó szemszöge]

– Ni se te ocurra hacerle daño. (eszedbe ne jusson bántani) – Mondtam és apámra néztem. Védekezően emelte fel a kezét.

– Sosem jutna eszembe mi hija. – Összehúzott szemekkel néztem rá.

– Mentiroso. – Mondtam, mire halkan felnevetett, időközben Vee már beszállt a kocsiba.

– Átlátsz rajtam, mint édesanyád. – Rázta a fejét mosolyogva és átölelte a vállam.

– Lo dices como si fuera tan difícil.( ezt úgy mondod, mintha olyan nehéz lenne)

– Ez most fájt mi hija. – Mondta majd mi is beszálltunk a kocsiba és elindultunk haza.

Timeskip, mert Sweet Pea a hangjával is lemossa Archie-t

Azóta az egy Pop's-ban lévő délutáni kajálás óta már több randink is volt. Már egy párt alkottunk és ma Pea nálunk fog vacsorázni. Kicsit izgultam, mert tudtam, hogy milyen tud lenni az apám. Mikor kopogtak én nyitottam ajtót és teljesen meglepődtem. Pea haja hátra volt simítva, fekete ing volt rajta, az ikonikus bőrkabátja nélkül.

– Nahát Sweets... ing? Kígyó kabát nélkül?

– Hát tudom, hogy apukád nem kedvel annyira, de gondoltam megleplek, hogy nem csak kockás ingjeim vannak. – Mosolygott rám.

– Ó az sikerült is. – Haraptam kicsit az ajkamba. – Csodásan nézel ki cariño (édesem). – Mosolyogtam rá és adtam egy puszit neki. Egymás kezét fogva léptünk az étkezőbe. Sweets udvariasan bemutatkozott mindenkinek majd leültünk enni.

– Mond csak Sweet Pea milyenek az iskolai eredményeid? – Kérdezte apám.

– Apa.

– Hiram.

– Most mi az? Csak kíváncsi vagyok.

– Semmi baj. – Mosolygott Pea. – Nos mindenből négyes ötös vagyok uram. Igaz a matematikával kicsit küzdők, de abból is jól állok.

– No está mal para un miembro de una banda. (nem is rossz egy bandatagtól)

– Gracias, señor. No está mal que seas un fanático de los coches de carreras antiguos. (köszönöm uram, öntől sem rossz, hogy rajong a régi versenykocsikért) – Ahogy Sweetie megszólalt mindannyian döbbenten fordultunk felé. Mosolyogva néztem rá, mire csak rám kacsintott. Ezek után a vacsora vidámabb hangulatban telt.

Riverdale Preference & OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin