Sweet Pea ~8

94 6 8
                                    

[Olvasó szemszöge]

Apa olyan messze akart tudni a Kígyók-tól, amennyire lehetett. Ezt nem értettem, hisz tudtam, hogy ő is Kígyó volt régen. A könyvét elolvastam, de nem tűnt valóságnak. Folyamatosan zenét hallgattam, mert apának mindig női társasága volt és hangosak voltak. Örültem és nagyon kíváncsi voltam, mikor vissza kellett utaznunk. Sokszor rajzoltam kígyókat, reméltem, hogy majd beszélhetek a bandatagjaival. Érdekelt a családom történelme és hagyományai. Bementünk Pop's-ba, majd lementünk az alatta lévő Féreg-be. Nekem tátva maradt a szám, nagyon tetszett a hely stílusa. A pult mögött egy befont, világos barna hajú nő állt.

– Toni. – Köszönt az apám intve egyet. Én utána indultam, kedvesen intettem a nőnek. – Kedvesen mosolygott rám, majd szúrós szemekkel mérte végig az apámat.

– Mit akarsz Jones? – Kérdezte morogva, ez meglepett, de kíváncsivá tett.

– Azt reméltem, hogy tudsz szerezni nekem valami munkát. – Nem látunk téged szívesen. A könyved után nem.

– Jaj ne már. Komolyan ezen folyik a hiszti? – Kérdezte apa sóhajtva.

– Kigúnyoltad a Kígyók-at. A törvényeinket, hagyományainkat. Gondolom a lányodnak se meséltél rólunk.

– Nem igazán. – Szólaltam meg apám előtt, mire szúrósan nézett rám.

– Mi a fene? Ez meg mit keres itt? – Szólalt meg egy hang a lépcső felől. Odanéztem és egy irtó magas férfi lépett be. Kígyó tetoválás volt a nyakán, ami nagyon jól állt neki. Oldalra döntött fejjel figyeltem. A haját stílusosan hátra fésülte. Odalépett a pult mögé, a másik férfival együtt, aki vele érkezett. Mindketten mérgesen néztek apámra, így inkább távolabb léptem tőle.

– Mint már mondtam Jonesnak, nem látjuk szívesen. Csak ezt nem képes felfogni.

– Rendben. Megyünk már. – Mondta apám védekezően felemelve a kezét.

– Úgy tűnik nem értettél meg Forsythe. Téged nem látunk szívesen, de a lányod már más tészta. Jogában áll tanulni a szokásainkról. – Én mosolyogva néztem a nőre, ő csak rám kacsintott.

Timeskip, mert Sweet Pea egy igazi Habó (Hatalmagos Barátságos óriás)

Egy ideje már Riverdale-ben, Toni sokat tanított, aminek nagyon örültem. Élvezet volt tanulni a Kígyókról. Fangs is sokat segített, bár Sweet Pea távolságtartó volt velem. Próbáltam kedves lenni vele, biliárdozni hívtam, de semmi. Kezdtem feladni, viszont a Féregbe sokat jártam. Éppen egy dalt gyakoroltam, amit én írtam. Vettem egy mély levegőt, majd elkezdtem játszani.

According to you

I'm stupid

I'm useless

I can't do anything right

According to you

I'm difficult

Hard to please

Forever changing my mind

I'm a mess in a dress

Can't show up on time

Even if it would save my life

According to you, according to you

But according to him

I'm beautiful, incredible

He can't get me out of his head

Riverdale Preference & OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora