[Olvasó szemszöge]
Szerettem Pop's-ban dolgozni, több okból is. Először is a főnököm az egyik legkedvesebb ember az egész világon, nem csak a városban. Másodszor segíthetek másoknak és olyan jó érzés látni a vidám arcokat. Végül és nem utolsó sorban segíthettek a szüleimnek fizetni a bérleti díjat. Igen déli vagyok, de Pop-ot nem zavarta. Az első alkalommal elmondtam neki és nem zavarta. Mindig kedves volt, sőt még vihettem is haza ennivalót. Általában anyáékkal megosztottuk ezt a többi Kígyóval a Sunnyside-ban. A szüleim nem akarták, hogy Kígyó legyek, de sokat jártam a Féreg-be és az idősebb Kígyók is kedveltek. Nagyon meglepődtem, de örültem, mikor a Kígyók Királya elkezdett dolgozni Pop's-ban. Segítettem neki ahol tudtam. FP-vel mosolyogva beszélgettünk, örültem, hogy végre tanulhatok a Kígyókról. Szerettem volna Kígyó lenni, de nem mertem elmondani FP-nek.
- Na jó mi a baj kölyök? - Kérdezte egyik nap FP.
- Mi? Semmi.
- T/N, ne engem akarj átverni. - Rázta a fejét FP, mosolyogva és kíváncsian nézett rám. Én felsóhajtottam. Legnagyobb bánatomra nem volt sok vendég így volt időnk beszélgetni.
- Én...szeretnék hivatalosan is Kígyó lenni. Viszont anyáék nem engedik. - FP meglepődött és egy percig csak sűrűn pislogott rám.
- Oké...nem pont erre számítottam. Azt hittem valami fiú gond van.
- Miért azzal tudnál segíteni? - Kérdeztem nevetve.
- Igen. Felhúzok egy Kígyó maszkot és ráhozom a frászt. - Mondta komoly arccal, majd egyszerre kezdtünk el nevetni. - Ha gondolod lesz egy szavazás. A többség úgy is arra szavazz, hogy tag legyél. - Mondta mosolyogva, én ledöbbentem, hogy felajánlotta ezt. Szorosan megöleltem, folyamatosan hálálkodtam.
FP-nek szerencsére igaza volt, megszavazták, hogy Kígyó lehessek. FP-vel tanultam általában a műszakunk végén hozzájuk mentem és a törvényeket beszéltük át. Hot Dog már nálam aludt vagy négy napja. A törvényekkel már meggyűlt a bajom. Morogva túrtam a hajamba.
- Nem értem...a tananyagot olyan könnyen megtanulom. Ez a véremben van, hogy nem ragad meg? - Kérdeztem ahogy kissé lecsúsztam a kanapén.
- Nyugalom T/N meg fog ragadni csak az a baj, hogy máson is jár az eszed. Ezek mellett erőltetted. - Mosolyogva ült át mellém, megfogta a vállam. Vettem egy mély levegőt elkezdtem újra sorolni a törvényeket.
- Egy Kígyót sem...öhm... - Hátra döntöttem a fejem. - Nem rossz kölyök három törvény már meg van. - Mosolygott FP kedvesen.
- De három nem elég. Mind a hatot tudnom kell. - Mondtam és felpattantam. Fel-alá kezdtem járkálni. FP sóhajtva állt fel és megfogta a vállam. Nem mertem a szemébe nézni szégyelltem magam.
- Hé T/N. Nincs miért szégyenkezned. - Nem mertem felnézni rá, az idősebb Jones csak az állam alá nyúlt és felemelte a fejem. Sóhajtva hagytam neki és a szemébe néztem. FP mosolyogva nézett rám, elkezdte cirógatni az arcom. Kikerekedtek a szemeim. - Olyan...gyönyörű vagy T/N... - Motyogta halkan FP, hatalmasat nyeltem ahogy piros lett az arcom.
- FP én... - A mondatot viszont nem tudtam befejezni, mert megcsókolt. Bent ragadt a levegőm, egy perc habozás után viszonoztam a csókot. FP mosolyogva húzott közelebb magához. Átöleltem a nyakát és a hajába túrtam. Morogva nyúlt a combom alá, mosolyogva fontam a dereka köré a lábaimat. Elindult velem a kis szoba felé, néha neki lökött a falnak. Olyankor belenyögtem a csókba.
Pár óra múlva levegőért kapkodva feküdtem mellette. FP mosolyogva cirógatta az oldalamat.
- Úgy hallottam már tudod a törvényeket. - Mondta ahogy puszit adott a nyakamba, kuncogva fordultam szembe vele.
- Jó tanárom volt. - Mosolyogva néztem rá, az arcára vezettem a kezem. Puszit adott a tenyerembe és közelebb húzott magához.
- Kínzás lesz, mikor megcsinálod majd a táncot. - Kuncogva néztem rá, puszit adtam az ajkaira.
- Elhiszem, de csak a tiéd vagyok. - Mosolyogva néztem rá. FP fölém kerekedett vigyorogva nézett le rám.
- Igen. Csak az enyém. - Mosolygott és megcsókolt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Riverdale Preference & Oneshots
Hayran KurguJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást