Joaquin DeSantos

53 6 1
                                    

Ez a Oneshot Nishimuraviki01 kérésére készült. Most írtam először Joaqiun-nel. Sajnálom kicsit rövi lett.

[E/3 szemszöge]

T/N és a párja Joaquin sok idejüket töltötte a Fehér Féregben. Ennek több oka is volt, először is T/N apja egy déli gyűlölő északi volt. A másik ok az volt, hogy Joaquin Kígyó volt így könnyű volt ott el lenniük. Joaquin próbálta a barátnőjét tanítani biliárdozni, a motorozást, még nem merte megmutatni az ifjú északinak. Nem kis megdöbbenés volt tehát, mikor egy új motor parkolt le a Kígyók törzshelye előtt.

[Joaquin szemszöge]

Odakint beszélgettem a barátaimmal.

– Haver mikor fogod elvinni motorozni? – Kérdezte Fangs, megforgattam a szemem.

– Mert nem hiszem, hogy tetszene neki.

– Addig nem tudhatod, amíg nem kérdezed meg. – Mondta Sweet Pea és igaza volt. Már épp közbe szóltam volna, mikor egy teljesen ismeretlen motor parkolt le. Vadonat újnak tűnt, de a tulajdonosa ismeretlennek mégis ismerősnek tűnt. Leállította a motort, majd leszállt. Ahogy levette a sisakját tátva maradt a szám.

– T/N? – Kérdeztem döbbenten, a barátnőm mosolyogva sétált oda hozzám.

– Szia édes. – Mosolyogva adott puszit az arcomra. Én még mindig letaglózva néztem rá.

– Te...tudsz motorozni? – Nyögtem ki végül a kérdést. T/N elkezdett nevetni. Az arcomat cirógatta és puszit adott az orromra.

– Csak az ért mert északi vagyok ne vagyok teljesen ártatlan. – Mondta megforgatva a szemét. Mosolyogva csókoltam meg. Meglepődött, de utána gyorsan viszonozta. Mosolyogva kaptam a karjaiba. Kuncogva túrt a hajamba.

– Imádlak te nem túl ártatlan északi.

– Én is szeretlek te Déli Kígyó. – Nevetve pörgettem meg.

Riverdale Preference & OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora