Félre érthető helyzet

268 10 2
                                    

Amikor az olvasó szemszögéből írok, akkor ő lesz félre érthető helyzetben és ugyan ez fordítva. Mindenkinek jó olvasást. Sweet pea-nél van egy videó. Sajnos nem valami jó a minősége, de sajnos csak így lehet hallani az óriás hangját.

Jughead

[Olvasó szemszöge]

Nagyon boldog voltam, mivel a dolgozatom jól sikerült. Jug-gal sokat készültünk együtt. Vidáman indultam el a Kék és Arany-ba, mivel tudtam, hogy ott lesz. Mikor benyitottam egy kicsit meglepődtem. Betty Jughead ölében ült, miközben Juggie a hátát simogatta

Itt meg mi folyik? – Kérdeztem kissé indulatosan, mire Betty kimászott a barátom öléből. Jug gyorsan felállt és hozzám sietett.

– T/N...én megmagyarázom.

– Ó arra kíváncsi leszek. – Mondtam karba tett kézzel. – Nézd Betty-nek van néhány gondja és...

– És ezért az öledbe ültetted, hogy megvigasztalt, mint a gyerekeket szokás? Na ne etess Forsythe. – Mérgesen indultam el kifelé az iskolából.

– T/N! Kérlek hallgass meg! – Kiáltott utánam Jug, hallottam az erős lépteimet magam mögött. Megfordított, miközben a mellkasát ütögettem. – T/N, hé...néz rám kérlek. – Nem néztem fel rá csak a cipőmet néztem, miközben elkezdtem sírni. Felemelte a fejemet, mosolyogva cirógatta az arcomat.

– T/N szeretlek, mindennél és mindenkinél jobban. Betty-t nagyon megviselte az, hogy a Csuklyás felhívta. Az ölembe ült még mielőtt még megállíthattam volna. Ő az egyik legjobb barátom meg akartam vigasztalni.

– Ugye nem lesz ilyen megint? – Kérdeztem a szemeimet törölgetve. Csókot nyomott a homlokomra és a fejemre tette a sapkámat.

– Soha többé ígérem.

FP Jones

[FP szemszöge]

T/N lemondta a randinkat, mivel valami fontos dolgozatra kellett készülnie. Annyira nem zavart, mivel sokáig kellett dolgoznom Pop's-ban. Kissé fáradtan szálltam le a motoromról. Egyszer csak T/N sikított fel a lakókocsiból, rohanva siettem az ajtóhoz. Elővettem a zsebkésemet és berontottam az otthonomba. Teljesen lefagytam, mikor megláttam mi folyik a nappalimban. A fiam a barátnőm felett ült, miközben folyamatosan csiklandozta T/N-t, aki sikítozva nevetett Jughead alatt feküdve. Megfeszült az állkapcsom, erősen bevágtam az ajtót, hátha észrevesznek. Felém kapták a fejüket T/N kapkodva vette a levegőt.

– Bocs, hogy megzavartam...ezt az akármit is.

– Ugyan ne sajnáld édes. A fiad épp próbált megölni miután csalt.

– Hé! Nem csaltam, csak meglestem a helyes választ.

– Ez felelésnél csalásnak számít. – Vigyorodott el a barátnőm, mire a fiam kinyújtotta a nyelvét és T/N újra elnevette magát. Én csak morogva sétáltam a konyhába egy sörért. T/N utánam jött és átölelte a derekamat. – Minden rendben volt a munkában? – Kérdezte kedvesen, magamhoz húztam és megcsókoltam. Levegőért kapkodva vált el tőlem, kicsit rászorítottam a derekára.

– Holnap randizunk, nincs apelláta. – Mondtam morogva, miközben összeérintettem a homlokunkat.

– Többször kéne a legjobb barátommal viccelődnöm. Imádom, amikor féltékeny vagy. – Kuncogott T/N, miközben átölelte a nyakamat és a mellkasomnak döntötte a fejét.

Charles Smith

[Olvasó szemszöge]

Hosszú napom volt és megmondtam Charlie-nak, hogy sajnos késni fogok a lövészes Ifi képzésről. Lélekszakadva értem a lövetére, Kev és Betty kedvesen mosolyogtak rám. A többieké mellé tettem a táskámat, majd beöltöztem. Az utolsó üres fülkeszerűségbe léptem, mellettem Charles volt egy új lánnyal. Charles szorosan a csaj mögött állt, aki hülyén vigyorgott és kuncogott. Charles csak mosolyogva mutatta meg neki, hogy tartsa a fegyvert. Én morogva kezdtem ellőni a karton bábút. Nem a fejére vagy a szívére céloztam, hanem sokkal lentebb, mivel rabló férfi volt ráfestve. Ártatlan mosollyal fordultam Charles felé miután kiürült a tár.

Riverdale Preference & OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora