Sweet Pea ~7

129 11 1
                                    

Az olvasó ADHD-ban szenved. Az ADHD figyelem zavart és hiperaktívitást jelent. Erre a betegségre általában Aderalt szoktak adni az orvosok.

[Olvasó szemszöge]

Eleinte furcsa volt, hogy nem tudok megülni egyhelyben és húsz percenként más köti le a figyelmemet. Az orvosok eleinte azt hitték kinövöm, sok gyerekre jellemző ez a betegség kisebb korukban. Hát nekem megmaradt és azóta is gyógyszert kell szednem rá. Annyira nem zavar mert így sokkal több mindent tudok, mint az osztálytársaim. Az ADHD-m miatt késő estig fent vagyok és olyankor a neten szörfözök. Sok mindennek utána olvasok és a beadandóim is extra hosszúak. Emiatt sem kell előadnom őket. Épp a szekrényből pakoltam ki a táskámba. Bulldogok szokás szerint nagy hanggal voltak. A Kígyók már a klubszobában ültek. Nem zavart, hogy itt vannak bár kevés órám volt közös eddig velük. Az új órarendet még nem szoktam meg. Reggie mosolyogva állt meg mellettem.
– Szia Mantle.
– Hali T/N. Szóval együtt lesznek mostantól a tesi óráink, plusz ott lesznek a Kígyók is. Mi lenne, ha mellettünk maradnál? – Kérdezte kíváncsian. Mosolyogva forgattam meg a szemem. Becsuktam a szekrény ajtóm.
– Tudok magamra vigyázni Reggie. Plusz a Bulldogokkal ellentétben én nem húztam ujjat velük. Egyébként is jóban vagyok Jughead-del és ő úgy sem hagyja, hogy bántsanak.
– Jó igen tudom. Jones a puszipajtásod, de kérlek légy óvatos.
– Ígérem az leszek. – Becsengettek és elindultam órára.

Timeskip, mert Sweet Pea keménynek néz ki, de közben olyan, mint a lepuhább plüss mackó

Ebéd után jöttem rá, hogy nem vettem be az Aderallt. Az utolsó órákra már nem vettem be. Előbb médiám volt és filmet néztünk. Fogalmam sincs, hogy milyen film volt. Egyszerűen nem tudtam figyelni. A felső ajkam és az orrom között egyensúlyoztam a ceruzát. Kéz nélkül persze.

[Sweet Pea szemszöge]

Média órán ültünk a teremhátuljában Fangssel. Fangs megütögette a karom.
– Nézd már milyen cuki. – Súgta ahogy egy srégan előttünk ülő lányra mutatott. Halványan elmosolyodtam mert a lány épp egy ceruzát egyensúlyozott.
– Miss V/N. Kérem figyeljen a filmre és ne zavarja az osztályt. – Szólt rá a tanár, mire megforgattam a szemem.
– Bocsánat tanár úr. – Mondta halkan és után tényleg nem csinált semmit. Én nem tudtam a filmre figyelni valahogy próbáltam elképzelni, hogy milyen lehet az arca. Most először volt az új órarend alapján óránk és nem tudtam, hogy milyen lehet. Kedvesnek tűnt és ahogy azt a legjobb haverom is megállapította cuki volt. Ahogy kicsengettek elkezdtünk pakolni. Láttam nála a tornazsákot. Kissé vidámabban indultam el az öltözők felé. Ahogy beléptünk a terembe egy alacsony H/Sz hajú lány beszélgetett a tanárral.
– Hát sajnálom, hogy nem tudsz ma játszani, de semmi baj T/N. Tudom, hogy alap esetben mindig lelkes vagy. – Összevont szemöldökkel figyeltem őket.
– Mi az V/N most nem versz el minket? – Kérdezte Mantle.
– Bocsi Reg, de ma nem tudlak. Elterelted a figyelmem reggel. – Kinyújtotta a nyelvét, vissza kellett fognom magam, hogy ne nevessem el magam. Mantle viszont jót nevetett. Kissé morogva néztem a Bulldogra. Végül pár kör futás után a lányok leültek, mi fiúk pedig elkezdtünk kosarazni. T/N folyamatosan járkált bár próbáltam lenyűgözni. Néha nevetett mikor földre küldtem Mantle-t. Olyankor mindig Vigyorogva játszottam tovább. Óra után T/N segített a tanárnak összepakolni.  Inkább beálltam, hátha így jó pontot szerezhetek nála. T/N mosolyogva nézett rám. Kicsit nagyot nyeltem ahogy végig néztem rajta.
– Sweet Pea vagyok.
– T/N nagyon örülök, amúgy tök jó a tetkód meg nagyon ügyesen játszol.
– Köszi. – Mosolyogtam szélesen, segítettem neki betenni a labdákat a labdatartó kosárba. – Hogy értette a tanár, hogy nem tudsz most játszani?
– Az ADHD-m miatt ha nem veszek be gyógyszert nem játszhatok semmilyen labdajátékot.- Magyarázta. – Az ADHD hiperaktívitást és figyelem zavart jelent. Emiatt csináltam azt a kis trükköt a ceruzával média órán.
– Az nagyon cuki volt. – Mondtam, mire T/N elpirult, szélesebben mosolyogtam rá. – Eljönnél velem Pop’s-ba?
– Nagyon szívesen, bár lehet túl sokat fogok magyarázni. Az agyam általában 100 km/órával szokott pörögni így egyik témáról ugrok a másikra. Emiatt Keller nem enged vezetni. Pedig van jogsim is meg kocsim. Tiszta szemtség, hogy egy hiperaktívitás miatt nem vezethetek. Reggie és Jughead sokkal felelőtlenebben vezetnek. Nem mintha azt mondanám, hogy a motorosok felelőtlenek kérlek ne érts félre csak.- Hiába hallgattam volna egész nap mosolyogva nem akartam, hogy elájuljon. Óvatosan lehajoltam és megcsókoltam.
– Nagyon édes vagy T/N, de nem akarom, hogy a végén még rosszul legyél. – Mondtam mosolyogva az arcát cirógatva. Paradicsom piros arccal bólogatott. – Délután beszélgetünk, rendben? Mögöttem akármikor ülhetsz motoron, sőt megtanítalak téged motorozni. – T/N mosolyogva ölelte át a nyakam és puszit adott az arcomra. Mosolyogva néztem rá és felemeltem a földről. Kicsit felsikított, a derekam köré fonta lábát.
– Már várom a motoros óráinkat.- Mosolygott és vidáman csókoltam meg újra.
– Akárcsak én. – Mondtam vidáman az arcát simogatva.

Riverdale Preference & OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora