[Reggie szemszöge]
Clayton edző mondta, hogy az új diák, aki a Kígyók után jött szeretne csatlakozni a csapathoz. Ezzel persze semmi probléma nem volt. Mindig jó, ha jönnek új csapattagok, az viszont furcsa volt, hogy nem volt bent az öltözőben, sőt még a holmiját se láttuk egyik szekrényben sem. Mikor kimentünk a pályára egy lány beszélgetett mosolyogva az edzővel. Összevont szemöldökkel léptem az edzőhöz.
– Edző, hol az új játékos? – Kérdeztem a lányra rá se nézve. – Mantle, hisz itt áll melletted. – Mondta Mr. Clayton. Én kerekre nyílt szemekkel néztem a lányra, aki csak vigyorogva intett nekem.
– De, de ő egy lány.
– Azta, remek észrevétel. – Mondta a lány gúnyosan. Én villámokat szóró szemmel néztem rá.
– Reggie...nézd. T/N-nak/-nek remek eredményei vannak az előző csapatából. Szeretném, ha megpróbálná az edzésen és hangsúlyozni szeretném, hogy illendően kell fogadni, mint bárki mást. – Mondta az edző keményen. – Érhető voltam Mantle? – Megfeszült állkapoccsal bólintottam egyet. T/N mosolyogva nézett az edzőre, majd egymás mellett sétáltunk a többiekhez. Clayton elmondta, hogy ma mit fogunk csinálni. T/N legnagyobb bánatomra nagyon hamar felfogta a figurákat. Az edzés jól ment. Az öltözőbe menet mindenki gratulált neki. Én csak magamban pufogtam, mikor elindult volna az öltözőbe taszítottam rajta egyet. T/N csak megforgatta a szemét és bement átöltözni. Közeledett az első meccs és T/N-t egyre többen kedvelték. Megtudtam érteni őket. Nagyon segítőkész volt, mindenkit korrepetált vagy a házifeladat megírásában segített. Eleinte fájó volt beismerni, de én is megenyhültem az irányába. Épp a klubszobában ültünk és beszélgettünk. Cheryl ekkor bejött mögötte a Bestiákkal. Megálltak T/N előtt, aki az egyik karosszéket foglalta el. Blossom megköszörülte a torkát, ahogy karba tett kézzel nézett az egyetlen női Bulldogra.
– Mit tehetek érted Cheryl? – Kérdezte T/N sóhajtva egyet.
– Ez az én helyem.
– Tényleg nem látom, hogy rá lenne írva a neved. – Mondta T/N mosolyogva. Blossom mérgesen nézett rá.
– Állj fel te pöffeszkedő liba! Csak azért, mert Clayton gyenge apja, hagyja hogy focistát játssz itt nem leszel új méhkirálynő! Nem hagyom, hogy megfossz a trónomtól! – T/N felállt, bár mi is megfeszültünk, mikor az edzőnket szidta.
– Hogy én? Méhkirálynő? – T/N felnevetett. – Ó nem Blossom. Én ennél magasabbra tőrök. Én nem holmi kis dolgozó méheket irányítok. Én magam megyek elejteni a vadat. Te kis rovaroknak parancsolsz. Én egy egész falkának. Épp most követted el azt a hibát, hogy az edzőt szidtad az egész csapat füle hallatára. – Mi csak mosolyogva álltunk fel és felsorakoztunk T/N mögött. Én álltam szorosan mellette, átölelve a vállát. T/N rám nézett és még jobban elmosolyodott. Cheryl csak hátra csapta a haját, majd távozott. Mi csak elkezdtünk ujjongani, hisz erre eddig senki nem volt képes. Én mosolyogva fordítottam magam felé és megcsókoltam. T/N teljesen lefagyott, már épp elhúzódtam volna, mikor átölelte a nyakam. Mosolyogva viszonozta, én pedig felkaptam és megpörgettem. A többiek csak jobban ujjongtak.
– Nem is rossz Mantle. – Mosolygott rám szélesen.
– Örülök, hogy sikerült meglepnem téged. Szeretlek T/N.
– Én is téged Reggie.
ESTÁS LEYENDO
Riverdale Preference & Oneshots
FanficJughead Charles Smith FP Jones Fangs Fogarty Sweet Pea Malachai Reggie Kéréseket elfogadok, mindenkinek jó olvasást