Mit csináltok a bizonyos éjszaka előtt

289 13 4
                                    

K/Sz: kedvenc színed

Jughead

[Jughead szemszöge]

Ma leszünk egy éve együtt T/N-val-vel és szerettem volna meglepni őt. Elcsentem T/N egy szakács könyvét és próbáltam valami ehetőt varázsolni az asztalra, mire T/N jön vacsorázni. Idegesen kapkodtak a fejem, mert épp csak elkészültem. Épp, hogy feltudtam venni a fehér ingemet, szmokingomat. T/N mosolyogva állt az ajtóban. A haját egy kontyban fogta és egy lélegzetelállítóan szép K/Sz ruhában volt, ami a combja közepéig ért. Hatalmasat nyeltem, ahogy végig néztem rajta.

– Csodásan nézel ki. – Motyogtam ámulatba ejtve, T/N elpirulva hajtotta le a fejét.

– Köszi Juggie. Te se panaszkodhatsz.

– Ugye csak viccelsz? Épp csak feltudtam venni ezeket. – Mutattam a fehér ingre, fekete öltönykabátra és a csálén álló nyakkendőmre.

– Szerintem nagyon jól nézel ki. – Adott puszit az arcomra és megigazította a nyakkendőmet. Vigyorogva vezettem a kis konyhába. Kihúztam, majd betoltam neki a széket. Kiszedtem két tányérba a spagettit, amit készítettem. T/N mosolyogva szedett fel egy keveset a villájára, mosolyogva kacsintottam rá, ahogy ugyan ezt tettem. Egy másodperccel később emeltem az ajkaimhoz a villát. T/N sűrűn pislogott rám. Gyorsan egy szalvétáért nyúltunk és abba köptük a tésztát. Szégyenkezve hajtottam le a fejem.

– Jug nincs semmi baj.

– De van. Meg akartalak lepni.

– Jug sikerült is. Értékelem, hogy próbálkoztál. Nekem is hasonlóan sikerült az első főzésem. Nincs ezzel semmi baj. – Mondta ahogy hozzám sétált. Leguggolt elém és a két keze közé fogta az arcomat. Mosolyogva cirógatta azt az ujjbegyeivel. – Aranyos, hogy megpróbáltál főzni. Majd legközelebb együtt csináljuk jó? – Én csak mosolyogva biccentettem egyet.

– Hogy lettem ilyen szerencsés, hogy megkaptalak? – Kérdeztem inkább magamtól, mit sem T/N-tól- től. Lehajoltam és megcsókoltam, T/N belemosolygott a csókba. Lassan felállt és próbált el válni tőlem. Minden egyes próbálkozásnál visszahúztam magamhoz.

– Jughead....csak az ajándékodat szeretném odaadni. – Mondta gyorsan két csók között. Kissé morogva engedtem el, T/N besietett a szobámba. Szóltam neki, hogy átmentem a nappaliba és a kanapén ülve vártam rá. Öt perccel a távozása után kinézett rám a nappaliba leengedett hajjal. Én csak mosolyogva néztem rá. Vett egy mély levegőt majd belépett hozzám. Teljesen ledöbbentem, mikor megláttam egy K/Sz fehérnemű szettben.

– T/N...biztos, hogy ezt szeretnéd? – Kérdeztem tőle, bár alig tudtam rávenni magam, hogy a szemébe nézzek. Mosolyogva bólintott egyet és odasétált hozzám. Gyorsan felálltam és visszahúztam a szobámba.

Charles Smith

[Olvasó szemszöge]

Az őszi szünet előtti utolsó ifi képzés volt ma. Charles-nak nem maradtak tiszta ingjei. Vagy legalábbis nem találta őket. Emiatt ma egy világos kék pólóban kellett órát tartania. Idelent az irodában nagyon meleg van ezért csak póló volt rajta. Mielőtt idejöttem volna titokban belebújtam az egyik elcsent ingjébe. Mikor legelőször meglátott teljesen ledöbbent. Az óra közben néha-néha rám nézett és elmosolyodott. Mikor vége lett az órának Charles mosolyogva lépett az asztalomhoz.

– Szia.

– Szia, hogy vagy? – Kérdeztem ártatlanul.

– Jól, bár hiányzik néhány ingem. – Közelebb hajolt hozzám. – Gondolom nálad vannak.

Riverdale Preference & OneshotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu