B i r: "Yeni Bakıcı"

1.3K 54 11
                                    


Benim dünyama hoş geldiniz 🤗 Umarım keyif aldığınız bir kitap olur.

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.

06.08.2021 , 00:10

...................

Cipsimden bir avuç alarak ağzıma tıktım. Diziye heyecanla kitlenmişken bilgisayar ekranının sağ altında bir bildirim gözüktü. İnstagramda paylaştığım yeni kitabımın kesitine yeni bir yorum daha gelmişti. Bölümü bitirdikten sonra ilgilenmeye karar verdim.

Caps lock tuşuna bastım, dizi kaldığı yerden devam etti.

Kızın yaptığı telefon görüşmesinin ardından adamın sorduğu soruyla yüreğime inmişti adeta.

Elimi kalbime götürdüm, heyecanla "biliyor biliyor" dedim. Kızın adamın arkasından şüpheyle bakmasıyla söylendim. "Anlasana aptal, saf ayağına yatıyor işte."

Bölümün bittiğini gösteren jeneriğin çalmasıyla hoşnutsuzca dudak büzdüm. "Ben bir sonraki bölümü nasıl bekleyeceğim şimdi?"

Sevincim kursağımda kalmıştı. Bakmayı ertelediğim yoruma yan sekmeden girdim.

'Yess, bu aşırı iyiydi Nur. Çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum. '

Gülücük emojisiyle karşılık verdim. Yapacak bir şeyimin kalmamasıyla odama göz attım. Komodinin üzerindeki saat daha öğlenin on ikisi olduğunu gösteriyordu ve yapacak bir şeyim kalmamıştı.

Canım hiç kitap yazmak istemiyordu. Dizimi de yeni bitirmiştim zaten. Boş boş odamın içine baktım. Pembe dolabıma, pembe çalışma masama ve en son bir köşede duran boydan aynadan kendime baktım. Yatağımda uzanmıştım. Önümdeki bilgisayar yüzünden yüzümün yarısı görünmese de mutsuz göründüğünü biliyordum.

Mutsuz hissediyordum.

Ve sanırım her gün pembe renk görmekten kusacaktım. Eskiden çok sevdiğim bu renk son zamanlarda artık ilgimi çekmiyordu. Zaten mobilyalar eskidi de sayılırdı, yerlerine farklı renk ve daha güzel modellerini alacaktım. Bu fikir keyfimi yerine getirdi. Modellere bakmak amacıyla yatağın ucundaki telefonumu aldım elime.

Kapımdaki tıklama sesini duymam üzerine, "Girebilirsin." Diye mırıldandım. Bakışlarımı telefon ekranından çekmedim. Birbirinden şık dolap modelleri arasında gezinmeye devam ettim.

"Selvi hanım sizi salona çağırıyor."

"Gelmeyeceğimi söyle Fatma abla." Parmağımla ekranı aşağıdan yukarıya kaydırırken beyaz ve morun uyumunun ortaya çıkardığı mükemmel dolapta durdum. Sanırım istediğim dolabı bulmuştum.

"Bunu söylemeniz durumunda sizi dinlemememi de söyledi."

Gözlerim büyüttüğüm dolap fotoğrafındayken, "benimle konuşması gereken önemli bir şey mi varmış ki?" Diye sordum.

"Benden duymuş olmayın ama..." Duyduğum yeni dedikodu alarmıyla kafamı kaldırdım hemencecik. "Sanırım size yeni bakıcı almak niyetindeler."

"Yok ar...tık..." dedim her bir heceyi vurgulayarak.

Kafasını salladı Fatma ablada. "Katılıyorum. Son gelen zavallının durumu ortadayken."

Şşşt, Anda kal prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin