Düzenleme fırsatı bulamadım ne yazık ki. Yarına düzenlerim. Eğlenceli okumalar:)
..................................
Duvarın arkasında hareketsizce durmuş, onun yaklaşan adım seslerini dinliyordum. İçimden saydım.
Bir
Tamam, geçmişte bazı hatalar yapmıştım.
İki
Özellikle de Korel'e karşı.
Üç
Yine de dün yağı üzerime dökmesi görmezden gelebileceğim bir şey değildi.
Dört
Sadece bir kez.
Beş
Sadece bir kez karşılık verecektim.
Altı
Ve sonra Korel'e karşı geçmişi telafi etmeye çalışan kibar Mahperi olmaya devam edecektim.
Yedinci adımla sandalyeyi önüne çıkacak şekilde sürdüm. Dengesini kaybederek bana hafifçe çarptı. Şaşırmış gibi kafamı ona çevirdim. "Aaa, sen burda mıydın?" Şans eseri gibi görünmesine gayret etmiştim.
"Evet de sen nereye gidiyorsun?"
"Odama. Nereye olacak."
"Nereden geliyorsun peki?"
Bezgince iç çektim. "Sa na ne." dedim her bir heceyi vurgulayarak. Sandalyeyi tekrar sürdüğümde peşime takıldığından emindim. Onu sadece odamın olduğu koridora getirmem yeterliydi. Sonrası aşırı eğlenceli olacaktı. Patlama sesleriyle onlara döndüm. Yeni edindiğim sevgili arkadaşım yerdeki kovada bulunan su balonlarını ardı ardına Korel'e fırlatıyordu. Korel elleriyle kendini korumaya çalışsa da boşuna çaba sarf ediyordu. Şimdiden sırılsıklam oluvermişti bile. Patlayacak balonun kalmamasıyla kollarımı göğsümde birleştirdim ve kendini beğenmiş bir gülümseme yerleştirdim yüzüme.
Korel saldırının bitmesiyle önce Gülseren'e, sonra bana baktı. "Yanına ortak mı buldun bir de?"
"Başımdan aşağıya bir kova yağ döktün. Bu da benim sana cevabım."
Bana ayak uydururcasına alayla gülümsedi. "Senin cevabın beni balonlarla ıslatmak demek?" Dudağını büzüp kafa salladı. "Tamam bana uyar." Geriye doğru adımlar atarken, "Dikkat et kendine." dedi.
Bunun burada biteceğini düşünmüştüm ama Korel lisedeki sessizliğini atmış, dişli bir rakip haline gelmişti. Sessiz kalmayacaktı. Devam edecekti. Allah bilir, nereye kadar devam edecekti?
Kafamı yana eğip sıkıntıyla Korel'in gidişini izledim. Tüm plan altüst olmuştu. Neredeydi benim geçmişi telafi etme planlarım? Yağ olayını görmezden gelmeliydim. Ama yapamamıştım, gururuma yenik düşmüştüm.
"Yanlış bir şey mi yaptım?"
Gülseren'in varlığını hatırladım. Sıkıntılı bakışlarım ona çevrildi. Ne olduğunu anlamaya çalışırcasına bana bakıyordu. Haklıydı da. Şu an sevinçli olmam gerekiyordu, üzgün değil. "Hayır, hiçbir şeyi yanlış yapmadın. Sadece böyle olmaması gerekiyordu."
Merakını yansıtan bir soru döküldü dudaklarından. "Nasıl olması gerekiyordu ki?"
Dudağım keyifsizce sağa kıvrıldı. "Ödeştiğimizi söylemesi gerekiyordu. Ama o rövanşını yapacak, belli ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şşşt, Anda kal prenses
ChickLitMükemmel arkadaşlara ve istediği her şeye sahip olan bir genç kız. Hayallerindeki üniversiteyi de kazanmasıyla sevincine diyecek yoktur. Ta ki geçirdiği kazaya kadar. Artık yürüyemiyordur, tekerlekli bir sandalyeye mahkum kalmıştır. Hayata küsen gen...