Fatma Gül 🌹
"Kendimi arıyorken, olmaktan korktuğum yerdeyim. Sendeyim"
-Feridun Düzağaç
...
Üstümdeki boyaya bulanmış tulumdan kurtuldum ardından elimi yüzümü yıkadıktan sonra öğretmenlere ait olan lavabodan çıkıp kapının önüne ilerledim.
Kapının girişinde urazın heybetli bedeni beni karşıladı. Yanındaki müdür yardımcısı ile birşeyler konuşuyorlardı.
Adım seslerimi duymuş olmalı ki bakışları bana kaydı. Gözlerimiz kesişir iken anlık duraksama yaşasam de yine de devam ettim. Yanlarına varana kadar gözlerini benden ayırmadı
"Ah Asena hanım size de çok teşekkür ederiz çocuklar yeni duvarlarını çok sevdiler"
Kadının içten teşekkürü ile başımı salladım. "Rica ederim yaparken çok eğlendim"
Kısa bir konuşmanın ardından Urazla beraber arabaya bindik. Kendi emniyet kemerini takarken gözleri ile benimkini işaret etti. Ona gözlerimi devirerek emniyet kemerini taktım. Bedenim yorgunluktan dolayı halsizdi.
Arka fonda yabancı bir müzik çalarken yorgunluğumdan onu daha dinliyemiyordum. Gözlerimi kapatıp anın sessizliği ile dinlenmeye çalıştım.
Bugün yorucu olsa da en azından güzel bir gündü. Kelebek çizimini yaptıktan sonra zil çalmış çoğu çocuk bahçeye akın etmişti. Hepsi olduğu yerde oturmuş ve teneffüs bitene kadar bizi izlemişlerdi.
Bazı çocuklar ise çizmemiz için çizgi film karakterleri söylemişti bizde onların da gönlüne göre bir kaç çizim yapmıştık. Bugün çizim atölyesine gitmemiştim tüm günüm neredeyse burada geçmişti ama asla pişman değildim. İlk başta Urazla beraber yapma düşüncesi korkutucu gelse de eğlenceli geçmişti.
Neredeyse 30 dakika geçmişti uyumuyordum ama gözlerim hala kapalıydı yavaşça yanan gözlerimi açıp geldimiz yola baktım. Geçtiğimiz yerler bana tamamen yabancı iken kaşlarımı çattım.
"Evin yolu neden tanıdık gelmiyor?" İstanbul'u pek bilmeme rağmen yine de geldiğimiz yollar biraz da olsa göz aşinalığım vardı ama bu yollar tamamiyle yabancıydı.
"Çünkü seni evine götürmüyorum"
"Ne"
Kırmızı ışık yandığında arabayı durdurup bana döndü. Bakışlarım mavi gözleriyle buluşunca üzerimde oluşturduğu etki ile sertçe yutkundum.
"Sağır mısın? Yoksa anlama kıtlığın mı var?"
"Eve gitmiyorsak beni Nereye götürüyorsun?"
Yeşil ışık yandığında gözlerini usulca benden çekip arabayı çalıştırdı. Benim ise gözlerim yan profilindeydi biçimli burnu ve yüz yapısı ile yan profili çok iyi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Teen FictionKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021