B.24 Tutunamayanlar

560 78 39
                                    

Fatma Gül 🌹

"Bu bir teklif mi?" diye bu gergin ortamı yumuşatmak için şakayla karışık sordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu bir teklif mi?" diye bu gergin ortamı yumuşatmak için şakayla karışık sordum.

Asansör yukarıya çıkarken ki konuşmamızı hatırlıyor olcak ki yüzünde bir tebessüm oluştu.

"Evet, bu bir teklif"

NE! Ben şaka yapmıştım...

O evet mi demişti yoksa ben mi yanlış duyuyordum. Onun kalbine mi girmemi istiyordu? Asansör giriş kata geliyor iken uraz düğmeye basıp asansörü durdudu. Tek kaşımı kaldırıp uraza baktım ne yapmaya çalışıyordu?
Bana iki adım atıp yaklaştı. Ardından iki elini de başımın yanına yerleştirdi.

"Ne yapıyorsun sen uzaklaş hemen"

Benden uzaklaşmak yerine bana daha da çok yaklaştı. Sıcak nefesi yüzümü okşuyordu onun karamel kokusunu bu kadar yakından duymak bedenimi titretti. Mavi gözleri yüzümün her bir ayrıntısını ayrı ayrı tek tek inceledi beni bu kadar yakından incelemesi bedenime hiç olmayacak tepkiler vermesini sağlıyordu.

"Kalbime girmeyi ister misin kızıl?"

Onun kalbi...

İçimdeki bir sesin onun kalbinin bizi daha çok kıracağını kulağıma fısıldıyordu. Onun kalbi soğuktu ve bizi yakardı. Gözlerime sorgu kolu bakışlarla bakıyordu. Başımı ağır ağır olumsuz anlamda salladım. Kavisli tek kaşını kaldırdı olumsuz bir cevap beklemiyor gibiydi.

"Neden? Senin kalbinde o adam yok benimde kalbimde herhangi biri yok neden istemiyorsun?" diye sordu meraklı bir sesle.

"Çünkü uraz bey şuan kalbinde kim var kim yok bilmiyorum ama kalbinde biri varken gelip beni öptüğünü biliyorum. Beni öpmeden önceki gece başka bir kadınla yattığını da biliyorum. Ben onca olaydan sonra bir daha aldatılmak istemem şimdi geri çekilirsen asansörden ineceğim."

Sözlerim tamamiyle bittiğinde uraz tuhaf, çözemediğim bir bakış attı bana ardından kollarını iki yandan da çekti.

Geri doğru adımlamak yerine olduğu yerde duruyordu. Omzuma hafifçe çarparak yanından çıktım. Asansör düğmesine basıp tekrar çalışmasını sağladım. Burada çok fazla darlandım nefes almam gerekiyordu.

Kapılar açıldığında hemen kendimi dışarıya attım. Sonunda dışarıya çıkabildiğimde derin derin nefesler aldım buna çokça ihtiyacım vardı.

"O gün yalan söyledim başka bir kadınla değildim. O gece hepinizin sahroş olacağını biliyordum ve bir kaç yalan söyledim ve içki pek tüketmedim ki aranızdan biri ayık kafa olsun diye"

"Sana neden inanayım?"

"Ben yalan söylemem kızıl ister inan ister inanma kendimi kanıtlamaya çalışmayacağım sadece bil diye söyledim"

kızıl melek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin