Fatma Gül 🌹
Keyifli okumalar ✨
Omzuma giren ağrı beni kabuslar dolu olan uykumdan kurtardı. Gözlerimi kırpıştırarak açmaya çalıştım gözüme akın eden ışık gözlerimi açmamı engelliyordu. Omzumdaki ağrı ile yüzümü buruşturdum ve hareket etmemeye çalıştım.
Gözlerimi sonunda tamamiyle açtığıma gözüme dün gece nasıl bıraktım ise öyle duran bir adet uraz vardı. Yüzümdeki şaşklınlıklığı gizliyemedim.
Aynı yerde kapının önünde durmuş başını kapıya yaslamış gözleri kapalı bir şekilde uyuyordu. Gerçekten de bütün gece burada mı kalmıştı? Tüm gece boyunca burada nasıl durmuştu?
Ses çıkarmadan ve canımı acıtamamaya çalışarak yataktan kalktım. Ardından sessiz olmaya dikkat ederek küçük adımlarla odanın içindeki banyoya girdim.
Elimi yüzümü zor bela yıkadıktan sonra açılan saçımı tekrar toplamak istedim ama Omzumdaki yara buna pek de izin vermedi. Küçük aynanın önündeki siyah parlayan bir makas vardı makası ellerimin arasına aldığımda soğuk metal ellerimin yaktığını hisettim.
Makası avucumun içinde sımsıkı bastırdım. Yapmak istiyordum tam şuanda canım yanacaktı belki ama yine de yapmak istiyordum. Kapı bir kez çalındığında aniden irkildim.
"Kızıl orda mısın?"
Ses vermedim burda olmadığımı anlar ve buradan uzaklaşırdı. Öyle umut ediyordum ama Uraz kapıyı ısrarla çalmaya devam etti.
Elimde makas yerini korur iken öylece aynadan kendime bakıyordum. Göz altlarım çökmüş bir şekilde duruyordum saçlarımın rengi sanki solmuş gibiydi. Gözlerimin yeşilinde bir ışık tohumu bile kalmamıştı.
Kapı hiddetle kırılırcasına açıldı arkamı döndüğümde Uraz deşhete girmiş bir ifade ile bir elimdeki makasa bir de bana bakıyordu. Gözlerindeki korkuyu tüm bedenimde hissettim.
"Bunu gerçekten yapacak mıydın?"
İlk başta kaşlarımı çatıp ne dediğini anlamaya çalıştım. Ardından urazın gözleri tekrar elimdeki makasa kaydı o an ne düşündüğünü anladım yüzündeki bu korku bu yüzdendi.
"Saçlarımı keser misin?"
Bu sefer ki yüz ifadesi az önceki dehşete girmiş halinden daha kötü bir hal aldı. Bu duyduğuna inanmak istemiyormuş gibiydi.
"S..saçlarını mı?"
Bunu söylerken ses tonu titremişti. Yanlış duymak istiyormuş gibi bakıyordu ama doğru duymuştu saçlarımı kesmek istiyordum. Sanki bana yük oluyorlarmış gibi hissediyordum ve o... Saçlarımı seviyordu elleri saçlarımdaydı onun o ellerini saçlarımda hissediyordum ve bu beni korkutuyordu.
Başımı olumlu anlamda salladığımda Uraz sertçe yutkunmak zorunda kaldı. Ardından bana doğru bir kaç adım attı yanıma yaklaşıp tepkime baktı tepkisiz kaldığım için bunu olumlu anlamda düşünüp bana daha da yaklaşıp elimdeki makası aldı. Ona güveniyordum bunu biliyordu bana yaklaşmasına izin vermiyordum ve en önemlisi saçlarımı ona emanet ediyordum ve bu benim için en büyük güven gösterisiydi.
Uraz yanıma geldiğinde arkamı döndüm ve saçlarımı yavaşça arkaya doğru attım. Aynada gözlerimiz kesişti Uraz bana yapma dermiş gibi bakıyordu. Ama benim gözlerimdeki kararlılık yerini korumaya devam etti.
Makas havalandığında titreyen elinin aynadaki yansımasını gördüm bakışları son kez bana döndüğünde gözlerimi yumup tekrar açtım. Urazın bakışları saçlarıma dolandı ardından bir eliyle dokundu saçlarıma hasret gideriyormuş gibi bir hali vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Teen FictionKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021