Fatma Gül 🌹
"Bilmem kime bakar gözlerin..."
-Bilal Sonses
"Asena hiç bir yere gelmiyor. Güzel gecemizden sonra güzel bir kahvaltı edeceğiz ve buradan gitmesi gereken tek kişi sensin! Şimdi siktir git fahişenin evladı
Berat'ın şaşkın ve kızgın yüzü kadar bende şaşkın bir şekilde uraza bakıyordum.
Güzel bir gece mi?
"Ne diyorsun lan sen!"
Berat ani hareketle urazın üstüne atıldığında Uraz da sinirle ona doğru bir adım atmıştı.
Hiç düşünmeden direk ortalarına girdim ve beratla burun buruna geldim. Sırtımı yasladığım adamın göğsü sinirden hızla inip kalkıyordu.
Uraz bir adım çekilip beni de kolumdan tutup bir adım geriletti."Berat lütfen git"
"Seni almadan hiç bir yere gitmeyeceğim"
Gözlerindeki kararlılık ile bana bakıyordu. Bu halini yadırgamadım çünkü korumacı tavrına alışıktım ama şuan yapması gereken en son şeyi yapıyordu.
"Kapıya in geleceğim" bana inanmayan gözlerle bakan adama "lütfen" dedim. Sonunda pes edermişcesine omuzları düştü. Arkamda duran uraza olabildiğince sert bir bakış atıp arkasını dönüp çıkıp gitti.
"Niye hemen öne atlıyorsun kızım!"
Sıcak nefesi enseme değmesi ile ürperdim. Bedenimi ters döndürüp uraza baktım. En az berat kadar o da sinirliydi.
"Birincisi; ben senin kızın değilim. İkincisi; güzel bir gece de ne demek! Ne yapmaya çalışıyorsun"
"Birincisi; sen küçük bir kız çocuğusun
Ve bir şey yapmaya çalıştığım yok! Lan görmedin mi adamı sence de bir enişteye göre fazla kıskanç ve korumacı değil mi?"Küçük bir kız çocuğu damgası yemek sinirlerimi bozsa da diğer sözleri aklımı daha çok kurcaladığı için bana bu şekilde seslenmesini umursamamaya çalıştım.
"Bunlar seni ilgilendirmiyor. Tamam bir oyuna başladık ama bokunu da çıkarma"
Kavisli tek kaşı hafifçe yukarıya kalktı yüzünde okunan sinir kat be kat artmıştı.
"Kıza bak bana gelince aslan gibi kükrüyor o it herife gelince yavru kedi gibi mivaylïyor ama asıl merak ettiğim ne biliyor musun? Seni böyle koruması hoşuna mı gidiyor? Bu yüzden mi ona ses çıkarmıyorsun"
Sözleri ile elimi yumruk yaptım ve sinirimden dolayı olabildiğince sıktım. Ardından dişlerimi de sıktığımı fark ettim.
"Dediklerine dikkat et! Ve neyden hoşlandığım seni ilgilendirmez" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Teen FictionKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021