B.3 İçimizdeki endişe

807 97 23
                                    

Fatma Gül 🌹

"Bir yağmur yağar içimde kapkara
Gecelerin içinde beni yanlız bırakma"

Elyas- yorgunum

...

Yanlış duyduğumu düşünerek Uraza döndüm ama aynı ciddiyetle karşısındaki kıza bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanlış duyduğumu düşünerek Uraza döndüm ama aynı ciddiyetle karşısındaki kıza bakıyordu. Umarım 'sevgili' kelimesini bana değil karşısındaki kadına söylemiştir.

"Senden de böyle bir kız beklenirdi zaten"

Ah evet kesinlikle 'sevgili' ve 'böyle bir kız' terimleri benim için kullanılmıştı. Nasıl boktan bir durumun içine düştüm böyle.

Karşımızdaki kadın bir şey demeden omzunu uraza çarparak yanımızdan ayrıldı ve direk sinirle uraza döndüm.

"Onu kıskandırmak için beni kullanmakta ne demek ne yapmaya çalışıyorsun sen"

Onunla bağırarak konuşmam sinirlerini bozmuş olacak ki ifadesiz yüzünde bir sinir dalgası yayıldı.
"Bana bir daha bağırma. Ve eğer öyle söylemeseydim seni yatağımı ısıtan bir fahişe olarak görücekti."

İşaret parmağını bana doğru sallar iken gözlerimi kapatıp bir kaç saniye kendime izin verdim. yoksa bu sinirli adamla sinirli bir şekilde konuşup kavga çıksın istemiyordum en azından ablamlar burda olduğu sürece bunu istemiyorum.

"Yarın görmeyeceğim bir insanın beni ne olarak gördüğü, bildiği umrumda değil. Sanki onun gözünde öyle olmam çok umrundaydı kızı kıskandırmak için bunu yaptın"

Kendimi ne kadar sakin tutmaya çalışsam da yine de sesim normalinden bir tık üstünde çıkmıştı.

"Evet umrumda degil ve yine evet kızıl kafa onu kıskandırmak için yaptım ve sende bana bugün yardım ediceksin"

Dudaklarım alaycı bir gülümseme aldı. Ona yardım etmek mı nereden çıkarıyordu bunu? Daha geçen gece konuştuğum sakin anlayışlı olan adam şimdi buzdan duvarlı sert birine dönüşmüştü. Hangi kişiliği ona aitti?

"Hah birde yardım edecekmişim. neden bunu yapayım?"

Yüzünde kibirli bir ifade oluştu. Kendini üstün görmesi sinirlerimi bozuyordu. "Neden mi güzel soru?" Yüzünde yine kibrin olduğu bir gülümseme kondu. Bakışlarım bir kaç saniye gamzesine kaydı. İnsanda pek gamze sevmezdim ama onda farklı duruyordu.

"Çünkü, tahminlerim doğrultusunda ablan onun müstakbel kocasına tutulduğunu bilmiyor. Bilmesini istemezsin diye düşünüyorum"

Ah kahretsin!

Piç herif!

Gözlerimi kısıp sinirden kızaran yüzümle ona ters bir şekilde baktım. Buradaki en büyük hata bendeydi hiç tanımadığın birine sırrını söyler isen böyle kullanırdı tabi.

kızıl melek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin