B.38 Ölüm

400 72 18
                                    

Fatma Gül 🌹


Fatma Gül 🌹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


....


Başımdaki tarifsiz ağrı tüm bedenime ilmek ilmek işlenmişti. Vücudum uyuşmuş damarlarımda geçen uyuştucuyu hissediyordum. Bu psikolojik yada değil bilmiyorum ama onu damarlarımın arasında kayıp gittigini hissediyorum.

Bedenim yavaş yavaş uyku modundan çıkarken bu olduğum yerde etrafa bakındım aynı yerdeydim. Bu korkunç yerde yine tek başımaydım.

Bakışlarım acımasızca iğneyi vurduğu koluma kaydı. İğneyi vurduğu yer morarmıştı. Dilim damağım kurduğunda Dudaklarımla ıslatacak kadar bile halim kalmamıştı.

Kapı sesi geldiğimde bakışlarım yavaş bir şekilde kapıyı buldu. Adının Ilgaz olduğunu hatırladığım adam bana bakıyordu. Gözleri bedenimde dolaştı ve yüzünde acının burukluğu oluştu.

Kapıyı yavaş bir şekilde kapatıp dikkatli bir şekilde yerde kartonun üstünde uzanan bedenime yaklaştı.

"Y..yaklaşma"

"Korkma sana zarar vermek için gelmedim sana bir haber vermeye geldim"

Kaşlarımı çatıp ona sormak istedim ama uyuşan bedenim buna izin vermedi. O da bunu fark etmiş olacak ki hemen konuya girdi.

"Ben urazı tanıyorum bir saat önce konuştum. Gelecek buraya tamam mı? Korkma kurtaracak seni"

Yüzümde acı bir burukluk oluştu. Bir yandan deli gibi gelmesini istiyordum bir yandan da gelmesin istiyordum. Gelirse zarar görebilirdi onun zarar görmesini asla istemezdim.

"Ve sana dedi ki..."

"Ilgaz"

Serhatın sert ve otoriter sesi bu boş duvarlar arasında yankılanıp birbirine çarptı. Ilgaz yüzündeki acıyı anında sildi ve benden bir adım uzaklaşıp serhata döndü.

"Buyur abi"

"Ne işin var burda?"

Serhatın sorgulayıcı tavrı karşısında Ilgaz profesyonel bir şekilde kendinden emin duruyordu. Gözlerinde endişenin korkunun kırıntılarını aradım ama az öncekinin tam tersi karşımda duygusuz bir adam gibi duruyordu.

"Abi kızın iniltileri sabahtan beri bitmedi sonra bir anda kesildi bende öldü mü kaldı mı merak ettim. Bilirsin ölüsü işimize yaramaz"

Ilgaz denen Adamın yüzündeki sinsi ifade az önce bana söylediklerine bile şüpheli yaklaşmama sebep olmuştu.

"Evet ölüsü işimize yaramayacak belki öldürmeyeceğim ama süründüreceğim."

Serhatın bakışları Ilgazdan kayıp bana dokundu gözleri ile yerde yatan bedenime baktı. Onu gördükçe mideme ağrı giriyor kusmak istiyordum yüzü bile midemi bulandırmaya yetiyor. Serhat bana yaklaşık tam önümde dizini kırıp bana doğru eğildi.

kızıl melek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin