B.13 Bağımlı

602 85 36
                                    

Fatma Gül 🌹

"Toprağından dönsün yüzüm, ölünce sevemezsem seni..."

-Senden bana kalan

"Kızım çatlatmasana anlat işte"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kızım çatlatmasana anlat işte"

Diye çiçeğe çıkıştım. Yeni tanıştığı adamı öve öve bitiremedi. Yarım saattir nasıl tanıştıklarını anlatmasını bekliyordum ama hanımefendi Leyla olmuş adamın boyu posundan başka bir şey anlatmıyordu.

"Tamam ya kızma anlatıyorum"

Heyecanı yüzünden okunurken hafifçe tebessüm ettim. Çok fazla deli dolu bir kızdı bu hallerini seviyordum. İsminin hakkını verecek kadar canlı bir çiçek gibiydi.

Uzandığım yatağımdan daha çok yayıldım. Sabahın köründe bana bunları anlatmak için gelmişti ve ben yeni uyanmış halimle yatakta onu dinliyordum.

"Şimdi şöyle oldu ben kumaş almak için mağazaya gittim. Böyle baya kumaşlar seçtim güzel rengarenk çok fazla aldım. Kasaya geldim işte parayı ödeyeceğim. Ama kredi kartımı almamışım tabi yanımdaki para da yetmedi adama dedim 'abi adamlar kumaşları iş yerine bırakınca paranın devamını veririm' dedim.

Adam gelmiş bana diyor ki 'eğer ödeyemeyecekseniz başka bir şekilde ödeyebiliriz. Birde sigaradan sararmış dişleri ile iğrenç iğrenç gülümsüyor. Bak aklıma geldi midem kalktı şuan"

Çiçek midesi bulanıyormuş gibi elini karnına koydu. Kaşlarımı çatıp içimden adama okkalı bir küfür saydırdım ardından merakla çiçeği dinlemeye devam ettim.

"Sonra işte bende sinirlendim baya kavga çıkardım bildiğin. Sen kimsin de bana böyle imada bulunuyorsun? Sonra kavga büyüdükçe büyüdü bende sinirlendim. Güzel okkalı bir tokat geçirdim Adama çantamla vurmaya başladım. Sonra pis adam elleri ile beni itti ben geriye doğru sendeledim ama düşmedim. Tam bana vurucaktı gözlerimi sımsıkı kapatıp elimi yüzüme siper ettim. Beş on saniye geçti hala vurmadı gözümü bir açtım. Bezay atlı prensimm"

Çiçeğin gözlerinin içindeki hayranlık ile şaşkınca ona baktım. Cidden beyaz atlı prens mi? Başka bir şey bulamadın mı? Bunu demek istesem de kendimi tuttum. Yüzündeki gülümsemeyi istemiyordum.

"Eee anlat sonra ne oldu?"

"Sonra bu adamı bir haşat etti görmen lazım. Kavga ettiğine bakma oturduk konuştuk eli yüzü gözü çok düzgün efendi biri ve kavga ederken kasları bir belli oluyordu Allah'ım sen neler yaratıyorsun. Yarabbim yaratıyorsun bari alın yazımız yap"

Çiçeğe gözlerimi devirdim daha önce de sevgilisi olduğunda bu denli hevesle hayranlıkla anlatmamıştı. Bu benim için ilkti ve şaşkındım açıkçası.

Çünkü çiçek sokağın başında birini görüp aşık olurdu ama sokağın sonunda unutmuş bir şekilde çıkardı. benim arkadaşım da böyle bir şeydi işte.

kızıl melek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin