Fatma Gül 🌹
❗Arkadaşlar Urazın soy ismini değiştirdim. Başka bir kitapta gördüm ve kitap benim kitabımdan önce yazılmaya başlanmış ve bende değiştirme gereği duydum. Artık ismi URAZ KARAHAN olucak ❗
✨Keyifli okumalar✨
...
"Ben yaptım" sözlerim biter bitmez Gözlerimi sımsıkı yumdum. O yüz halini kesinlikle görmek istemiyorum.
Ardından yanağıma değen eller ile yüzüm yana doğru çevrildi.
Yanağıma büyük bir acı hücum ederken gözlerimi sımsıkı yumdum. Sanki o büyük elleri hala yanağımdaymış gibi hissediyordum. Ama bundan asla pişman değildim ablam bana yardım etmişti bende ona yardım ediyordum. En azından borçlu kalmazdım.
Ablam küçük bir çığlık attı derin bir nefes alıp dik durmaya çalıştım. Yavaşça başımı kaldırıp bana kızgın bir boğa gibi bakan babama baktım.
Berat, annem hepsi ayaklanmıştı."Sen ne yaptığını sanıyorsun lan! Benden izin aldın mı? Lan bari aldın düzgün kullan bir işe yaradığın yok birde bize zarara sokuyorsun"
"Alt tarafı bir araba yarın yerine yenisini koyarsın"
Sinirle ona doğru bağırdım çok fazla sinirli olmadığım sürece asla böyle bir şey yapmazdım. Ama sinirli iken kendimi durduramıyordum.
Her ne kadar babamın bu huyunu sevmesem de biraz da olsa ona çekmiştim ve bu beni mahvediyordu.
Beni kızdırır iken onun kız hali olduğumu unutuyordu."Bak hala konuşuyor" diyip tekrar elleri yanağımla buluştu bir iki adım sendeleyip yere kapaklandım.
Dudaklarımdan küçük bir inilti döküldü hem kalçamı acıtmıştım hem de yanağım çok fazla acıyordu. Dudaklarımın arasından akışkan bir sıvı aktı. Dilimi değdirdiğimde ağzıma gelen mekanik tat ile yüzümü buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Roman pour AdolescentsKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021