Fatma Gül 🌹
Arkadaşlar bölüm biraz gecikti kusura bakmayın.
✨Keyifli okumalar ✨⊂(◉‿◉)つ
"Beni çizeceksin"
Ha?
Onu çizmek mi?
Hemde üzeri çıplak bir şekilde... Ciddi yüz ifadesi ile gözlerimin derinliklerine bakarken bakışlarımı ondan çektim.
O karşımda böyle iken dikkatimi verip nasıl çizebilirdim ki?
Tam karşımdaki sandalyeye oturdu bacaklarını açarak rahat bir şekilde kuruldu."Başlamayacak mısın?"
Meraklı ses tonu gözlerimin ona dokunmasına sebep oldu derin bakıyordu.
"B..başlayacağım" dedim dudaklarımın arasından ses o kadar kısık çıkmıştı ki duyduğundan emin bile değildim.
Dudaklarına memnun olmuş bir gülümseme kondurduğunda duyduğunu anladım.Yanımda duran kalemi düşürmemeye dikkat ederek elime aldım. Ardından derin bir nefes alıp verdim. Her zaman yaptığım gibi yapacaktım her gün bu işi yapıyorsun zaten Asena kendine gelmelisin.
Urazın gözleri üstümde iken kımıldamadan beni izliyordu bu işleri daha da zorlaştırsa da gözlerine bakmadığım sürece elimin titremesini kontrol edebiliyordum.
Çizime yavaş yavaş başladım onun gibi kusursuz bir çizim yapmak istiyordum. Vücuduna bakarken dikkat ettiğim ayrıntı ile gözlerimi hafifçe kısıp daha dikkatli baktım. Tam köprücük kemiklerinin üstünde bir ben vardı. Küçük ama şehvetli bir görüntüsü vardı. Kusursuz bedenine kusur eklemek için değilde daha da mükemmel olmasını sağlamıştı.
Bakışlarımı korkarak gözlerine çevirdiğimde hala tepkisizce bana bakmaya devam ediyordu.
Bunun üzerine tam bir saat geçti ben çizmeye devam ettim. Bıkmadan yorulmadan onu çizmeye devam ettim o ise bıkmadan usanmadan beni izlemeye devam etti.
Elimdeki kalemi yanıma bıraktıktan sonra uraza döndüm ama bakışlarının dudaklarımda olduğundan habersizdim. Vücudum bir anda gerilir iken sertçe yutkunmak zorunda kaldım.
"Bence bu günlük bu kadar yeterli"
Bakışları dudaklarımdan ayrılmaz iken benimde istemsizce bakışlarım dudaklarına kaydı. Kuru dudakları dili yardımı ile ıslattı bu görüntü başımı döndürmüştü.
"Bitmedi mi?"
"Hayır, az kaldı bir dahakine bitiririm"
"Çok yavaşsın kızıl"
Uraz bey uyuz haline hızlı bir geçiş yaptı. Bir saatte ne yapmamı bekliyordu? Bence gayet iyi ne hızlı bir şekilde yapmıştım.
"Hiçte bile...ben yavaş değilim sen çok uyuzsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Teen FictionKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021