B.18 pişmanlık

589 78 96
                                    

Fatma Gül 🌹

"Cennet dudaklarınmış,
Öp de öleyim..."

Model

Elbisenin fermuarını kapattıktan sonra Masanın üzerinde duran yüzükleri alıp parmaklarıma yerleştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbisenin fermuarını kapattıktan sonra Masanın üzerinde duran yüzükleri alıp parmaklarıma yerleştirdim. Diğer masada duran parfümü sıkmak için iki adım atmıştım ama elbisenin yırtmacı ile olduğum yerde kalakaldım.

Hadi ama!

Daha az önce makyaj yapılır iken elbiseyi düzelttiğini söylemişti... Bu kız iflah olmazdı.

Sırf yırtmacını düzelttiği için başka elbise hazırlamadım. Parfümü sıkmaktan vazgeçip direk odadan çıktım.

Şuan çiçeğin evindeydik kuaför geldi ve bizim saçımızı ve makyajımızı yapmıştı. Merdivenlerden hızlı ama dikkatli bir şekilde indim. Çünkü şeffaf topuklu ayakkabılar rahatsız etmese bile alışık olmadığım için düşme riskim vardı.

Çiçeğin annesi bizden önce çıkmışlardı bizi almak için annem şoför yollamıştı çiçeğin süsü sayesinde geç kalmıştık. Çünkü saçını beğenmeyip tam üç kere yeniden yaptırmıştı.

İster istemez bedenim gergindi düğünde urazı da görecek olmam düşüncesi bedenimin karıncalanmasına sebep oluyordu.

Çiçeği kapının girişinde biri ile konuşurken görünce hızlı adımlarım onu hedef aldı.

"Çiçek hani bu yırtmacı kap..."

Çiçeğin karşısındaki kişileri görünce olduğum yerde kalakaldım. Mavi gözler gözlerime bir ok gibi saplandı. Giydiği lacivert gömleğinin üstten bir kaç düğmesini açık bırakmıştı. Lacivert gömleğinin içinde beyaz teni bir ay ışığı gibi pürüzsüz bir şekilde parlıyordu.

Boynunda olan ince gümüş zincir ona ayrı bir hava katmıştı. Buradan bile kaliteli görünen saati ve kendine özgü duruşu ile fazla çekici duruyordu. Bu görüntüsü serçe yutkunmama sebep oldu.

Mavi harelerini önce yüzümün her ayrıntısında tek tek gezdirdi. Ardından boynumdan başlayarak topuklu ayakkabılarıma kadar baştan aşıya süzdü.

Gözleri yırtmacın izin verdiği kadar görünen bacaklarımda asılı kaldı. Utanç tüm bedenime yayılırken elbiseyi aceleci bir tavırla düzeltip bacağımın görünmemesini sağladım.

Onların bizi almaya gelmiş olmaları artık çok da şaşırtmıyordu bu duruma alışıyordum.

"Hadi ama Asena o yırtmacı yok edip elbiseyi mahvedemezdim mükemmel görünüyorsun bebeğim"

"Bu düğün bittiğinde sende mükemmel görüneceksin etini tek tek doğrayıp sana elbise dikeceğim"

Ona atabileceğim en sert bakışı attım. Gözlerindeki korku ile gülümseye çalıştı ardından Uraz yüzünden bakmaya fırsatım olmadığı kutayın arkasına saklandı.

kızıl melek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin